[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yellomofoon

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 01:18

Leuk! Ik zoek ook nog HET perfecte bruine hoofdstel, ben al enige tijd op zoek nu...

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 10:01

Denise thanks en leuk een dagje op stap, zelf volgende week dus weer, houd ons op de hoogte!

Esther leuk een nieuwe baan, hihi wel zonde van je bril. Fijn dat Shaggy zo braaf bleef :)

Yellomofoon dank je, het was echt een zielig hoopje toen we hem ophaalden (daarom ging hij ook mee trouwens) maar hij begint steeds meer op een stoer paardje te lijken :) Dalveira is ook knap zeg! Haar vader is die grullo hengst Quiosque toch?

Hier krijg ik zo twee meiden op bezoek die Flaaf en de arabier af en toe gaan rijden, ze hebben wel beweging nodig (vooral de arabier kan niet goed stilstaan) en zelf wil ik er wel eens met Flaafje op uit nog maar de arabier is me soms wat heftig, helemaal nu ik zwanger ben, hij zit ook veel minder lekker met dat gehups de hele tijd :+

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 14:03

Fijn :( op de een of andere manier weer eens geen mailtje gehad dat hier gepost is en loop dus giga eind achter :o

*gaat snel bijlezen*

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 14:43

Heey

Sanne: Nog gefeliciteerd :D.

Martine: Wat ziet ie er goed uit :D. Leuke foto's :D.

Michelle: Leuke foto's :D.

Mies: Gave cake/taart zeg :D.

Esther: Super dat je lekker gereden hebt :D.

Yellomofoon: Mooie foto's :D. Gaaf paardje :D

Denise: Fijn dat je lekker gereden hebt :D.

Ik kom weer even Nouchka foto's spammen.
Zijn vandaag weer bij der geweest <3. Weer lekker met der geknuffeld <3.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 16:18

Martine: voor 50 cent hebben ze toch weer middagje lol gehad!

Denise: bakvorm van ikea: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50133045
Cake gebakken, chocola gesmolten en versierd! Simpel maar lekker :9
Hoe is de wedstrijd van je instructrice gegaan?

Jenna: heerlijk! Leuke foto's.Echt gaaf dat kleurtje, hoe ver ben je nu met dr?

angela: Nousha is wel echt een mini shaddy! Ze ziet er goed uit!

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:08

moppielover: Wat een leuke kruising! (mooie naam ook) Je ziet wel duidelijk dat er een stevig paard in haar ouders zit :)

Mies: ben nog maar sinds gisteren terug begonnen door de examens, maar ze stampt al niet meer als je aan haar billen komt en haar bilsingels vast doe, dus dat is al een hele stap vooruit! Vandaag en morgen ga ik haar weer in de piste laten lopen en eens borstelen en de keer daarna ga ik het hoofdstel eens proberen terug in te doen.
Ze heeft het al wel allemaal meegemaakt, maar ik wil eerst een band creëren tussen ons voor ze echt moet werken. Als alles goed gaat mogen we in mei in een PRE/lusitano-wedstrijd een B-tje rijden, maar dan moeten we nog hard oefenen :+

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 20:01

angela leuke foto's

jenna ook leuke foto's en super dat je misschien een b proefje gaat rijden, gewoon hard oefenen

mies echt een leuke vorm, wist helemaal niet dat die bestond
en de wedstrijd is super gegaan ze is 5de geworden op de regiokampioenschap van de 24, dus dat betekend dat ze 2de reserve is, want alleen de eerste 3 gaan door en er mogen maar 2 reserves zijn en dat is zij geworden dus echt super trots

esther fijn dat je les zo lekker ging en super dat shaddy zo braaf is knap paard

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 20:56

Leuke foto's!!

Hmmmz, ik ben vandaag even langs de toekomstige stalling gereden, en er stonden weer geen paarden buiten.
Ik irriteer me er aan, het is prima weer, waarom staan ze binnen? Heb het er met diegene van wie ik de stalling ga huren over gehad en die zegt dat ik hem altijd in de paddock buiten kan zetten.
Maar goed, ze kan er dan natuurlijk niet alleen staan, moet er wel een vriendje mee.
Het zit me wel een beetje dwars >;)
Maar goed, moet het in de loop van het jaar maar zelf ondervinden hoe het gaat. Wil haar niet 24/7 buiten hebben staan maar als het licht is en er ligt geen 3 meter sneeuw of de bende is super glad dan wil ik dr gewoon buiten hebben.

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 22:43

Hoi allemaal!!
Uit het onderzoek bleek dat Maximo een lichte afwijking in de zenuwbaan heeft, de impulsen kwamen te laat aan. En waarschijnlijk zit zijn zenuw ergens beklemd zijn botten of zijn zenuwen groeien te snel waardoor het klem is komen te zitten. Omdat hij jong is willen ze hem nog wel kans geven en geven het 50/50 en kan goed of het kan slecht uitpakken. We gaan de komende 6 tot 12 maanden kijken of hij verbetering laat zien of juist verslechtering. Als het verslechterd is het geen goed komen en gaat het waarschijnlijk niet meer goedkomen. Verbetering kan dus ook heel goed en natuurlijk hopen we daar op!!
Hij moet nu gewoon gaan groeien en spelen en straks weer lekker op de wei!!
Het is afwachten en geluk hebben of geen geluk...

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 22:55

Sterkte!! Hopen dat er snel verbetering komt!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:00

Mies_Apollo schreef:
HIEP HIEP HOERA VOOR SANNE *\o/*

Speciaal voor jou een lekkere pownie taart gebakken!

Afbeelding
*al zal ik hem zelf op moeten eten :=!*

Leuke foto's martine! Ze willen wel erg graag op de foto dat ze maar lekker dichtbij komen ;) kun je ze zeker niet missen!

Wat lief :D Ik hoop dat je er van genoten hebt ;)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:07

op het moment heel erg ja!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:39

Martine wat is die opgeknapt zeg, wat een verschil op die fotos..

Yellomofoon: Dalveira, is wel heel knap vind ik <3

Angela; Nouchka is echt een beer aan het worden zeg!

Nienke, we gaan gewoon duimen dat het kwartje de goede kant op valt!! maar het is denk ik wel 'fijn' om te weten wat er nou precies aan de hand is met hem toch?

Sanne; Gefeliciteerd, beter laat dan nooit toch :+

Hier gaat alles zijn gangetje, PI is zo gek als een deur met die wind maar is evengoed fijn aan het werk te zetten, hij en Elvis gingen gister als gekken door de paddocks :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:51

nienke ook ik ga voor je duimen dat het de goede kant op gaat

beda - hier waren ze ook allemaal lekker druk in de de paddock, maar wel fijn dat je Pi gewoon lekker aan het werk kon zetten

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:13

heikedenise schreef:
nienke ook ik ga voor je duimen dat het de goede kant op gaat

beda - hier waren ze ook allemaal lekker druk in de de paddock, maar wel fijn dat je Pi gewoon lekker aan het werk kon zetten

Nou hij had er niet heel veel zin an hoor, kwam de baan in en daar liep mijn buuf met haar merrie, haha PI in passage naast me om vervolgens hoofdschuddend en benenzwaaiend verder te gaan, kwas blij dat ik erop zat :') PI heeft de voorjaarskriebels al denk ik :j

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:42

Die heersen dan een beetje. Gisteren springles met Frío. Paarden gingen vroeg naar binnen, dus op stal laten staan zodat hij kon opdrogen en lekker wat eten. Ging met Brenda mee naar Piet Bakker en toen we terugkwamen heb ik meneer nog even buiten gezet. Heb hem flink door de paddock zien stuiven/stuiteren met 'de kop erop' :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:12

dan heersen de voorjaarskriebels al vroeg bij PI :D

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 15:21

heikedenise schreef:
dan heersen de voorjaarskriebels al vroeg bij PI :D

Ach ja, hij gaat de 1e week van januari ook altijd al in de rui dus :')

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 16:44

Hallo! Ik kom ook weer even langs!

Beda, haha, PI is er vroeg bij zeg *D . Verharen, voorjaarskriebels naar de dames.. wel een goed teken! Hij is tenslotte een échte man :)) .

Branka, haha vrolijke Frío. Hoe is t verder met hem? En met jou?

Denise, knap van je instructrice zeg :j . Netjes gedaan hoor. Wanneer mag jij weer? Ik ga a.s. zondag, bij Heidi op de manege starten, ben benieuwd.

Mies, haha crea-bea! Onwijs leuk gedaan die cake zo :9 .

Martine, wat een leuke foto's!! Hij is ontzettend opgeknapt. Ze zien er allemaal goed uit. Hoe voel je je? Al misselijk of moe door de beeb?

Angela, wat groeit noushka toch hard zeg.. ze wordt heel mooi :) !

Yello, wat is Dalveira nog een puppy zeg! Hoe oud is ze nu? Ze heeft wel een heel mooi kleurtje :9 .

Esther, fijn dat je nieuwe baan bevalt. Lekker druk nu. Knappe Shaggy, wel een dood goed dier ook!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 09:19

ilona - ik mag zondag ook weer voor het echt, moet om half 10 dus ben benieuwd :D
leuk dat je bij heidi op de manege gaat, succes alvast

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 09:34

Astrid: Stond er niet heel veel wind? kan ook een reden geweest zijn om ze eerder binnen te halen..Hebben ze echt vaste tijden daar?

Ilona: Ik zal er voor vakantie ook 1 bakken! hmm als we daar weer een oven hebben dan komt er echt weer een chocolade taart! :9
Zondag gaat door lees ik! Succes alvast!

zeg sanne, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ging is even in deel 3 van dit topic kijken en toen werd er zo rond pagina 487 toch wel een enorme druk op ons gelegd! Snel het topic vol kletsen en quote! En moet je kijken wat een rust nu! :Y)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:01

ja maar mies, je kan geen druk op ons leggen :n want ik heb nog niet alles van iedereen dus dan hebben we dadelijk een halve opening :j

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:13

Ken het probleem ;) Maar iedereen weet het toch al lang genoeg? Dan komen ze maar niet in de opening :P!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:20

Van wie moet je nog wat hebben eigenlijk?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:52

Ja, ik zat er ook al naar te kijken, vorige keer kletste we dit in een dag vol volgens mij :D Hopelijk kan ik vandaag en morgen op de hoofdlijnen reageren, ben wel bijgelezen via m'n telefoon, dit nu ook via mijn telefoon maar reageren is dan erg lastig!

Hier vandaan iig goed nieuws, gister is de osteopaat geweest, groot compliment gehad: ze vond Furia 1 vd beste paarden qua rug en soepelheid die ze ooit had gezien, elk paard kon er een voorbeeld aan nemen volgens haar alleen had ze dan geen werk meer grapte ze. :D Heel trots dus, ze is ook dierenarts dus dat geeft wel extra vertrouwen en bevestiging dat we goed op weg zijn :j Nu even een weekje rustig aan en zondag er dan weer op :)

Oja en mies had t al gezegd, maar wil het zelf ook nog even melden gezien ik er veel zin in heb:
Begin mei gaan we (mies, iloon, jasmijn en ik) lekker naar de Veluwe met de paarden! Kan niet wachten!

Hopelijk wordt t net zo mooi weer als vandaag dan meiden :D