We hebben een vrij wijde emmer bij het hek staan waar we de drollen in doen en legen het dan in een kruiwagen of meteen op de mesthoop.
Denise -> Ik vind het ook prettig dat Mayke zo af en toe even op Rints rijdt om iets te voelen of zoals afgelopen vrijdag wat los te werken.
Ik heb die ervaring niet, en zo kan ze mij weer verder helpen met wat ik moet doen of juist moet laten.
Veel succes met je wedstrijd vandaag!
Joyce -> Leuk is dat hè, lekker spelen met je paard!
Ik wordt er altijd zo vrolijk van, en het is nog eens goed voor m'n conditie ook al dat rennen.
Bij Ollashop.com worden ook de Zaldi zadels verkocht, mijn zadel komt ook bij haar vandaan, is nl. een vriendin van mij en ook nog eens m'n instructrice.
Esther -> Medemblik ligt niet zover bij mij vandaan, volgende keer even langskomen, hoor!
Veel plezier bij het concert vandaag!
Frank -> Jippie! Eindelijk je zadel kunnen proberen!
Hoe vond je 'm zitten?
Coole Des ook ivm Sam, hahaha!
Ik had het topic idd al eens gezien en gelezen, erg mooi en emotioneel ondanks dat ik de lieve meid niet heb gekend......
Marielle -> Volgens mij is de bal wel een succes bij Djemo!
Leuke bewerking heb je er van gemaakt!
Karina -> Uhm, wordt het niet weer tijd om te verhuizen?
Dan ben ik wel bereid om voor een schappelijk prijsje je boeltje over te nemen!
Wat woon jij heerlijk zeg! Voor velen van ons een droom!
Ik kom het echt van de zomer in het echie bekijken en me vergapen aan jullie mooie paradijsje, hoor!
Sanne -> Gelukkig mag je een her doen, dat scheelt weer.
Vandaag is de grote dag!
Ik kan me jouw gevoel en hartkloppingen heeeeeeeel goed voorstellen, ik had precies hetzelfde toen Rintske werd gebracht!
Je hebt er een leuke kamer van gemaakt, lekker logisch ingericht!
Cyrina -> Ziet er leuk uit jullie website!
Duidelijk en overzichtelijk en jullie liefde voor de paarden komt zeker over.
Je kan je foto's nog zo beveiligen, er is altijd een manier om ze te copieren.
Het enige wat je kan doen is er een censuur/logo/naam doorheen zetten, maar ook dat is met één of ander programmaatje of door handige mensen weg te halen.
Wil je echt niet dat een foto wordt gebruikt door derden kan je ze beter niet plaatsen.......
Toevallig is er een topic op het FPF over dit onderwerp.
Er is een meisje van een jaar of 12 (geloof ik) die heel veel foto's van FPF-gebruikers heeft gecopieerd en op haar Hyves heeft gezet.
Daarin doet ze voorkomen alsof het haar eigen paard is en noemt hem Blackie.
Sommigen maakt het niet zoveel uit, maar anderen willen dat ze de foto's eraf haalt en nu is er dus een discussie over gaande.

. Die bal is wel heel spannend he
.
.
.
. Helemaal blij..

ik ben er echt blij mee en ook namens Jesse