Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ineke2 schreef:Ik lees dat haar paard honger heeft, daar heb ik eerder vragen bij als de hoeveelheid tijd buiten ongeacht het weer. Zeker in dit seizoen.
_Tarzan schreef:Snap ik, vandaar ook m’n opmerking verre van perfect maar we zijn op de goeie weg.
Hij heeft er een handje aan om compleet onder je uit te lopen, keihard te gaan draven of te gaan galopperen, dus we zijn nog een beetje zoekende om hier samen uit te komen haha! Ik ga dan namelijk juist tegenhouden ipv dat ik gewoon even mee geef en 1 duidelijke ophouding maak, daar werk ik hard aan. Ik vind het zelf ook nog heel moeilijk hoe en wat en Rambo vindt het ook nog allemaal moeilijk, maar we komen er wel samen uit.
Het gaat in ieder geval al een stuk beter dan eerst gelukkig
Elisa2 schreef:Ik snap wel dat hij stelling en buiging moeilijk vindt. Dat zie je ook aan zijn bouw. Hij moet duidelijk gewoon nog leren zijn lijf goed te gebruiken.
Vasthouden werkt altijd averechts maar ik snap heel goed hoe dat werkt en gaat vanuit angst. Wat dat betreft kunnen jullie daar ook net pas aan werken natuurlijk.
Elisa2 schreef:Dat is een heel verschil hèIk heb mezelf ook zo moeten omscholen ooit (inmiddels al ff geleden haha) en ik dacht in eerste instantie toen dat ik helemaal niet meer kon paardrijden. Dat afleren om met teveel hand te rijden is echt wel een lastig stukje. Maar wel echt zooo belangrijk! Paard moet de hand zelf opzoeken.