Shanedow schreef:Izaak heeft het weekend ook goed gepresteerd. Zal het eerst even ophelderen daar ik dus al een tijdje niet hier in de groep heb gereageerd en er een hoop veranderd is:
Ik rijdt Izaak fan de Klaster een Friese hengst van TjalfxAnton. Hij 6 jaar en ohz rijden we sinds kort Z1. Daarnaast is hij van het winter uitgebracht door Ria Hettinga in het Z mennen (was zelf L mennen met hem). Daar ik november een operatie aan mijn hand gehad heb en begin december aan mijn Knie is het voor mij nu even weinig actie. Wanneer ik kan ben ik er natuurlijk om mijn vriendje bij te staan.
Hij wordt nu dus vooral gemend en een vriendin van mij rijdt hem zo nu en dan (ongeveer 1x in de week) wat bij. Gelukkig mag ik vanaf deze week (nouja officieel donderdag) weer beginnen met lopen en hoop ik toch ook gauw weer op het paard te zitten!(kan niet wachten)
Afgelopen zondag was Izaak actief in Oudega tijdens het mennen en ging met 2x een 1ste prijs naar huis met 194,5 en 197,5 punten. Daarnaast is hij gedeelde eerste voor de finale van van de KFPS men-competitie... Super trots dus!
Zijn er hier meer die de competitie mee rijden of mennen en naar Sonnega moeten 17,18 en 19 februari?
Ook super mooie punten