[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 19:42

Volgens mij zijn de weersomstandigheden daar niet naar. :)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 19:43

naar windhozen of naar t strand gaan :P

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 19:43

Windhozen. :)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 19:46

shanna, houd me maar op de hoogte, altijd leuk! :D

Hier waait het ook echt enorm hard!
Vanmiddag even poging gedaan om wat in de bak te rijden, mijn cap waaide zelfs bijna af als ik tegenwind had! :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 19:47

haha, ik heb geen poging gedaan tot rijden. Goya kan t wel aan, maar vind er niets aan...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 20:07

Zal ik doen Ellis!
Kan wel een keer een extra foto'tje voor je schieten als ik mijn camera mee heb.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 20:13

Fifi was best braaf ondanks dat we bijna wegwaaiden... :D

shanna, ja leuk als je dat wilt doen!
ben echt benieuwd!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 21:27

Suus Ja erg he! Gelukkig lijken het er niet zo veel te zijn de laatste tijd, soms krijg je zo'n hele roedel achter je aan op het paard, ze rennen ook wel achter de auto aan soms :S oei nou klinkt toch niet als lekker weer inderdaad, kom dan maar weer eens hierheen als alles een beetje rustiger is geworden.

Van de week nog die man waar we Mouza en de arabier vandaan hebben gezien, hij heeft een nieuwe palomino weer voor de verkoop maar al wat ouder en een suuuupermooie megabarokke schimmel waar ik gelijk met knikkende knieeen naar stond te kijken, maar hij was wel wat aan de kleine kant en ach we hebben ook wel paarden zat eigenlijk := maar wel even staan genieten :)

Hier dan een paar fotootjes, het is niet veel bijzonders maar weer even een impressie..
Kvond er ook nog een van Mabrouk hoe hij was toen we hem net hadden en hoe hij nu is, toch wel verbetering te zien := hoewel z'n zomervachtje wel mooier is!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 22:01

Awh, wat leuk!
En weer een barokke schimmel.. Gewoon doen haha.. Wat was dat trouwens voor hooi wat jullie gaven? En die bosjes zeg maar, die er stonden? Zit er al de hele week aan te denken, maar kom er niet op..

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 22:14

Hihi ik zou wel willen hoor! Maar rijden staat toch al op een wat lager pitje dus even niet echt handig.. Daarbij wordt het wel een beetje veel als we er verder ook niets mee doen :=
Ah dat was fenegriekhooi, maar de laatste tijd is het van slechte kwaliteit, dus nemen we niet meer. Die groene bosjes zijn luzerne en euhh vers gesneden hooi zegmaar :)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 22:19

Oh ja, dacht ik al, maar wist het niet meer zeker ;)
Jammer dat het van slechte kwaliteit word! Ja, dan hebben jullie idd veel.. Zal je zo ff pb sturen!

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 23:40

Barokke schimmels * kwijl * ben echt jaloers op al die mooie paardjes!

Ennuh, windhozen komen hier regelmatig voor het het IJsselmeer. Waterhozen dus.
Leuk om te zien!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 23:44

Limonade schreef:
Ennuh, windhozen komen hier regelmatig voor het het IJsselmeer. Waterhozen dus.
Leuk om te zien!

Klopt. Iets met opstijgende warme lucht enzo... :D
Iedere keer als ik er iets over zie in het nieuws baal ik weer... hahaha. Wij hebben hier vorig jaar in de buurt ook een windhoos gehad en die zag ik gewoon aankomen. Met die 2 stormen in juli was dat. Stond hier buiten en ik zeg "Pap... Dat dat dat en dat... alle symptomen van een windhoos/tornado zijn er. Maar waar is 'ie?"

Vervolgens was de zwarte cross de sjaak, een stukkie verderop. :')

En 2 dagen later valwinden en de elektriciteitsmasten hier in de buurt om!

Ik vond het prachtig dat weer... die dreiging... wat een gevoel. En als het dan losbarst. :oo

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 23:45

Ja ik hou er ook van, noodweer! :9
Het kan me niet gek genoeg gaan. Vind dit stormweer ook lekker. Heerlijk uitwaaien op het strand met de hond ( en gezandstraald worden ) Ollie vond er trouwens geen hol aan hahahaha.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 23:47

Haha nou ik vind dit weer ook helemaal niks hoor! Mijn merrie was helemaal over de zeik ervan. Ze is al zo gevoelig.. Alle paarden in de bak liepen elkaar gek erdoor te maken..

Afbeelding
Dit is een foto die gister gemaakt is na het rijden, wat een schatje is het toch he :D

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 23:49

En zo doet ze dus met der hoofd als ze erna gaat rennen :D Dan weet ik alvast dat ik me moet voorbereiden haha

Afbeelding

*schaam schaam* Let niet op de gele manen, ik heb der net helemaal wit gewassen hahaa

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 23:51

Limonade schreef:
Ja ik hou er ook van, noodweer! :9
Het kan me niet gek genoeg gaan. Vind dit stormweer ook lekker. Heerlijk uitwaaien op het strand met de hond ( en gezandstraald worden ) Ollie vond er trouwens geen hol aan hahahaha.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanmiddag echt bang was... zat met die wind op de scooter. Reed al midden op de weg maar ik werd een aantal keer bijna de berm ingeblazen en 1x bijna tegen een boom. Dat vond ik echt doodeng. :o

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 01:10

Ik wil even inbreken in jullie topic om te melden dat ik morgen Maximo naar de kliniek breng
ze gaan beginnen met de onderzoeken en ik kan hem zondag weer ophalen ik krijg dan ook meteen
uitslag. Ik houd jullie op de hoogte

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:09

HIEP HIEP HOERA VOOR SANNE *\o/*

Speciaal voor jou een lekkere pownie taart gebakken!

Afbeelding
*al zal ik hem zelf op moeten eten :=!*

Leuke foto's martine! Ze willen wel erg graag op de foto dat ze maar lekker dichtbij komen ;) kun je ze zeker niet missen!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:30

Astrid jij zal binnenkort ook je eigen paardje hebben toch? Nog even wachten en dan.. :D kan je lekker samen met Suus gaan rijden enzo :)

Michelle leuke foto's :)

Nienke succes!

Mies aaw wat lief! goed gelukt ook! En ja ze willen allemaal zowat in de camera kruipen, probeerde ze nog een beetje naar achteren te jagen dat er nog iets meer dan alleen het hoofd op de foto kon maar ze zijn gewoon een beetje te camerag*** denk ik :=

En Sanne dus gefeliciteerd!

Hier vandaag naar een rommelmarkt geweest, vooral heel veel rommel (verrassend := ) maar vond er wel een oude skippybal tussen voor 50 cent, dacht ach hij zal het wel niet lang volhouden tussen de paarden maar he, voor 50 cent kan je ook niet moeilijk doen ;) heb weer een paar foto's gemaakt van Dari en Mouza de banaan ermee, maar Dari had dat ding gelijk helemaal voor zichzelf opgeeist, pas toen ie lek was mocht Mouza erbij in de buurt komen :(:) zal ff kijken of ik ze zo kan uploaden..

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 21:18

Goedenavond allemaal :wave:

Wat een weertje he, gelukkig hebben we een binnenbak want anders had ik vast en zeker vliegles gehad

Allereerst Sanne van harte met je verjaardag, ben je lekker verwend?

Martine – leuke foto’s

Ellis – lekker even gereden ondanks de wind, bij mij waaide ook alles van me af :+

Shanna – je moet er maar van houden dit weer, ik heb toch liever windstil :D maar het lijkt me idd mooi om vast te leggen

Michelle – wat een lieve foto, en op die andere foto heeft ze idd een ondeugend koppie

Michelle – wat een leuk koekie, knap gedaan , hoe heb je dat zo voor elkaar gekregen als ik vragen mag?

Hier vanochtend les gehad ging echt zo lekker <3 volgende week weer officieel wedstrijd dus ben benieuwd

Morgen met mijn instructrise mee naar de regiokampioenschappen in delft, ze moet zelf rijden in de m1 dus we zijn benieuwd en gaan duimen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 21:39

Sanneeee gefeliciteerd *\o/*

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 21:50

Ik kom ook maar weer even langs waaien :P.

Heb het de afgelopen tijd echt druk gehad, ben dinsdag begonnen bij mn nieuwe baan en dat was best wel even druk! Het werk valt heel erg mee, had het allemaal zo door gelukkig! Maar dag 1 vergeten mijn bril op te zetten en dus flinke migraine :P. Maar nu valt het allemaal wel weer mee gelukkig!

Vannochtend had ik les met Shaggy en met lichtrijden waaide ik af en toe gewoon bijna van mijn paard af :P. Maar hij was ook echt super braaf en deed echt super zijn best! De wind stoorde hem echt niet en ook de paarden die helemaal wild deden in het paddock keek ie niet van op of om... Echt een super pony! Heb vandaag maar even een nieuw hoofdstel voor hem gekocht, mocht wel vond ik zelf! En zadel ga ik binnekort ook voor bellen :D.

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 01:08

lakshmi: Wat een mooi paard is Mabrouk! Wauw!
Mies: leuke poownietaart :D Was het lekker?
evdpanne: Fijn dat hij zich niet laat opjagen door de wind en de andere paarden! Welk hoofdstel heb je gekocht, en welk zadel wil je kopen?

Heb vandaag eindelijk nog iets kunnen doen met Dalveira, ze begint nu aanhankelijker te worden, echt heel leuk :)
Dalvie spam:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

(nee, ze staat niet graag stil :+ )

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 01:17

Ik heb een schockemohle hoofdstel gekocht. Echt een mooi donkerbruin hoofdstel :). Het zadel wil ik bij Ninon Schutte laten maken.