Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar wel even staan genieten 
hoewel z'n zomervachtje wel mooier is! 

Limonade schreef:Ennuh, windhozen komen hier regelmatig voor het het IJsselmeer. Waterhozen dus.
Leuk om te zien!

Dan weet ik alvast dat ik me moet voorbereiden haha 
Limonade schreef:Ja ik hou er ook van, noodweer!![]()
Het kan me niet gek genoeg gaan. Vind dit stormweer ook lekker. Heerlijk uitwaaien op het strand met de hond ( en gezandstraald worden ) Ollie vond er trouwens geen hol aan hahahaha.
kan je lekker samen met Suus gaan rijden enzo 

) maar vond er wel een oude skippybal tussen voor 50 cent, dacht ach hij zal het wel niet lang volhouden tussen de paarden maar he, voor 50 cent kan je ook niet moeilijk doen
heb weer een paar foto's gemaakt van Dari en Mouza de banaan ermee, maar Dari had dat ding gelijk helemaal voor zichzelf opgeeist, pas toen ie lek was mocht Mouza erbij in de buurt komen
zal ff kijken of ik ze zo kan uploaden.. 

maar het lijkt me idd mooi om vast te leggen
volgende week weer officieel wedstrijd dus ben benieuwd
.
. Maar nu valt het allemaal wel weer mee gelukkig!
. Maar hij was ook echt super braaf en deed echt super zijn best! De wind stoorde hem echt niet en ook de paarden die helemaal wild deden in het paddock keek ie niet van op of om... Echt een super pony! Heb vandaag maar even een nieuw hoofdstel voor hem gekocht, mocht wel vond ik zelf! En zadel ga ik binnekort ook voor bellen
.
Was het lekker?

)
. Het zadel wil ik bij Ninon Schutte laten maken.