[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:36

frank - hoe is de wedstrijd gegaan ?

Sanne - nog eventjes en dan mag je je ventje gaan ophalen *D

Djemo - fijn dat je les goed ging is altijd een lekker gevoel he

saida - heb je toch nog even fijn kunnen rijden,
is altijd wel lekker als je intructrise er zelf ook even opwil dan weten ze precies hoe het voelt en dan kunnen ze het nog net iets fijner overbrengen

nou vandaag weer les gehad en met topper liep weer super :))
alleen jammer dat ik een ''kleine'' sneeuwbui op me hoofd kreeg :(
we hebben even de wedstrijd voor morgen doorgelopen
en ik weet nou waar ik op moet letten dus ik ga vol goede moed morgen me proeven rijden ik moet om half 5 en 5 uur

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 16:21

Goedemiddag,

Vandaag lekker weer naar mn bokkie geweest omdat ik gister en eergister behoorlijk hard getraind heb in de binnenbak vond ik het vandaag wel tijd om eens effe lekker te longeren (mag alleen in de buitenbak en deze was vandaag super!) Om het allemaal wat intressanter voor Bandito te maken een aantal balkjes laten lopen en een sprongetje neergezet. Oeh dat vondt hij LEUK! Hij werd er zo vrolijk van. Steeds iets hoger en daarna lekker los gegooid en PLAY TIME! Heb zoveel lol met hem gehad vandaag. Daarna lekker uitgestapt en zn worteltjes gegeven. Toen meneer weer helemaal bij was gekomen heerlijk in de kudde gezet waar hij meteen weer ging spelen. Echt zo leuk om te zien hoe vrolijk hij kan zijn. Ben blij dat het niet meer vriest en ze lekker naar buiten kunnen......heerlijk.

Tandarts
Vorige week heeft hij ook zijn jaarlijkse check gehad bij de tandarts. Hij had een paar puntjes op zn kiezen maar die zijn lekker bijgevijlt en zn voortanden liepen iets scheef en zijn weer recht gemaakt zodat hij weer de juiste beweging kan maken met bijten. Kan hij nog meer eten....zucht meneer wordt al dik van lucht....

Bit
Ik heb de anatomische dubbele d trens van sprenger geprobeerd en deze voelde wel prettig hij nam een continuer aanleuning aan. Iedere maandag heb ik prive les en mijn instructeur en deze raad het bit toch af voor Bandito n.a.v. een aantal oefeningen die we hadden gedaan en Dito slecht op reageerde. Hij zegt dat hij over een maandje ofzo waarschijnlijk gaat hangen op het bit en mij in de maling gaat nemen Dit bitje is zeg maar te zacht voor hem. Dus maar weer terug op mijn oude bitje. Hier moet ik meer voor werken (BEEN BEEN EN NOG EENS BEEN) maar goed dat is wel beter voor de combi van mij en Dito. En het gaat steeds beter met ons!!! We gaan met sprongen vooruit. We zijn nu echt de basis voorbij en dresuren er flink op los!

Zadel
Ook laat ik aan het einde van deze maand Trekkingsaddles langs komen om een Zaldi zadel helemaal op maat te maken. Mijn huidige zadel ligt niet meer stabiel (Dito is aan het groeien) Zonde dat er niet meer zadelmakers Zaldi verkopen. Het is een geweldig merk met prachtige zadels. Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen

Politie
O ja en gisteravond nog naar de open dag Politie Amsterdam te paard geweest. Hele mooie show met hele LELIJKE :9 paarden hahaha! Echt van die oer hollandse grofe masaale spierbundels!!! Geef mij maar de politie te paard van Andalusie! zie hieronder
Afbeelding
Afbeelding

Amanda Mooi zadel voor Nino, heb je ook al naar Zaldi gekeken? http://www.zaldi.com
Dekke050 Waar ken jij Sevellia van Koertshuis van? Dit is echt een schatje.....

Liefs,

joyce

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 18:14

Goedemiddag :wave:

Heikedenise: Ik geloof dat ik de dertiende of de veertiende ofzo de onderlinge wedstrijd had. Dus moet nog even kijken of het doorgaat....
Zasread: Hahahaha gelukkig dat je laptop in één minuut is gerepareerd :P. Wel fijn dat ie het nu weer goed doet! Al in spanning voor zondag?
Djemo: Goede vraag.... Ik weet nu niet of hij ergens in de 1.30 of 1.40 zat.... Zou het ook echt niet kunnen schatten.
saida: Fijn dat Mayke Rinstke lekker heeft kunnen loswerken onder het zadel. Hopelijk knapt ze snel op!
Banditto: Ohhh ik wil ook zulke politie te paard in Nederland :D.

Gister heb ik een feestje gehad bij een vriendin van me in Medemblik. Was echt super gezellig! Daarna ben ik bij haar blijven slapen op de boerderij. 's ochtends was ik geloof ik de enige die op tijd wakker was (kan helaas niet uitslapen). Iedereen had zich verslapen, ze beginnen meestal om half 7 met melken maar het was nu al acht uur. Dus iedereen werd uit zn bed getrommeld en aan het werk. Ik ging even kijken en kreeg ook een mooie blauwe overal aan en maat 43 laarzen :P (eigenlijk jammer dat daar geen foto van is). En ik stond samen met die vriendin in één melkstal en de rest van de familie in de ander. En uiteindelijk stond ik ook te helpen :=. Was best wel grappig, ze stond er nog van te kijken dat ik er gelijk melk uit kreeg. Je moet eerst even wat melk eruit knijpen voordat je het apperaat erop kan zetten :P. Zo was ik toch nog even een handig hulpje ;). Daarna even geluncht en bij de kalfjes gekeken. En vervolgens weer naar huis.... Zometeen ga ik weer richting Den Haag voor een concert van A balladeer :). Ook best wel zin in!

frankiej

Re: [HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 18:56

esther: zo leer je nog eens wat he
joyce: wow op die 2e foto is ie mooi!
denise: suc6 morgen
saida: gelukkig toch weer lekker ontspanning bij rints
hihi die goldengarkleverancier zit hier maar een paar km verder. had er nog nooit van gehoord
benthe: beterschap, onkruid vergaat niet hoor
vanmorgen dus naar de wedstrijd geweest. tjonge die hele bak was paardevleesetend haha. werkelijk overal zag ie spoken. in de 2e proef ging het een stuk beter maar er zat toch maar 3 pntn verschil in.
en ja hoor: op me nieuwe zadel gereden, eerst nog een dik uur aan het stoeien geweest om die grote pommel erin te krijgen. het goed leggen van zo'n zadel is nog niet zo simpel maar we hebben gereden. na 20 minuutjes had des al zoiets van bekijk het eens, tis genoeg geweest. hij had geen zin meer maar was wel echt heel erg superbraaf. wat een verschil dan he met samaranch vanmorgen. haha om te passen met en zonder zadeldekje kan ik dus gewoon het zadel achterop z'n kont "parkeren" om het dekje eerst op z'n plek te leggen.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 19:46

zo vandaag even bezig geweest met mij nieuwe fototoestel :))
heb gelijk even bewerken gadaan en dit is het resutaat :+:
:+: djemo jarig vandaag en is 4 jaar geworden :+:
Afbeelding
verder reageer ik niet bij vanavond mij verjaardag vieren dus *\o/ *\o/* partytime *\o/* *\o/*
deze moest ik er ook nog even bij doen vindt hem super!!!!
Afbeelding

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 21:03

he lieverd
mooie foto´s van dejmo

en van harte met je kanjer mooie foto¨s maar beveilig ze wel zijn mensen die ze jatten :( maar daar zijn we al aan gewend

verder leuke foto´sgezien
lekker uitgewaaid op het strand was zo mooi weer hier heerlijk zeeland is echt mooi

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 21:28

marielle nou betwijfel ik het of ik je van de week al gefeliciteerd heb maar alsnog bij deze.
was het geen strandritweer peet?

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 21:36

Ilona: Leuk dat je op een andalusier van stal hebt gereden. :) Was erg fijn zo te lezen.
Sanne: Gelukkig was het je ventilator :+ . Mijn harde schijf was bigin dit jaar stuk en toen
was alles weg.
Marielle: *\o/* Gefeliciteerd met Djemo. Leuke collage met die bal.
Saida: Gelukkig nog even lekker gereden.
heikedenise: Succes morgen!
Jocye: Dito zijn tandjes weer mooi. Die politiepaarden mogen hier ook wel komen! Ik
stuur je trouwens zo een pb.

Gister leuk uitgegaan in Amsterdam. Ben nu wel erg moe! Morgenochtend vroeg les.. dus
vroeg naar bed vanavond.
Verder komt maandagochtend de hoefsmid voor Nino. En donderdag de zadelmaker met
de nieuwe zadels *\o/*. Gaat zo moeilijk worden!
Gister naar Dronten afgereisd. We moesten nog een aantal dingen regelen, omdat ik daar
in juli/augustus ga wonen. Eerst langs de wooningbouw waar ik me meteen heb ingeschreven
en daarna langs pensionstallen. En dat is uiteindelijk www.paardencentrumdronten.nl :D. Zo
een mooie stal met echt alles. Er worden zelfs nog rijhallen bijgebouwd voor de vereniging.
Dus kan daar ook me wedstrijden gaan rijden (heb geen trailer). :)

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 21:36

Echt leuk Djemo met die bal zo!

Nou, daar ben ik met mijn foto's hoor!

Ons nieuwe plekje:
Nog niet helemaal af maar we zijn een heel eind!

Hier wonen de paarden:
Afbeelding

En vanuit hier bekijken wij ze:
Afbeelding

Overzichtje vanaf de andere kant, zo zie je ook de tweede schuilstal:
Afbeelding

Het staat nog niet helemaal jofel hier, maar dat gedeelte van de paddock kunnen we ook afzetten zodat daar een paard in kan staan die je even apart wilt houden:
Afbeelding

Rico vind het allemaal wel gezellig:
Afbeelding

Peanuts en Nugget hebben hun eigen stuk, een eigen schuilstal krijgen ze ook nog:
Afbeelding

Nu gaan ze 's nachts nog in de box die we gemaakt hebben voor noodgevallen en gastpaarden:
Afbeelding
Links naast deze ruimte zit een stuk wat we als opbergruimte gebruiken, en weer daarnaast zit de stal van de geiten. Dit zit dus allemaal aan elkaar vast.

Dit poortje op ons terrein:
Afbeelding

Komt hierop uit :D :
Afbeelding

Dit is Ullkenney onze KWPN-merrie v. Chellano Z (we hebben er nog eentje, een jonge Indoctro maar die staat op de wei. De kwpn-afdeling is de hobby van mijn husband ;) )
Afbeelding
Ze moet over twee maanden veulenen, de gelukkige vader is Diarado, kampioen van de Holsteiner keuring.
Ullkenney is zelf Z springen en werd reserve-kampioen van de springrichting op de Centrale Merriekeuring, zo zag ze er toen uit:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Met mij bij Horst Becker:
Afbeelding

Van deze kuubkisten gaan we hooibakken maken voor in de paddock:
Afbeelding

Zoooo lekker in je eigen bak rijden!!
Afbeelding

Nou, en dan het nieuwe zadel:
Afbeelding
Moet eerlijk zeggen dat ik er vandaag nog niet onverdeeld gelukkig mee was ;( . Hele poos aan het klooien geweest met de kussens en Veludo was erg rennerig... ik hoop dat ik het nu beter heb zitten, morgen maar weer proberen. Met het testzadel was ie juist zo relaxed.
Achter mij rijdt mijn stiefdochter met haar pony, die komt dan in het weekend mee en kunnen we lekker samen rijden. Ze krijgt barebackpad voor haar verjaardag maar kannie wachten dus hier even de mijne aan het testen :D

Nou, en dan ook Rico nog maar even, gisteren gereden met alleen halsring en hij deed het zoooo stoer. Mijn dochter heeft gefilmt:
http://www.youtube.com/watch?v=s1OjkWkxEtY
Zijn wisseltjes zijn wat roestig na heeele lange vakantie, maar hij doet het toch maar mooi met zijn 17 jaar!! And yes... I'm a succer for Black Beauty... :o

Had ook nog foto van de gark gemaakt maar die hebben jullie intussen al gevonden zie ik. En fijn dat ze weer gewoon verkrijgbaar zijn *juich*, dat is een poos anders geweest.

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 21:42

Karina: Prachtig! Daar wil ik ook wel wonen... :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:02

Saida: Gelukkig mag ik wel een her doen en als ik die niet haal mag ik weer een her doen :=
Fijn dat jullie Rins zo lekker los hebben gekregen. Hopelijk lost haar blessure nu snel op!

Denise: Al weer sneeuw... pff, ben toch wel een beetje jaloers hoor!
Fijn dat je zo lekker gereden hebt!

Esther: Wat leuk dat je koeien gemolken hebt :D

Frank: Wat super dat je eindelijk! je zadel in gebruik kon nemen!

Marielle: Wat een leuke foto's van Djemo! En gefeliciteerd met z'n verjaardag *\o/*

Karina: Jeetje, wat woon jij op een prachtig plekje! Echt net een paradijs! Ben echt jaloers!!
En wat ontzettend gaaf dat filmpje met je quater, echt mooi zoals jullie zo een team vormen!

Vaidosa heeft me vandaag zo'n heerlijk verjaardagscadeau gegeven :D Ze liep zoooooooooo lekker!! Ik heb zo zalig gereden! Ze liet gewoon helemaal los in haar lijf en ze heeft voor het eerst onder het zadel gestofzuigd! Lekker met de neus over de grond. Ik was zo trots :D Daarna nog spaanse pas geoefend en dat ging ook heel goed! Ben zo dol op dat paard!

En morgen, whaaaaaa dan is het zo ver!!! :):) :):) Dan gaan we Igneo ophalen!!!! En Dosie mag mee om hem gerust te stellen op de trailer... Ik ben zo zenuwachtig, ik voel me hetzelfde als toen Aline vertelde dat Fiesta aan het kegelen was... ik heb er hartkloppingen van :P

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:12

Heb gisteren trouwens mijn verjaardag gevierd met vrienden en dat was echt super leuk. Een van mijn vriendinnen studeert in Belgie en ik had haar wel uitgenodigd, maar had niks van haar gehoord en dacht dus dat ze niet zou komen. Vette verassing voor mij gisteravond, want wie stond daar voor de deur... Ja hoor! die vriendin :D Ik vond dat echt zooo leuk!

Heb ook leuke cadeautjes gekregen, shot-glaasjes, wijnglazen, bioscoopkaartje voor de ladies night, een beschildert doek met alle handen van mijn vrienden er op, een schilder doek die ik zelf nog moet beschilderen (incl. kwasten en verf), sloffen en kaars met houder.

Dit was het schilderij met de handen :D (traditioneel cadeau in mijn vriendengroep voor iedereen die op kamers gaat)
Afbeelding

shot-glaasjes
Afbeelding

Gezellig eten met mijn ouders, zusje en Johan
Afbeelding

En, dan eindelijk op veler verzoek, foto's van mijn kamer
:D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:16

Karina wat woon je waanzinnig, wat een prachtige paddocks en schuilstallen echt helemaal superdesuper!!!!

Enne ik had Ullkenney dus echt nooit meer herkend, jee wat is die veranderd hahaha lijkt wel een pony op de foto :+ en die is toch ook heel rap 'wit' geworden zeg.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:17

hadden jullie dit al gelezen?: [LZP] Rouwstuk voor Barco (eva) en deze: [LZP] Een laatste groet... Barco
toch echt bokt hè die saamhorigheid en betrokkenheid.

karina: zooo das echt mooi wonen!! maarre ben je niet bang dat ze de omheiningen binnen notime opvreten? jij hebt een bruine gekregen zo te zien? lastig he die kussens.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:22

frank - bedankt ik ga me best doen morgen,
wat waren uiteindelijk de punten voor de wedstrijd ?

Marielle - wat een leuke foto's van djemo en gefeliciteerd met zijn 4de verjaardag

Peet - zo jij ben dus lekker uitgewaaid op het strand lekker hoor ;)

Karina - wat woon jij mooi zeg, ik ben jaloers :o
echt geweldig zo je paarden aan huis, en helemaal super je eigen bak

esther - dus je hebt vandaag ook weer wat geleerd, wel appart koeien melken, maar je hebt teminste wel een leuke avond gehad

sanne - nog een paar uur en dan is je ventje bij je :P
nou ik ben die sneeuw wel zat hoor ben blij dat ik nu teminste weer kan trainen, want het vriest hier niet meer zo hard

joyce - fijn dat je lekker gereden hebt, start je ook wedstrijden of ben je van plan wedstrijden te gaan rijden,
is altijd lekker als je de basis al voorbij ben he, dan kan je echt gaan oefenen op de oefeningen

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:27

sanne - leuke foto's van je kamer lekker knus en gezellig

frank - ja ik had die topics ook al gelezen echt erg hoe dat dat kan gebeuren zo jong en net een kindje op de wereld gezet, gelukkig zijn we op bokt heel erg betrokken met elkaar en het bloemstuk wat lindy hier op bokt heb gemaakt was echt supper mooi, zij zit ook hier in het topic bij ons

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:51

Nino vorige keer bij de hoefsmid :D
Afbeelding

Sanne: Leuke verjaardag gehad.. en lekker verwend. Nog 1 nachtje slapen!
Frank: Ja, ik had dat topic ook gelezen. Echt heel erg! Zoiets is echt vreselijk..

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 23:05

Gezellige kamer Sanne! Leuk ook, zo'n traditie in je vriendengroep. En dank je voor het compliment over het filmpje! Iemand anders ook nog Rico gekeken?

Cloris: Ja erg hè wat een jaar vakantie en zwangerschap met een paard kunnen doen , het zakt gewoon allemaal lekker in en uit ;-) :D . De echt lange manen zie je trouwens niet op de foto, die hangen aan de andere kant. Maar binnenkort gaat het er allemaal af hoor, zodra ze ook wat gaat verharen krijgt ze ook weer korte coupe. Zodat ze toch een beetje sporty op de veulenfoto's staat :+ .

Frank: Ja een bruine, ben al jaren bruin-freak, m'n Startrekk dressuur is ook bruin en m'n mooie Hulsebos ook... had vanmiddag zo de balen dat ik die er bijna weer opgegooit heb :o . Ligt die van jou al naar je zin? Pommel 5 is breeeeeeed, die heeft Rico mijn quarter ook, Veludo heeft 'n 3.
Ben nog niet zo bang voor het hek nee, het is kastanjehout en dat vinden ze vies. Heb vroeger ook heel lang van dat engelse schapenhek van kastanjehout om m'n ponyweitje gehad (ga ik hier misschien ook nog doen) en daar zaten ze ook nooit aan. Van de ongeschilde stukken van de gekloofde palen heeft Ullkenney een paar stukken bast getrokken maar ook gauw weer uitgetuft, ze doen er verder niks mee. Mochten ze ooit de geest krijgen dan gaat er een stroomdraadje bovenlangs. Ze kluiven wel eens wat op de dennebomen in het midden. Dat vinden ze trouwens ook de mooiste schuilstal, zo'n groepje bomen. De echte stallen gebruiken ze tot op heden niet.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 23:06

Afschuwelijk trouwens van de jonge moeder... haar laatste bericht hier gaat over tranen van geluk... Mooi hoe dat met het bloemstuk gegaan is. Ik had de hele gebeurtenis gemist.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 23:24

ja pommel 5 is idd erg breed. donderdag komt bianca ff kijken om ff zeker van de zaak te zijn

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 23:28

Karina watr woon je mooi!!!! Ik wil ook echt zo graag in de bossen wonen!!!!

En waar heb je het hout van je omheining vandaan? Dat is precies wat ik zoek, ik wordt namelijk GEK van dat draad!

Ik heb een website gemaakt, hij is nog niet helemaal af, maar degene die het leuk vinden; www.yeguadajuntamente.nl is het adres

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 00:00

sanne leuke kamer

karina tjeetje zet mij maar op de wachtlijst zag dat je een stal voor gasten had superrrrrrrrr huis en plek kan je mooi oud worden

frank nee dit keer geen strand rit was met iemand anders over het strand lekker uitwaaien en genieten van alles ;) :P

tjisl was gister naar de kraker geweest hij zat ene beetje vast in zijn rechterheup en boven in zijn nek net achter het oor
lekker gekraakt hij genoot ervan
da zei nog tjeejte wat een knuffel heb je toch en zon vertrouwen in je geweldig paard
altijd leuk te horen he

we gaan mss nog ff weg wat afleiding zoeken he :P is altijd lekker zijn het nog niet eens thuis is ook zo knus filmpje bang hangen enz enz

he marielle leuk feestje he :P of krijg je dan weer last hihihihihihi :+ hahahahahaa
laotgaon }:0
groetjesssssssss

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 01:20

Cyrina schreef:
Karina watr woon je mooi!!!! Ik wil ook echt zo graag in de bossen wonen!!!!

En waar heb je het hout van je omheining vandaan? Dat is precies wat ik zoek, ik wordt namelijk GEK van dat draad!

Ik heb een website gemaakt, hij is nog niet helemaal af, maar degene die het leuk vinden; http://www.yeguadajuntamente.nl is het adres

Het kastanjehout komt bij WTC vandaan, maar er zijn er meer die het verkopen/plaatsen (google maar op post & rail / kastanjehout, al geloof ik dat al het hout uiteindelijk bij WTC vandaan komt wat anderen gebruiken ook). Wij hebben het deel waar we tegenaankijken, dus de voorzijde van de paddock, dat die gekloofde rails gedaan, en om de bak heen zijn ze rond. Onze overbuurman heeft het uiteindelijk geplaatst, maar dat kun je ook door het bedrijf zelf laten doen. Het is niet goedkoop maar onderhoudsvrij en ijzersterk, gaat heel lang mee. Het wordt met de tijd alleen maar mooier, het gaat vergrijzen.

Ik vind je site top! Mooie stalnaam, en de teksten zijn heel sterk, geven een ontzettend goed beeld van hoe jij er mee bezig bent en wat je belangrijk vindt, en van het ras. Het enige wat ik mis is iets logo-achtigs wat terug komt op elke pagina. Is daar een mogelijkheid voor in je programma waar je het mee maakt? De foto op je contactpagina is echt prachtig, misschien kun je daar wat mee in combi met de stalnaam, iets leuks fotosjoppen :D

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 09:38

tsjillert schreef:
he lieverd
mooie foto´s van dejmo

en van harte met je kanjer mooie foto¨s maar beveilig ze wel zijn mensen die ze jatten :( maar daar zijn we al aan gewend

verder leuke foto´sgezien
lekker uitgewaaid op het strand was zo mooi weer hier heerlijk zeeland is echt mooi

Even uit de meelees modes :D , goede morgen allen
Hoe kan iemand je foto's pakken? en hoe kom je daar achter? sorrie blond maar ik snap niet hoe of dat werkt

Karina wat woon jij schitterend, en wat een ongelovelijk gaaf filmpje.

Zo dat wou ik even kwijt ga nu weer braaf in mijn meeleesmodes :D

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 11:54

OVER WIE GAAT DIT ? HEB IETS GEMIST GELOOF IK
Afschuwelijk trouwens van de jonge moeder... haar laatste bericht hier gaat over tranen van geluk... Mooi hoe dat met het bloemstuk gegaan is. Ik had de hele gebeurtenis gemist.
EN JA HOE BEVEILIG IK MIJN FOTO`S
gisterenavond gezellige *\o/* *\o/* *\o/* party *\o/* *\o/* *\o/* van mijn verjaardag gehad :)) lekker laat in bed gekomen *D
fijne dag iedereen .