Als eerste: Iedereen een gelukkig en gezond 2017 gewenst! Dat iedereen weer maar veel plezier mag beleven met de paarden in het nieuwe jaar.
Ik heb telkens netjes bijgelezen, maar nu de tijd om uitgebreid te reageren op alles.
@hannelover: Wat een leuke foto van je paard met die kerstmuts op!
@BoRo: Het rijden ziet er zo op de foto al netjes uit. En dat terwijl je haar nog maar 3 weken hebt! Leuk dat je in januari al een proefje gaat rijden. Dan heb je lekker wat om naar toe te werken.
@Babette: Jammer dat je punten 'oliebol' waren tijdens het oliebollen concours. Wel een mooie foto van Aitske! Jammer dat ze zo ver weg gaat verhuizen. Ik hoop voor je dat je toch nog wat winstpuntjes kan rijden in de M. Wel fijn dat je in april weer al een nieuwe uitdaging krijgt.
@Annetje:Fijn zo'n paard waar je weer zo op kan stappen en wegrijden!
Ik heb besloten om voorlopig even niet te starten met Jente. Ze heeft al best veel last van haar dracht. De planning was om in januari nog een keertje te starten en dan het eind van de maand de kampioenschappen mee te doen, maar het wordt gewoon te zwaar voor haar. Ach ja... jammer dan! We kunnen nu gewoon lekker aan zwangerschapsgymnastiek doen en uitkijken naar Jente haar eerste veulentje!