Ik kreeg deze alvast binnen, van eergisteren:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik vind 'm inderdaad ook een beetje een rare houding hebben met springen. Kan er de vinger niet op leggen, maar vond het wel ook opvallend
ik ben wat dat betreft een watje…

Figo was niet vooruit te branden, terwijl ik anders alleen lichtjes mijn been moet aanleggen. Hij ging constant stilstaan met zijn achterbenen wijd, alsof hij moest plassen. Dat deed hij een paar keer, uiteindelijk ben ik afgestapt, maar er kwam nog steeds niets. Opnieuw opgestapt, en hij staakte weer. We hebben hem eventjes afgezadeld en op de paddock gezet, en na tien minuutjes lukte het dan toch. Opluchting, zowel bij hem als bij mij
Maar toen moest hij natuurlijk opnieuw aan de slag, en dat was absoluut niet naar zijn zin. Staken, hoofd naar beneden gooien, slaan naar de zweep... En hij kan ongelofelijk zuur kijken
Na tien minuten doorwerken maakte hij uiteindelijk de klik en hebben we nog eventjes netjes kunnen rijden. Hij is natuurlijk 100% Veiga, maar af en toe zou ik hem wel iets minder koppig willen 

Ben benieuwd naar Twice
:S Gek beest. Maargoed, zal wel komen door het mooie weer en de lente-kriebels!