[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:15

Cyrina schreef:
Cloris, dat is wel makkelijk. Ik wil ook nog een bekapcurcus doen. Kan wel uit denk ik nu met het aantal paarden, hahaha
daarnaast laat Jerezana ook alleen haar benen optillen door mij, dat is ook nog zoiets...

Voor mij ook wel. Ik heb ook een paar van die dames hier staan. Ik schaam me soms dood bij de hoefsmid, wat een aanstellers. Als hij dan nog een boeman was, maar hij is hartstikke lief en rustig tegen ze. :o

Michelle_88

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:17

Er mag best commetaar geleverd worden op mijn foto! Prima
Maar een paard wat voor de eerste keer draaft onder het zadel mag van mij zelf uitzoeken in welk tempo ze draaft, het was niet dat ik navarra als een gek door de bak aan het drijven was. Sommige momenten liep ze rustiger en andere sneller... ik zou het knap vinden als ze nu al in een constant tempo kon lopen!

zasread

Lisenka! Ik zie dat jullie website af is. :D
Ik vind het nog steeds zo'n super initiatief!

Utixo

Ok, even van Hyves af, hoop dat ze te zien zijn. Photobucket deed naar.

Banto doet goed z'n best om dikker te worden, daarom ben ik van de week eens begonnen met longeren. Hij pakt het allemaal veel simpeler op dan verwacht. En voor mijn verjaardag heb ik een clinic gekregen van Annemarie van der Toorn, dus daar gaan we, samen met een stalgenoot, in november heen.

Afbeelding
Van links naar rechts: Irma, Utixo, Banto.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nombrado

zasread schreef:
[Mies vroeg niet om commentaar op haar foto, ze wilde gewoon het ´bewijs´ leveren dat ze met Navarra gedraafd had. Wilde ze commentaar, dan had ze het wel bij HAW gezet..

sorry maar onderstaand stond boven de foto's

gequoted dus:
Commetaar/kritiek wordt ook zeker gewaardeerd en niet alleen negatief beschouwd...

hieronder stonden de foto's

of kan ik niet lezen? :+

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:19

nombrado schreef:
sorry maar onderstaand stond boven de foto's

gequoted dus:
Commetaar/kritiek wordt ook zeker gewaardeerd en niet alleen negatief beschouwd...

hieronder stonden de foto's

of kan ik niet lezen? :+

Dat stond los van elkaar. Het ene een reactie op jou, het andere een reactie op mensen die foto's wilden zien ;)

Michelle_88

leuke foto's benthe! Ik kom hem binnenkort toch wel even in het echt bekijken!

mayke: zie mijn opmerking hierboven ergens! Van mij mag je maar er staat bij waarom ik een opmerking over tempo nu niet echt van toepassing vind. Ik geloof ook dat ik wel mag reageren op kritiek

Suelza

Kom dames, laten we het gezellig houden. Vind het niet zo leuk om mee te lezen zo :(

Zal ik jullie eens vertellen dat ik al 2 kilo ben aangekomen!!!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:20

Ja Sanne, sorry dat ik nergens meer op reageerde. Ik word zoveel gebeld en gesmst en gemaild, dat ik er eigenlijk een agenda voor moet aanschaffen :+. Ik wil je in ieder geval nog wel hartelijk bedanken voor het aanbod!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:21

@ Utixo! Wat een puppie nog!!! Whahaha!!! Van dat pluis haar en dat bekkie! Heel herkenbaar... die merrie van mij had ook heel lang zo'n babyhoofdje... Mooi front ook :D lijkt wel iets week gekoot?

Hij is goed aan de maat he? Of zijn die andere niet zo hoog?

Heb je trouwens ook al bewegingsfoto's!

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:22

Mies_Apollo schreef:
mayke: zie mijn opmerking hierboven ergens! Van mij mag je maar er staat bij waarom ik een opmerking over tempo nu niet echt van toepassing vind. Ik geloof ook dat ik wel mag reageren op kritiek

ik ben blij dat jij het wel positief oppakt....het is nl niet negatief bedoeld!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:22

zasread schreef:
Lisenka! Ik zie dat jullie website af is. :D
Ik vind het nog steeds zo'n super initiatief!

Dank je wel. Vind het zelf ook supergaaf. We hebben nu 1 paardje weggebracht (staat ook op de site), die stichting is er zo blij mee. Was ook een dikke knuffel. We zijn nu heel druk met het werven van donateurs en sponsors, zodat we echt van start kunnen gaan.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:23

Hij is echt nog puppy. Vandaar dat hij ook nog zo slungelig is, hij is nu rond de 1.73 met z'n 3.5 jaar. Is nog lekker groen, en voor de winter ga ik er nog niet op. Beetje grondwerk, beetje slingeren, beetje zadel erop, maar het echte werk komt later wel.

Nee, misschien dat ik nog wel een filpmje als 2 jarige kan terugvinden. Even zoeken.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:24

Mies, je bent welkom hoor!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:24

Benthe: Wat een droppie koppie. Ik val altijd op zulke ogen. Als hij straks bij is gekomen zal hij er helemaal top uitzien.

Elise: goed bezig. Hoe heb je dat gedaan?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:25

Suelza schreef:
Zal ik jullie eens vertellen dat ik al 2 kilo ben aangekomen!!!

*\o/*

Benthe: Hij is al flink opgeknapt! Hij kijkt in ieder geval al een stuk gezonder uit zijn ogen :j
Ik ben ook wel benieuwd naar een filmpje of bewegingsfoto's :j

Lisenka: Ik las het inderdaad! Zag er ook echt uit als een schat van en paard.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:26

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:27

Slagroomvla, volle yoghurt met cruesli en suiker, bapao kip en rundvlees, boerenomeltjes, liga en balisto, rozijntjes, rijst met kip, grilworst met kaas...

Ja, het gaat de goede kant op nu!!! Ik zag dat Sun al een beetje moeite had toen ik van de week opstapte... Al die kilo's!

:D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:28

zoow dat grijze mannetje heeft goede bewegingen ;)

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:29

nombrado schreef:
Laat je paard, hoe jong ook, hoe net beleerd ook , niet te hoog tempo, gewoon op 4 beentjes en liever meer op achter dan op voorbeen. en vanuit de kracht die je vanachter traint naar voren.
je ziet bij jou foto's ook haar voorhoef nog aan de grond staan (draagt ze op) en achter al beginnend optillend, hieraan kan je zien, dat ze teveel van voren doet.
zelf begin ik al aan de longe met dit lage tempo om ze voor te bereiden onder het zadel.

Knap als jij een paard voor de tweede keer al ontspannen in een laag tempo kan rondrijden...
Ik vind het er netjes uitzien Mies, zo voor de eerste keer. Het is niet evident om een 10-jarig paard in te rijden.

Ik wil overigens ook geen rijtechnisch commentaar als ik daar zelf niet om vraag, ik investeer genoeg in degelijke les, dus ik hoef echt geen commentaar op een momentopname van iemand die ik eigenlijk niet ken. Verder weet ik zelf ook heel goed wat er nog beter kan en om mij daarin te helpen, heb ik een instructeur.
Dank je Elise... Ik moet er van blozen! :o

En ik weet dat ik hier ook nooit fatsoenlijk reageer op iedereen, maar daar heb ik simpelweg de tijd niet voor :n

Over de wissels: aartsmoeilijk vind ik dat :+ Het is pas na bijna een jaar bij David te lessen dat Licor zijn wissel goed springt, hij spring ze al 4 jaar 8/10 achter later, nu is dat 2/10.
Bij Licor lag het probleem vooral in de verbinding achter voor en dus het ruggebruik. Hij werd er eerst ook altijd heeeeeeeel heet van, maar nu kan ik echt gewoon blijven verder rijden en blijft hij rustig onder mij. Waar ik ook erg op moet letten, is het juist plaatsen van de schouder, zodat je de schouder als het ware vrijmaakt om te wisselen.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:31

Bedankt voor de felicitatie’s.
Ik moet 20 pagina’s bij reageren, dat is mij iets teveel, vandaar dat ik op sommige alleen maar antwoord. Sorrie hiervoor.
Wel heb ik weer hele gave foto’s langs zien komen.

Madelief: Ik reageer even op je berichtje van 28/8 over mijn ex-verzorgster. Ik heb haar niet aangevallen, in geen enkel opzicht. Ik weet geeneens waar het gedoe vandaan komt. Zij zegt op en ik ben akkoord gegaan. That’s it. En wat zij daarvan maakt, kan ik niets aan doen. Ik ben niet verantwoordelijk voor wat zij hier schrijft. Ik weet geeneens wat ze ervan moet maken. Dan moet je bij haar zijn om dit pb te doen. Of telefonisch, sms of via de mail of via hyves. Dat heeft ze allemaal van mij, dus waarom doet ze het zo? Geen idee.

Cynthia: Lekker hoor, dat je strandrit zo goed is gegaan. Je ziet jullie gewoon genieten.
En leuke foto’s. Bij de bovenste staan de paarden er in ieder geval wel leuk op. ;-)

Lakshmi: Tjee, een schop tegen je hoofd, das niet zo best. Hoe voel je je nu inmiddels?
Sterkte.

Karina: Haha, dat hoofdstel heb ik ook besteld. Dat is toch een Zaldi?

Malin: Wat een enge gebeurtenis. Gelukkig is het goed afgelopen.

Sanne: Dus jij heb weer een knuffelige Iggie, lekker hoor. En het spelen met Emilio is natuurlijk ook erg leuk. Hij leert nu al kunstjes.

Suzanne: Jeetje wat een hoop gebeurtenissen om je heen. Ik heb zoiets een paar jaar geleden meegemaakt en weet uit ervaring dat het er aardig inhakt. Pas je goed op jezelf. Sterkte.

Saida: Wel fijn dat Jorick het zo naar zijn zin heeft daar.

Jell: Op mijn werk is het scherm wel goed, maar thuis nog steeds niet. Erg lastig.
Goed nieuws over Flan!! Super.

Tm 479
Rowena roept, dus ga gauw weer naar haar toe.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:31

even snel 15 pagina's vol banketstaaf iedereen!!

De opening is af!!! ;) *\o/*

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:32

Uhm, over de opening hea, ik had gevraagd of ik gePBt kon worden... Mag ik er nog bij? :)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:33

En ik ook?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:33

je staat in de ledenlijst, en dat is genoeg :D ;)
Verder is het 1 grote verrassing :P