Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tilmar schreef:Ze is prachtig Durquia! En wat fijn dat het zo goed gaat. Heerlijk als je het vertrouwen kan opbouwen.
Elisa2 schreef:Ow geen wonder dat dit niet klikte, daar heb ik altijd alleen maar enorme lastposten van gezien.
Durquia schreef:Welkom Petter, ik ben meer een lezer dan een poster
Durquia schreef:Ik heb Ella (Eleganza) nu 3 maanden en het gaat heel goed! Zoveel beter nu al dan het met m’n vorige merrie in 10 maanden is gegaan. We hebben regelmatig les en ik zie elke keer verbetering.
Maar wat ik vooral super fijn vind is dat het me met Ella is gelukt wat ik vorig jaar met m’n andere merrie al graag had gewild en dat is zelfstandig op buitenrit gaan zonder afhankelijk te zijn van iemand anders met een paard.
We hadden al een paar keer vlakbij stal een rondje gedaan van zo’n 15/20 minuutjes en de eerste keren vond ze dat een beetje spannend in deze nieuwe omgeving maar door belonen en vertellen hoe goed ze het deed groeide haar vertrouwen en ook dat van mij.
Vorige week zondag was het weer perfect (en lekker rustig op de weg) om eens te proberen naar het bos te gaan maar daarvoor moeten we eerst een stukje door het dorp en over een wat drukkere weg. Dus ik dacht ik zie het wel en als ik even af moet stappen omdat ze iets spannend vind is dat ook geen probleem. Maar ze deed het super goed! Onbekend terrein voor haar maar kennelijk hebben we nu best wel vertrouwen in elkaar!
[ [url=m/xBJ45o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZP9CVC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/veXRZD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ineke2 schreef:Dorien wat een uitkomst dat je op het paard van je stalhouder mag rijden, ideaal zeg!