En dat was het hahaha. In het ergste geval springt hij eerst met 4 poten de lucht in alvorens stokstijf te blijven staan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dat was het hahaha. In het ergste geval springt hij eerst met 4 poten de lucht in alvorens stokstijf te blijven staan
Wel goede training gelijk
Net zolang tot hij zijn kuilgras heeft gekregen. Gelukkig hebben ze daarvoor altijd biks gekregen, waardoor hij dus niet meer de tijd daarvoor heeft.

En fijn dat je zo vooruit gaat met het rijden!
En m'n moeder heeft ook erg leuke foto's gemaakt
Blij mee!!
Lijkt me leuk om te zien!
Ja dat is er ook wel hoor, maar best ouderwetse camera... Nog met een bandje....
Dus dat duurt wat langer
En een klein beetje film met mijn headcam, en daar ga ik vanavond mee aan de slag 
Ik kijk elke dag de foto's wel een paar keer terug hahaha. Nooit verwacht dat hij zo kon springen. Zijn techniek is vast niet geweldig, maar hij doet het maar ff!! 
Leuk!
Als hij een slechte dag heeft breekt ie z'n poten nog over een balkje op de grond. En de goeie dagen waren érg schaars.. Maar misschien kreeg hij hier gewoon genoeg prikkeling door de andere paarden om z'n best te doen 

Dus zal wel zo'n 3 jaar geleden zijn geweest. Daarna ging het niet meer zo lekker en heb ik me vooral gefocust op de dressuur tot voorkort dus 

ben een x zo verkeerd gevallen met springen en sins dien er angst over gehouden en steeds uitstellen, en toch blij dat we gedaan hebben zo ontegelijk makelijk en wacht zo op me
ga binnenkort over doen hoop op duidelijker foto's
Wegvliegende eenden, jeeps met aanhangwagens, brommers, wapperend plastic, onder een viaduct, naast de autostrade,... Allemaal geen enkel probleem! Hij ging zelfs op kop lopen
Ook geoefend op het andere paard van ons laten wegrijden, zelf dat paard voorbijdraven, dat soort dingen, en dat vormde allemaal geen probleem. Ik was zo trots 
Mooi om te horen 
Word er helemaal blij van haha! Ik hoop ook dat we nog veel mogen genieten van Tamme z'n springprestaties 
Heerlijk rondje in 't bos gereden