[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:16

Martine, ik denk dat Igneo nu 1.50m a 1.51m is, maar ook echt nog niet veel groter. Hoewel dat lastig inschatten is. Ik ben 1.80m en hij kwam tot onder mijn oksel, ik kon mijn arm dan recht op zijn schoft leggen. Nu moet ik mijn arm iets schuin omhoog doen om hem op zijn schoft te leggen.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:18

Hee, Martine, hoe is het met jou?

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:32

Sanne ha we zijn dus even lang, Dari zal ook net zoiets zijn, max 1.52, maar hijs niet zo breed als Igneo! Ik vind Ig echt gaaf worden :D moet ook weer eens wat foto's maken.

He Suus! Hier een enorme ***week gehad, de 5 pups die nog over waren zijn ziek geworden en 3 zijn doodgegaan na dagenlang dag en nacht gewaakt, gevoed en medicijnen gegeven te hebben.. maar nu sinds gisteren gaat het wel weer wat beter, de overgebleven 2 zijn echt beter gelukkig maar mijn allerfavorietste pupje is als laatste gestorven :'( kon me echt even niet tot leuke dingen zetten de afgelopen tijd.. Tot gisteren dan, heb een ritje gemaakt met Flaaf wat me veel goeddeed en vandaag een hoop dingen te doen dus afleiding gehad en gaat weer wat beter.
Hoe is het met jou? Zijn jij en Goya nog steeds op 'vakantie'? Fijne tijd daar? En verder? Zal er ook nog even een pb achter aangooien :)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:39

Ahh, vervelend zeg van de pups.. Had het al begrepen uit je vorige pb, maar echt niet leuk dat er nog meer zijn overleden, na zoveel zorg er aan besteed te hebben..
Gelukkig heb je fijn ritje met Flaaf gedaan! Beetje afleiding is altijd goed.
Met mij alles goed, Goya en ik nog steeds op "vakantie".. Goya gaat als een speer, gaat echt fantastisch :D Ook met de andere paardjes werken is erg leuk en leerzaam

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:57

ah mooie plaatjes michelle!

sanne, hij wordt echt heel erg stoer!

iedereen bedankt voor de felicitaties!
hoop snel weer een keertje te kunnen gaan kijken!

martine. agossie zeg, arme puppies... :(:)

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:33

Sanne hij wordt echt heel leuk! ben benieuwd hoe hoog hij gaat worden uiteindelijk.
Martine wat een drama met die pups, vreselijk |(

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:46

Angela: valt gelukkig dus allemaal mee!

sanne: Je hebt toch wel meer foto's gemaakt zeker ;)! Merk je veel verschil in karakter of wil hij hier ook de baas zijn?

martine: Vreselijk van die pups.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:58

Igneo ontwikkelt zich zo leuk!

Vreselijk vd pups, Martine, is de situatie in Tunesië nu weer helemaal rustig?

Iedereen die lief heeft gevraagd hoe het op buitenrit ging, sorry voor de late reactie.
Ik heb met furia de afgelopen dagen ontzettend veel pech gehad, meer pech dan de 4 jaar dat ik hem nu heb, gaat gelet op de situatie goed met hem, maar ben voornl gewoon heel blij dat hij nog heel is. Voor het hele verhaal mag via de pb, wil het liever niet online zetten..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 10:39

Mies, gave foto's nogmaals :D ! Knappe witte heeba.

Sanne, aaah Iggie <3 . Lekker bekkie heeft ie! Nog actie foto's :9 ? Fijn dat ie er weer zo goed uit zag en weer gegroeid is. Ach tsja, ik sta ook iedere keer wel naar Chico te kijken hoor.. Die is ook nog zoveel gegroeid nadat ik hem heb gekocht, enkelt aan vetjes en spieren al, dat toont ook al veel meer! Zal binnenkort ook eens foto's maken, ik vind dat hij er nu goed uitziet! Maar al met al is Chico denk ik (vanaf zijn 5e jaar dus!) nog een cm of 5 gegroeid :j .

Angela, wat een pech met je lieve Shaddy! Lees dat het "maar" een spierverreking is geweest.. Hopelijk is ze snel de oude.

Martine, ach jeetje.. wat sneu van die pups ;( . Echt heel sneu, snap dat je verdrietig was.. gelukkig heb je de paardjes nog om je op te vrolijken... Sterkte! Trouwens, over paardjes, heb je geen foto's :D ?

Chico gisteren na een kleine week weer opgepakt. Bak bevroren, weekend weg geweest, en zo vliegen de dagen om. Dus even 20 min aan de longe. Hij liep weer lekker losjes en soepel, knappe vent. Vanmiddag een lesje, kijken hoe die het doet :)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 10:44

Michelle – mooie foto’s van je knappe witje, en die eerste vindt ik ook de mooiste

Sanne – hij is zeker alweer wat gegroeid, en hij ziet er super uit knappe iggie <3

Martine – vervelend van de pups en helemaal balen dat favoriet daar ook bij zat, hoe is het verder met jou en de ‘’kleine’’ hoever ben je nu

Madelief – ik ben wel benieuwd naar het verhaal, voor nu heel veel sterkte en vertroetel hem maar lekker

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 10:47

hier weer even een foto spam van ons kleine boefje

Afbeelding
hier is de mee naar heike

Afbeelding
stiekum op de bank gekropen en naast mij komen liggen <3

Afbeelding
hij was een beetje boos omdat die moest blijven zitten

Afbeelding
en heerlijk slapen

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:28

madelief88 schreef:
Iedereen die lief heeft gevraagd hoe het op buitenrit ging, sorry voor de late reactie.
Ik heb met furia de afgelopen dagen ontzettend veel pech gehad, meer pech dan de 4 jaar dat ik hem nu heb, gaat gelet op de situatie goed met hem, maar ben voornl gewoon heel blij dat hij nog heel is. Voor het hele verhaal mag via de pb, wil het liever niet online zetten..

Schrik hiervan! Tot nu toe ging je altijd lekker met Furia en hij is ook vrij zuinig op zichzelf.
Hopelijk binnenkort wel fijne buitenritten voor jullie.
Als je het nog een keer kwijt wilt krijg ik graag een pb.
Misschien ook leuk om eens af te spreken? Jullie staan niet meer om de hoek, maar vanaf waar ik woon is het prima te doen.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:17

Wat een heerlijke hond zeg <3

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:32

Bedankt allemaal nog! Het gaat nu wel weer maar het was echt een nachtmerrie, gelukkig dat de meeste al naar hun nieuwe baasjes zijn gegaan en niet ziek zijn geworden, ik ben bang dat het virus via onze papa hond die laatst ontsnapt is en naar de wilde honden is gerend is meegekomen hier :'(

Suus ja da's waar ook, ik zal er ook nog eenpb achteraan sturen zo. Lekker bezig ben je dus, haha die winter zonder werk komt goed uit zo! En Goya ook lekker vooruitgang, heerlijk! Ik neem nog steeds jouw tips mee, Flaaf doet het er ook goed op, hij is zo lekker geconcentreerd steeds, als hij wil gaan houd ik hem nu met andere dingen bezig en dat gaat lang niet slecht :)

Madelief balen van Fuur zeg, mocht je het kwijt willen mijn pbbox staat ook open, heb hier ook wel eens wat wat niet openbaar op het net gaat (van de week nog wat met manlief, sufferd..) dus snap je wel.. Toch fijn om het dan even van je af te schrijven he.. Hier is het gelukkig gekalmeerd, men is druk met de heropbouw bezig alweer dus we hebben goede hoop, normaal gesproken komen over een week of twee weer toeristen zeggen ze..

Denise wat wordt je pupje leeeeuuuk!! Echt een scheetje! Hoe oud is ze nou?

Ilona zal kijken wat ik kan doen, vandaag is het rotweer dus da's niks maar morgen misschien :) Chic dus weer lekker aan het oppakken, haha jij mag ook foto's plaatsen, altijd benieuwd naar je knappe ventje!

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 15:10

@ Lakshmi, aaaah wat sneu. Arme pups :(
Is het geen herpesvirus? Daar gaan bijna alle pups aan dood. Heel triest altijd.

@ Madelief, oei klinkt niet fijn. Hoop dat alles goed is!

@ Denise, wat een super leuke pup. Grappig met die oortjes zo hahaha.

Nou, nog 1 week en dan mag ik weer naar mijn toekomstige ? merrie :D
Heb er nu echt zin in! Voel me echt een klein kind.

Leuke foto's zie ook weer voorbij komen van mooi paarden. Ik = jaloers.

Zal even de vaatwasser uitpakken, dan hebben we het huishouden weer helemaal klaar voor vandaag ( om morgen weer opnieuw te beginnen, pffff )

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 15:16

Martine, fijn dat de tips helpen!
Madelief, oh jee.. wat nu?Mag via pb hoor..
Ingrid, aah, feest, leuk dat je er ff heen mag!

Zo, Goya ging goed gister :D Helemaal trots op me manneke :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 15:17

Oh en Denise, wat een leuke fotos!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 15:25

denise geweldige foto! Hondje? Ik vind hem anders al aardig groot ;)!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 15:33

dank je wel allemaal

hij is nu bijna 13 weken ( aankomende zaterdag) dus ja hij wordt langzaam aan groot :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 15:34

ilona veel plezier met je les en snel weer foto's maken hoor van je knappe vent :D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 16:04

Heey

Dankjulliewel :).

Sanne: Knappe Igneo :D. Hij doet idd niet onder voor de andere paarden hoor :D.
Hij ziet er goed uit :D.

Martine: Jeetje, wat balen zeg :(:). Gelukkig gaat het met die 2 weer wat beter.

Denise: Wat is het toch een schattig boefje zeg <3.

Limonade: Spannend :D.

Madelief: Sterkte :(:).

Gister middag weer heerlijk met Shaddy geknuffeld <3. We worden nu echt vriendjes, ze word steeds aanhankelijker en knuffeld nu ook echt terug <3. Zo kreeg ik gister dus een mega knuffel van der <3. Ik stond der lekker op der borst te krabbelen en toen ging ze met haar hoofd en nek over mij heen en toen stond ik tussen haar hoofd en haar borst. Zo hield ze mij 'vast'. Ze genoot echt van het knuffelen <3.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 19:15

Denise wat ziet je pup er ontzettend schattig uit en wat heeft hij een enorme oren :=

Angela: Fijn dat jullie band begint te groeien :j Hoe is het nu met Shaddy? Loopt ze nog kreupel?

Martine: jeetje, wat een pech met die pups! Hopelijk blijven de laatste twee wel in leven. :(:)

Ilona: helaas geen actiefoto's. Igs was niet zo actief en ze zouden pas later op de dag naar buiten gaan. Vorige keer dat hij kwam was hij juist net naar binnen, dus ik hem hem daar nog niet in actie gezien.
Ja, nieuwe Chico foto's! Ik ben benieuwd hoe hij er nu uit ziet :j Eigenlijk moet ik hem snel weer eens in het echie zien.

Madelief: :(:) Knuf!

Michelle: Hij staat hier vrij onder in de rangorde en ik merk dat het hem goed doet. Hij heeft nu minder de drang zich te moeten bewijzen en is veel gelijkmatiger in karakter (wellicht dat dat ook door de castratie komt)

Noa heeft vandaag een nieuwe vriend gevonden
[BB-ITP] Pup meets veulen [Stabij x Rottweiler meets P.R.E.]

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 19:49

Sanne: Ze loopt nog wel iets kreupel. Gelukkig niet zo erg meer. Maar het is voornamelijk als ze te druk gedaan heeft. Ze rent en bokt namelijk wel gewoon maar daarna loopt ze dus wel wat kreupel. Haar in de paddock opsluiten heeft geen zin want dan doet ze het net zo vrolijk in de paddock en dan word ze een bommetje.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:34

Ooh, Astrid, sorry, noemde jou Ingrid in vorige posts.. Sorry hoor haha..

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:55

Hahahahaha ooooh!!