Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moet ook weer eens wat foto's maken.
Ook met de andere paardjes werken is erg leuk en leerzaam
! Knappe witte heeba.
. Lekker bekkie heeft ie! Nog actie foto's
? Fijn dat ie er weer zo goed uit zag en weer gegroeid is. Ach tsja, ik sta ook iedere keer wel naar Chico te kijken hoor.. Die is ook nog zoveel gegroeid nadat ik hem heb gekocht, enkelt aan vetjes en spieren al, dat toont ook al veel meer! Zal binnenkort ook eens foto's maken, ik vind dat hij er nu goed uitziet! Maar al met al is Chico denk ik (vanaf zijn 5e jaar dus!) nog een cm of 5 gegroeid
.
. Echt heel sneu, snap dat je verdrietig was.. gelukkig heb je de paardjes nog om je op te vrolijken... Sterkte! Trouwens, over paardjes, heb je geen foto's
?

madelief88 schreef:Iedereen die lief heeft gevraagd hoe het op buitenrit ging, sorry voor de late reactie.
Ik heb met furia de afgelopen dagen ontzettend veel pech gehad, meer pech dan de 4 jaar dat ik hem nu heb, gaat gelet op de situatie goed met hem, maar ben voornl gewoon heel blij dat hij nog heel is. Voor het hele verhaal mag via de pb, wil het liever niet online zetten..
Chic dus weer lekker aan het oppakken, haha jij mag ook foto's plaatsen, altijd benieuwd naar je knappe ventje! 

Helemaal trots op me manneke
!
.
. Hij doet idd niet onder voor de andere paarden hoor
.
.
. Gelukkig gaat het met die 2 weer wat beter.
.
.
.
. We worden nu echt vriendjes, ze word steeds aanhankelijker en knuffeld nu ook echt terug
. Zo kreeg ik gister dus een mega knuffel van der
. Ik stond der lekker op der borst te krabbelen en toen ging ze met haar hoofd en nek over mij heen en toen stond ik tussen haar hoofd en haar borst. Zo hield ze mij 'vast'. Ze genoot echt van het knuffelen
. 
Hoe is het nu met Shaddy? Loopt ze nog kreupel?
Eigenlijk moet ik hem snel weer eens in het echie zien.
Knuf!