Jellie: ooh Flan, moet ze dan nog een injectie krijgen? Gelukkig dat het met haar ene been iig goed gaat

Wenda: wel een ellende met Omar zeg, het houd niet op.. Dat is zo naar aan dit land, dat als er eens wat mis is met je paard ze er eigenlijk niets mee kunnen. Injectie bij koliek, daar houd het wel zo'n beetje mee op. Vrienden uit Tunis zijn erg gezellig, gelukkig doen zijn ze ook anti ramadan

Danielle: ja dat vond ik ook wel vreemd. Nu wist ik al wel dat ze niet zo gek op hem waren, een van hen zegt altijd 'kijk uit, hij is gemeen', maar over trappen had ik niets gehoord. Ze zagen ook wel dat hij bij mij verder wel ok was dus daarom misschien niet gezegd? Uit schaamte ofzo? Het zijn wel een beetje van die macho ventjes. Benieuwd naar Llevado op foto

Heidi: noujaaa wat was dat nou voor een achterlijke idioot, dat kan je toch niet maken.. Hier doen ze dat ook wel, keihard toeteren en uit het raam gaan hangen en schreeuwen, maar dat is dan puur om je aandacht als meisje te trekken.. Heel raar hoor die vent in die truck.