tjongejonge meiden, niet zo hard gaan hier! nog maar 18 pagina's. is er een vaste datum voor de lancering van het nieuwe topic? ben toch wel benieuwd hoor.
sanne: gefeliciteerd!!!!!
hihi zo leer ik nog eens wat over buikpruiken en weet ik allemaal nog meer. zal maar niet over mijn "uitvoering" uitwijden.... kan wel een tipje oplichten: okselhaar gaat eraf: is veel hygienischer. in de sauna blijkt overigens dat veel mannen tegenwoordig ook veel scheren.
ilona: (borst)haar is dan toch makkelijk weg te scheren, dan is tie ook kaal. haha die opmerking over die bos okselhaar.
bedoelen de dames met alles kaal ook daadwerkelijk ALLES?
nou we toch op deze tour zijn: weten jullie wat clamoestamberen zijn?
welkom sanne!
saida: doe je wel rustig aan? beterschap! oei setjes, daar hou ik me niet mee bezig haha
gabrielle: ook ik ken dat gedoe van niks open kunnen draaien. bij mij lukte het zelfs al niet meer met de wastafelkraan of tandpasta. ik had toen CTS aan 1 pols. operatie en hoppa weer gemaakt.
ilona: gewoon ophangen dat bordje, tzt maar weer meeverhuizen.
peet: *schenkt alvast theewater in, welke smaken wensen de dames?*
nog een weekje wachten met me zadel. callista was de beugels en riemen idd vergeten, beugels komen eraan, riemen had ze te korte binnen gekregen dus dat gaat nog ff duren. maar heb zelf nog een stel oude riemen liggen. volgende week donderdag komt bianca even kijken naar het zadel en mee helpen passen. zij brengt pommel 5 mee voor het geval dat..., zelf denk ik dat die toch wel nodig zal zijn. callista zei al: je weet toch dat het bij pommel 5 ophoudt he? hihi tja als des dat nou ook weet.....
Laatst bijgewerkt door frankiej op 05-02-09 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt