Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

toen weer even een stukje naast dr gelopen en gekroeld en toen weer opgestapt en lekker stuk gestapt
Alleen op het laats bij een geitjes wei werd het spannend dus weer even ernaast gaan lopen.
Ze liep heel stoer door het bos te showen en ging al lekker briesen
Dus op het programma 1x in de week buitenritje 
maar mijn paard moet nog beleerd worden hihihi
.... Ben benieuwd.
.
. Ik schrok wel ff. Toen ik de stal binnenkwam viel mij en mijn moeder gelijk op dat hij een blauwe waas over zijn oog had.. Dus even gekeken, en getest of hij er nog mee zag. Het was ook opgezwollen en er zat wat vuil tussen. Buiten leek het wat minder, en na het rijden was de waas iets weg, en het was iets minder opgezwollen. Maar ben nog steeds bezorgd.. Gister heeft hij buitengestaan, geen idee wat hij uitgespookt zou kunnen hebben.. Als het Dinsdag nog steeds zo is even iemand erbij halen die meer ervaring heeft of de da.
. Heb me Fuego natuurlijk, maar je hebt wel een prachtpaard.
. 
Caribe schreef:Lindy1982 .. Ik kom uit Hilversum. Ik weet niet of dat in de buurt ligt.
valtmee heb even gekeken klein uurtje rijden..
Ga je ook xantha weer rijden dan?
Mies_Apollo schreef:PatriesjeMR2: wat is shambhala? Je les klinkt leuk! Leuk dat die man zoveel verschil ziet:)
)