[FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:30

Oh die vrolijkheid is zeker aanstekelijk. Ik wil ze ook niet in bubbeltjes folie verpakken. Liever vrolijk wat korter geleefd denk ik dan, maar heb haar nog liever nog wat jaren vrolijk bij ons :D

Getty Maan, wat was er ook alweer met Maan? Had ze niet ooit een ongeluk gehad?
Volgens mij is zij wel echt jouw paard hè

Ik denk altijd maar… gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt.

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:43

Gelijk heb je!

Maan heb ik als veulen gekocht, zij is inderdaad van mij. De rest helaas niet haha.
Maan heeft als veulen een ongeluk gehad en achteraf een breuk gehad. Is wel hersteld, maar het litteken weefsel kan irriteren en daardoor kan ze kreupel lopen.

Maar ze loopt goed en pijnvrij. Dus hoop in de toekomt toch nog wat rustige ritjes met haar te kunnen maken, ze mag graag aan het werk namelijk. We zien het wel, het is geen moeten en ze staat op de ideale stal.

boemel

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:48

Ja, dat was t inderdaad.
Heb je high power laser wel eens geprobeerd voor het littekenweefsel?

Ik had vroeger een ruin met littekenweefsel wat wel eens irriteerde en soms ging bloeden. Toentertijd kende ik laser nog niet.
Maar, ik kon het litteken wel goed onder controle houden met traumeel en calandulan zalf

Laura1982

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 56 min geleden

Maan ja ik snap dat niet willen delen wel goed. En vragen om weer zelf te mogen voelt misschien gek.

Gelukkig kan je lekker met Maan rommelen. Ik duim dat jullie fijne stapritjes kunnen maken.

Boemel ja laseren is echt een uitkomst werkt zo goed bij veel dingen.

Hier ook een blije 17 jarige die echt geniet van buiten zijn en in de natuur stappen.

Vanmiddag heerlijk met de mannen buiten gestapt in de zon. Douwe heerlijk ontspannen aan lange teugel met vriendin. Ilias snuif en snurk voor iedere schaduw hahaha. Contrast kan niet groter wat dat betreft.