Ellis, gefeliciteerd met je uk! Hij is dan al weer 1, wat gaat dat eigenlijk toch ontzettend snel.
Ik ga straks bij Igneo langs, ik kwam tot de ontdekking (door foto's) opruimen dat het al weer een maand geleden is dat ik hem gezien heb (ik dacht steeds twee weken geleden). Echt hoe schandalig! Dus het is hoogtijd door alle drukte is hij er bij ingeschoten.
Ellis: Ook nog gefeliciteerd met je knappe mannetje .
Vanochtend is de VA geweest. Ik ben er zelf niet bij geweest want ik zat op school. Waarschijnlijk heeft ze tijdens het opstaan ofzo de spier goed verrekt. Ze moet nu nog 1 week rust hebben ( ze mag wel gewoon de wei op) en daarna mogen we weer rustig aan de slag
Ellis: Gelukkig maar dat je een lichamelijk oorzaak kan uitsluiten, hoewel dat aan de andere kant misschien ook wel weer heel lastig kan zijn, want nu moet je het psychisch gaan zoeken en dat is vaak nog lastiger. Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden.
Yellomofoon: Spannend! Succes
Vandaag bij Igneo op bezoek geweest en hij is gegroeid! Ik dacht echt, huh? waar staat mijn uk nou, stond hij daar heel stoer naast twee grote kwpn'ers en ik vond dat hij er niet eens onder voor deed (zie foto). Hij is nog steeds geen reus, maar voor zijn doen is het al heel wat. Ik heb lekker met hem geknuffeld, hij zat goed in zijn vel, lekker wat spekkies er op en zijn manen zijn ook weer aan het groeien. Dus straks heeft hij gewoon weer een mooie volle bos.
Wat is hij lekker breed aan het worden zeg! Stevig ventje wordt 't! Hoe groot schat je nu dat hij is? Jij bent toch ook best lang? Die van mij blijven nog best klein, hoop dat er nog wel wat bijkomt, alleen Dari zit boven de 1.50..