), maar als ik dan een type moet beschrijven, geef maar wel de korte rug en en het lekkere rondgeribte, bolle. Maar minder boeg! Ansich is de PRE op de eerste foto best mooi, maar te. Met wat minder nek en front wassie seksier geweest. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), maar als ik dan een type moet beschrijven, geef maar wel de korte rug en en het lekkere rondgeribte, bolle. Maar minder boeg! Ansich is de PRE op de eerste foto best mooi, maar te. Met wat minder nek en front wassie seksier geweest. 

Gisteren werd ie wel enthousiaster en deed zn been dan al snel wat hoger inderdaad 

Ziet er gezellig uit hoor 

Sorry voor de hoeveelheid foto's, vind t leuk en dan kan ik weer niet kiezen 
Mischa is echt een boef inderdaad
Ook met buitenrijden kan ze nogal, ehhh, eigenzinnig zijn 

Welkom!

. Hij blijft een spetter. Vind hem heel gaaf om te zien. Hoe staat de verkoop inmiddels?
. Wat een hottie was het toen al he. Het is er alleen maar nog beter op geworden
.
. Wat leuk voor haar. Kan zij er geen eigen paard bij hebben?
. Ik hou ook absoluut niet van een 'buikpruik'
.
.
. Sommige heel donker en andere juist weer overbelicht. Maar aan overbelicht kan je gelukkig nog wel veel doen, dus dat heb ik liever. Die pony is ook wel heel leuk, maar ook best wel een donder af en toe.... Kan echt heel erg bokken en niet willen luisteren. Als ie eenmaal loopt, loopt ie ook best wel leuk. Alleen alle drama's die er aan vooraf gaan
. Ik ging m nog even uitstappen en zelfs dan issie al lastig
. Hij wilde niet meer dus als ik been gaf ging ie achterwaarts. Uiteindelijk kreeg ik m ook weer vooruit en hebben we netjes uitgestapt en konden we zelfs van hand veranderen. Hij wil niet altijd meewerken met van de hoefslag af gaan
.

foto's heb je weer geplaatst!
)
( je bent er gezegend mee met zo man)
met zown mooie streep naar benede hahah oelala.
vooral die kleur zou wel leuk staan op rints wil wel foto's hoor
jus schreef:Furia en Gallo kunnen wel een pas de deux doen ( op de foto met mijn nichtje die hem een tijd heeft gereden maar helaas weer terug naar NL is )
Manen zaten in vlecht maar was uitgezakt zier er een beetje maf uit.
dus het meest kale aan hem zijn zn benen

Maar even snel geklikt en dan zie je t idee een beetje