Wou even zeggen dat het rijden gisteren erg goed ging

Alleen lag de omgewaaide container nog steeds naast de bak, helemaal in stukken! En freek is al zo'n stresskip
Maargoed hij ging er na veel belonen en er als het ware wijkend naar toe langs, dus dit ging na verloop van tijd steeds beter

En wat was het een weertje! Bah heb gisteren bijna alle soorten buien over me heen gehad tijdens het rijden (hagel, regen en windstoten) maargoed we hebben het volgehouden en het waren buien dus na 10 min was het weer weg

Reageer straks/ morgen weer bij (ben net thuis van het werk en dacht even spieken op bokt
) 

Toch maar gaan rijden, bij de Jury gemeld want als die wel los zou komen en wat zou gaan bloeden
Ahh, hij is zo gaaf! Principe is vader geworden gister. Van een prachtig palomino hengstje. Ik heb al gevraagd of die te koop is
Ik wil hem echt hebben
) mn diploma heb gehaald en wil gaan werken, en ik toch een eigen paardje wil.. Is dit de perfecte kans! Helaas willen ze hem zelf houden.. (
Wat rot voor je zeg met Enno! Maar hoe kan het dan dat ie geen hoofdstel om had? Was je er voor de gein even op gaan zitten? Hopen dat je snel weer beter bent!