Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Ineke, wat goed..weer een mijlpaal! Ik vind het knap dat je überhaupt nog rijdt.
_Zsazsa_ schreef:Fijn Jenara,
Ze kunnen soms ook zo lekker stress gevoelig zijn. Hopelijk kunnen jullie snel weer verder.
Leuk Autumn, toch altijd spannend op andere terrein.
We hebben vanavond foto’s gemaakt van onze zwarte voor de verkoop. Ga hem wel missen, echt een bijzonder paard. Een PRE in hart en nieren.
[ [url=m/rYgrAB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V8HDBs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Autumnn schreef:Zsazsa: tof zeg, welk niveau weet je dat? Snap ik hoor, verkopen lijkt me echt zo lastig. Wil je hem zelf niet houden?
MarjanB schreef:Ohhh volgens mij zag ik hem op Facebook langs komen.. t is dat ik er net 1 gekocht hebvind hem heel knap
Elisa2 schreef:RV, je hebt hem toch door de medische mallemolen laten halen toen je er zo hard afgeklapt bent en daar kwam toch uit dat hij ook kissing spines had? Dit kan wellicht ook verklaren waarom hij zo specifiek gereden moet worden.
Verzamelen, wissels en passage zijn ook niet belangrijk..op eigen benen lopen, naar de hand toe lopen, op lengte en fijn harmonieus kunnen rijden wel.Dat stuk basis mist vaak bij paarden die in Spanje beleerd zijn.
Rodevlinder schreef:Cordobes blijkt helaas kissing spines te hebben:( dus ondanks dat we een nieuw op maat gemaakt zadel hebben, zal dit de oorzaak niet wegnemen.
Over anderhalve week gaan we naar de kliniek, maar ik ben er goed ziek van.
Mijn vorige paard heb ik moeten laten gaan vanwege kissing spines en nu begint de ellende opnieuw.
Ineke2 schreef:Je schreef een aantal maanden terug in dit topic letterlijk dat Cordobes ks heeft. Dat je het zo erg vindt, omdat de ellende nu opnieuw begint na je vorige merrie die ook ks had.
Is het niet officieel vastgesteld dan bij hem?
Maakt verder niet uit voor mij hoor, maar het is wel wat verwarrend.