[FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Getty_Maan

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:44

Afbeelding
Afbeelding
<3 wat een weertje vandaag!

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:57

Jaloers! Ik wil ook kunnen rijden :+
Ziet er goed uit hoor!

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:59

Ai, beterschap Minoes

Ziet er goed uit gett! Ik heb een van mijn merries nog even op rust staan voor een paar weekjes, de ander nu voornamelijk aan het longeren omdat ik zelf steeds ziek ben :+

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 15:16

Komt wel weer minoes, hoe voel je je nu?

Bah dat is ook niet fijn terra, wat heb je?

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 16:46

Beterschap terra!

Ik voel me wel redelijk alleen nog wel hoofdpijn.
Alleen ik mag er nu van m'n moeder voorlopig niet meer op..
Ze is bang voor mijn lijf omdat ik al krakkemikkig ben. Ze was zelfs in staat om dr te verkopen pfff. Heb nu gevraagd of mijn instructice er een keer of 10 op kan om haar even door te rijden zodat mams weer gerust is... :\

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 23:27

Ik kan het me wel een beetje indenken, verstandig om je instructrice er even mee te laten.

Een stuk lijf moet je niet hebben!

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 23:37

Bezorgde moeders, herkenbaar :+ slim om even door te laten rijden door je instructrice :j

Heb zelf last van chronische zenuwpijn, had dat vorig jaar goed onder controle met medicijnen maar die werken niet goed meer, loop nu bij de pijnpoli en ben met mijn arts nieuwe medicijnen aan het proberen maar het helpt tot nu toe weinig dus dat is wat minder. Hoop dat ik het binnen nu en 2 maand weer redelijk onder controle heb en dan weer lekker veel rijden *\o/*

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 00:12

Lijkt me heel erg vervelend Terra :(:)

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 22:33

Fijne foto's Gett!

Heftig Terra! Kan dat ooit nog overgaan?

Ah balen Minoes... wel slim om je instructrice te vragen +:)+ kan ze jou hopelijk straks ook goed helpen omdat ze je paard dan beetje beter kent

Vandaag eindelijk rijfoto's kunnen laten maken :) [RIJ-ITP] Fries Koen in de lentezon aan het werk

Gisteren wedstrijd gehad, onze laatste punten gereden voor de B, we zijn nu B+12. Elke proef twee winst gereden en altijd in de prijzen gevallen <3

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 23:43

Had je topic al gezien Marianne! Ziet er goed uit! Gefeliciteerd met de winst en succes in de L!

Mijn zenuwpijn gaat nooit meer weg helaas, maar is met de juiste medicijnen wel goed mee om te gaan. Heb behalve morfine geen enkele pijnstiller die het helemaal weghaalt maar op morfine kan je niet leven :P andere pijnstillers kunnen echter wel het verschil maken tussen in bed liggen en niet functioneren of redelijk normaal kunnen werken en een normaal leven lijden dus dat laatste heb ik liever :+ van de medicijnen die ik nu neem verneem ik nog niet dat het beter wordt maar dat kan een paar week duren, krijg er wel raar zicht van net alsof ik de hele dag tranen in mijn ogen heb, heel gek :+

Ach ja komt wel weer goed, tis alleen weer even zoeken naar de goede pijnstilling. Is alleen jammer van mijn studie want ik kan mijn jaar nu wel over doen #) maar komt ook wel goed.

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 00:09

Marianne, knappe fries heb je onder je kont! Gefeliciteerd met je mooie punten :D
Hij oogt wel wat gespannen, kan dat kloppen?

Jeetje Terra heel heftig! Ik kan me er alles bij voorstellen aangezien ik ook chronisch pijn heb. Is helaas onverklaarbaar. (Tot nu toe) Heb nog veel onderzoeken in de planning staan die ik tot vermoeiends toe steeds maar weer zelf aandraag bij de huisarts.
Hoe doe je het op tramadol? Dat is echt mijn life saver op slechte dagen.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 00:19

Knappe Friesjes komen er voorbij weer!
Kan zelf helaas niet rijden ivm een mencursus die ik volg, maar daarna kan ik hopelijk Joppe weer lekker rijden :+:
Voor nu verzorg ik tot woensdag ochtend de Fries bij de buren, maar dat is enkel voeren en binnen/buiten zetten. (Baasjes op vakantie) Maargoed Fries is Fries dus ben al blij haha.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 00:40

Minoes schreef:
Jeetje Terra heel heftig! Ik kan me er alles bij voorstellen aangezien ik ook chronisch pijn heb. Is helaas onverklaarbaar. (Tot nu toe) Heb nog veel onderzoeken in de planning staan die ik tot vermoeiends toe steeds maar weer zelf aandraag bij de huisarts.
Hoe doe je het op tramadol? Dat is echt mijn life saver op slechte dagen.

Wat naar dat het onverklaarbaar is! Hier gelukkig een hele aardige huisarts, was eerst een beetje stug maar nadat ze me had gezien met een aanval denkt ze heel goed mee :j

Ik loop bij de pijnpoli, heb ook een TENS en dat is echt een uitkomst, haalt de scherpe randjes eraf en dat helpt al heel erg.

Tramadol doet bij mij niet heel veel :n maakt me heel misselijk en raak er heel erg afwezig van maar tegen de pijn doet het weinig.

Probeer op het moment lyrica, heb het eerder ook gehad en toen deed het weinig maar we geven het nog een kans :j

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 09:47

Minoes schreef:
Marianne, knappe fries heb je onder je kont! Gefeliciteerd met je mooie punten :D
Hij oogt wel wat gespannen, kan dat kloppen?

Ja dat klopt, dat staat ook in de tekst :o hij was in het begin gespannen van de fotograaf, dat er iemand op de grond zat en lag had hij nog nooit mee gemaakt :)

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:35

Oeps sorry 8)7 ik ben niet zo goed in topcis lezen, ik lees veel te snel haha. Begrijpelijk dat ie dat spannend vond!

Van tramadol word je inderdaad wel erg afwezig en suf de eerste dagen... jammer dat het bij jou niet werkt. Ik hoop voor je dat lyrica je helpt!
Lijkt me een gek idee die TENS, voel je die schokjes goed?

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:40

Van tramadol blijf ik dus suf := zelfs nog na 2 maand dus dat is niet echt handig. Gebruik het af en toe nog als ik redelijk wat pijn heb :j De schokjes van de TENS voel je heel goed _O- het voelt alleen heel anders dan dat je een schok krijgt van stroomdraad bijvoorbeeld, het doet geen pijn :D

Hoop wel dat die lyrica even gaat werken want heb vannacht ook weer erg veel slaap gehad :\ vanaf vandaag dosis verhogen dus hoop dat dat wat meer helpt.

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 21:48

Terra, kan me er niks bij voorstellen een schok die niet zeer doet :=

Vandaag heeft een vriendin van mijn instructrice op coco gereden, zij maakt wekelijks paarden zadelmak. Was weer erg braaf en het ging super goed!

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 21:55

Minoes schreef:
Terra, kan me er niks bij voorstellen een schok die niet zeer doet :=

Vandaag heeft een vriendin van mijn instructrice op coco gereden, zij maakt wekelijks paarden zadelmak. Was weer erg braaf en het ging super goed!

_O- het is echt heel moeilijk uit te leggen, maar het doet echt geen pijn! :j

Fijn dat ze braaf was! Hier vanmiddag ook even gereden, even wat moeilijk gedrag maar ging wel redelijk. Daarna nog een jonkie gereden en daar vanaf gedonderd _O- ze schrok en ging er vandoor haha. Zal morgen wel wat spierpijn hebben maar verder nergens last van gelukkig.

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 22:17

Ah nee he! Nu jij ook gevallen :(:)

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 22:26

Ik kom heel even binnen vallen:

Weet iemand van jullie nog een heel brave Friese ruin die:
- braaf is
- goed verkeersmak is
- de basis er goed in heeft zitten
- gezond is
- te koop is? :D
Dan hoor ik dat graag O:)

Komen wel plaatjes van Friezen langs hier :) <3

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 22:46

Minoes schreef:
Ah nee he! Nu jij ook gevallen :(:)

Hahaha ja :') ach ja, heb tenminste geen hersenschudding :P

Martine_R schreef:
Ik kom heel even binnen vallen:

Weet iemand van jullie nog een heel brave Friese ruin die:
- braaf is
- goed verkeersmak is
- de basis er goed in heeft zitten
- gezond is
- te koop is? :D
Dan hoor ik dat graag O:)

Komen wel plaatjes van Friezen langs hier :) <3

Ik niet helaas, alle ruinen die ik ken zijn niet te koop.

faytjefay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 17:39

Dierenarts vandaag langsgeweest om naar Sibbe zn benen te kijken, en ja hoor schurftmijt :n . Hij schuurde zn benen helemaal kapot en na 2x met betadine shampoo gewassen te hebben was het nog niet weg, ik had gehoopt dat het iets anders was maar helaas -O-

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 17:41

Ai dat is balen!

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 19:36

Ik ken ook geen frieze ruinen die te koop zijn sorry!

Balen faytjefay! Sokken eraf halen dus?

faytjefay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 19:40

Nee, het zit voornamelijk op zijn benen. Maar als de middelen van de DA niet helpen waarschijnlijk wel :\