wat een weertje vandaag! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat een weertje vandaag! 
slim om even door te laten rijden door je instructrice
[RIJ-ITP] Fries Koen in de lentezon aan het werk
andere pijnstillers kunnen echter wel het verschil maken tussen in bed liggen en niet functioneren of redelijk normaal kunnen werken en een normaal leven lijden dus dat laatste heb ik liever
van de medicijnen die ik nu neem verneem ik nog niet dat het beter wordt maar dat kan een paar week duren, krijg er wel raar zicht van net alsof ik de hele dag tranen in mijn ogen heb, heel gek
maar komt ook wel goed.

Minoes schreef:Jeetje Terra heel heftig! Ik kan me er alles bij voorstellen aangezien ik ook chronisch pijn heb. Is helaas onverklaarbaar. (Tot nu toe) Heb nog veel onderzoeken in de planning staan die ik tot vermoeiends toe steeds maar weer zelf aandraag bij de huisarts.
Hoe doe je het op tramadol? Dat is echt mijn life saver op slechte dagen.
maakt me heel misselijk en raak er heel erg afwezig van maar tegen de pijn doet het weinig.
ik ben niet zo goed in topcis lezen, ik lees veel te snel haha. Begrijpelijk dat ie dat spannend vond!
zelfs nog na 2 maand dus dat is niet echt handig. Gebruik het af en toe nog als ik redelijk wat pijn heb
De schokjes van de TENS voel je heel goed
het voelt alleen heel anders dan dat je een schok krijgt van stroomdraad bijvoorbeeld, het doet geen pijn
vanaf vandaag dosis verhogen dus hoop dat dat wat meer helpt. 
Minoes schreef:Terra, kan me er niks bij voorstellen een schok die niet zeer doet
Vandaag heeft een vriendin van mijn instructrice op coco gereden, zij maakt wekelijks paarden zadelmak. Was weer erg braaf en het ging super goed!
het is echt heel moeilijk uit te leggen, maar het doet echt geen pijn!
ze schrok en ging er vandoor haha. Zal morgen wel wat spierpijn hebben maar verder nergens last van gelukkig.
Minoes schreef:Ah nee he! Nu jij ook gevallen
ach ja, heb tenminste geen hersenschudding
Martine_R schreef:Ik kom heel even binnen vallen:
Weet iemand van jullie nog een heel brave Friese ruin die:
- braaf is
- goed verkeersmak is
- de basis er goed in heeft zitten
- gezond is
- te koop is?![]()
Dan hoor ik dat graag![]()
Komen wel plaatjes van Friezen langs hier![]()