Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leo schreef:Esaqar schreef:Leo, van de foto in het altijd anders he. Hij is wel onwijs knap! Ik krijg in het echt en op foto's vaak te horen dat Sterre op een tinker lijkt... beetje jammer. De heeft haast geen behang en is 1.65.... iets groter dan de gemiddelde tinker.
Kloptop stal hoorde ik het ook steeds vaker voorbij komen haha... Nee, 0% tinker
overigens vind ik tinkers geweldig, aanvankelijk wilde ik voor een tinker kijken voor eigen paard...
Sterre's enige overeenkomst is dat ze bont is
Fedde is echt heel leuk
Fabster schreef:Is zo! Ach, we kunnen niet overal verstand van hebben, hè?!
ReadTheRulez schreef:Stond vd week nota-bene op omroep fryslan iets over "friese paarden"
Foto: bruin paard met enorme bles!
Ik schrok even omdat ik in mijn hoofd had zitten dat Fedde ook 2 werd en vergeleken met hem zou Pup dan een kanon van een paard zijn
Al hoor ik nu ook al dat ze zo groot is en krijg ik regelmatig de vraag wanneer ik er op ga zitten. 

Zo op de foto lijkt hij veel groter! Maar knap is hij zeker
Dat ze later beginnen klopt denk ik wel. Pup was 1.35 toen ik haar kreeg met 7 maanden, helaas had ze toen luis en duurde het even voordat ze ging groeien. Met 1 jaar heb ik haar gemeten op 1.46 en nu met 2 raakt ze de 1.58. En ze groeit nog volop, elke dag zie je haar veranderen. Ze gaat zelfs zo hard dat ik af en toe een pauze inlas met de opfokbrok omdat ik bang ben dat haar gewrichten het niet trekken.

ze heeft die sprong een paar x gemaakt, totdat het zeil zo breed werd dat springen niet meer hielp
gelukkig is zij heel "licht hanteerbaar" en heb ik me geen moment onveilig gevoeld
John Erb geeft leuke trainingen! Ik heb vorig jaar met mijn haflinger een clinic bij hem gevolgd. Mijn dame vond hem níet leuk. Maar dan ook écht níet.
Ik heb er iig een hoop van geleerd 
Al is het niet meer zo erg als toen we hem kochten.
Mogelijk komen er ook nog vervolg-lessen uit voort.
gelukkig gingen ze allemaal wel een veilige kant op.
samen met twee lesgenootjes op de rijvereniging, die ook echt voor de lol rijden.