Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Namelijk super druk met de studies en natuurlijk met de Fribi!

HeidiHeros schreef:Yes!! We hebben weer twee winstpunten gehaald in de M1![]()
8 oktober wordt onze eerste M2 wedstrijd.. super veel zin in
Succes de 8ste, en laat maar weten hoe het is gegaan!
oeps.... Ir111 en HeidiHeros hebben mij misschien toch per ongeluk weer een beetje aangestoken geloof ik. Ik ga samen met een goede vriendin die al heel lang wil starten, maar de stap niet zo goed durfde te maken. Dus nu gezellig samen op pad in de weekenden (: Enneh, wel goed voor Casti z'n algemene ontwikkeling vond ik
. EmEm schreef:Kijk Ziezo, deze kwam ik toevallig tegen! Haha!
8 t/m 12 heeft blijkbaar geen deken nodig.
[ [url=m/V4VSO2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Belker schreef:Aan de veluwe fribi eigenaren een vraag. Ik ben op zoek naar een goede hoefsmid. Wie hebben jullie?
Belker schreef:Ik denk dat Sav prima staat en goed gevoedt wordt. Paddock Paradise met hooi en 1x daags hardvoer. In ons geval Fibra.
Blote voeten is ook mijn wens, mits het haalbaar is met mennen.
Heb je een telefoonnummer voor me?
Bos is verder vlak bij, moeten we alleen wel een treinspoor over. Wei ligt ook vlak bij het spoor, dus Kiara wordt snel treinproof hopelijk
. Vind het wel spannend, maar we zien wel hoe het gaat bevallen. Zal later foto's met jullie delen!
En een springwei en ook nog een BINNENbak!
Ik teken al voor een buitenbakje!
Maar wat leuk joh, samen verhuizen is ook zoveel fijner voor de paarden. Veel minder stress. Of staan ze nog niet bij elkaar nu?

Ziezo_X schreef:Wooow dat ziet er uit als een super fijne plek EmEm!!! Denk dat Kiara de winter daar prima doorkomt. Heerlijk!
Ir111 schreef:De Kolonel heeft zijn thermokleding aan, je ziet er niet zoveel van maar het schijnt goed warm te zijn.
. Ik heb Casti z'n thermo-ondergoed maar even vakkundig laten verwijderen. Best lekker zo in de blote kont! Daarna kwam een vriendin van de onderbroekendief even foto's maken om het verwijderen van thermo-ondergoed te promoten
. Kreeg zelf ook een paar foto's!

(dat klikt namelijk zoals een lekkend stroomdraadje
)

Nou scheelt het dat ze bij ons niet zelf naar binnen en buiten kunnen lopen. Maar ze hebben over het algemeen genoeg aan de bomen en de beschutting van de schuur, dat zal bij jullie ook wel zo zijn denk ik.