en ineens pakte Jesse de bank en probeerde uit zich zelf op te trekken om te staan en ja hoor hij stond ineens na een paar pogingen naast me

Wat een mooi momend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kelly_Taco schreef:Yenneke Wat balen
Borderjay Ik hoop dat het de goede kant op gaat met je hond!
Sorry sorry sorry dat ik niet zoveel reageer maar het is hier heel druk!
Vanmorgen even snel met Adorno het bos in gelopen...
Wow I feel goooood ... dat dacht hij denk ik...
Piaffe naast me ... mooi
En hele grote schrik van 2 toltende ijslanders dus de capriole kwam er ook een keer of 4 achter elkaar uit...
En daarna snel achter mijn rug gaan staan... alsof hij wil zeggen... help... ga jij maar ff voor
Daarna paardjes wassen en boxjes doen..
Morgen hebben we show!!
En ik Jacq heeft me toch een paar blitse jurken gemaakt
Ik ga in het bordeaux met witte stof met hierop bordeaux en felblauwe rozen. De sjerpen zijn bordeaux en felblauw...
Kan niet wachten tot morgen!
Ragdollcat schreef:Hoi Idefix4: mijn naam is Sandra, zo nu heb je een echte naam van mij, om makkelijker uit elkaar te halen.
Ik zou hier wel fotos willen plaatsen van mijn Ragdoll kater, maar ik weet niet hoe en het lukt me ook niet, en op een andere forum lukte het me wel, en als jullie nou ff ging spieken bij deze forum van Andalusier, paarden en tango, dan kunnen jullie de fotos zien van mijn kat, trouwens ik heet er daar ook Ragdollcat, kan niet missen.
Die andalusier wat ik op het oog had gaat niet door, want die heeft een nogal slanke hals en geen lekkere dikke andahals, en omdat het 150 km verderop is, vernam ik pas achteraf, is het voor mij lastig is om steeds op en neer te gaan om te kijken of het klikt, ik wil toch graag minstens een paar keer komen kijken, aangezien ik er eentje hoop te kopen voor het leven is en niet voor om het weer te koop te zetten als het tegenvalt.
Prinslover schreef:Machonito schreef:nee je moet eerst opgewonden worden![]()
Hahahaha, dat zal het zijn!!!
Ik moet zeggen, het oefenen ervoor, is wel erg leuk![]()
Machonito schreef:Ik zat op de bank en Jesse was aan het spelen op de grond![]()
en ineens pakte Jesse de bank en probeerde uit zich zelf op te trekken om te staan en ja hoor hij stond ineens na een paar pogingen naast me![]()
Wat een mooi moment