[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 16:48

Ik zat op de bank en Jesse was aan het spelen op de grond :D
en ineens pakte Jesse de bank en probeerde uit zich zelf op te trekken om te staan en ja hoor hij stond ineens na een paar pogingen naast me *\o/*
Wat een mooi momend :o

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 17:10

YESSSS!!!!!! Chance heeft een paar stukjes gekookte kipfilet gegeten en het blijft er tot nu toe in! *\o/*

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 17:17

wow hopen dat ie nu snel geneest :D :(:)
is nooit leuk als je hond of paard zelfs je kind of wat dan ook zo ziek ziet liggen :(:)
je voelt je zo machteloos :o
je wil zo graag helpen :o

hopen dat het nu de goede kant op blijft gaan :D

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 17:26

Yenneke, balen.... ;(

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 17:31

Yen balen |( :(:)

Gab gelukkig lijkt dat de goede kant op te gaan!

xxxNaatjuhxx

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 17:34

Ilona & Kelly: jullie paarden zijn genomineerd voor paarden/pony's top 5

[SK] #2 Paarden/Pony's Top 5!!

nou kan ik natuurlijk geen keus meer maken om te stemmen ;)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 17:43

Yenneke Wat balen :(:)

Borderjay Ik hoop dat het de goede kant op gaat met je hond!

Sorry sorry sorry dat ik niet zoveel reageer maar het is hier heel druk!

Vanmorgen even snel met Adorno het bos in gelopen...
Wow I feel goooood ... dat dacht hij denk ik...
Piaffe naast me ... mooi :~

En hele grote schrik van 2 toltende ijslanders dus de capriole kwam er ook een keer of 4 achter elkaar uit...
En daarna snel achter mijn rug gaan staan... alsof hij wil zeggen... help... ga jij maar ff voor _O-

Daarna paardjes wassen en boxjes doen..
Morgen hebben we show!!
En ik Jacq heeft me toch een paar blitse jurken gemaakt :~
Ik ga in het bordeaux met witte stof met hierop bordeaux en felblauwe rozen. De sjerpen zijn bordeaux en felblauw...
Kan niet wachten tot morgen!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 18:17

Hoi Idefix4: mijn naam is Sandra, zo nu heb je een echte naam van mij, om makkelijker uit elkaar te halen.

Ik zou hier wel fotos willen plaatsen van mijn Ragdoll kater, maar ik weet niet hoe en het lukt me ook niet, en op een andere forum lukte het me wel, en als jullie nou ff ging spieken bij deze forum van Andalusier, paarden en tango, dan kunnen jullie de fotos zien van mijn kat, trouwens ik heet er daar ook Ragdollcat, kan niet missen.

Die andalusier wat ik op het oog had gaat niet door, want die heeft een nogal slanke hals en geen lekkere dikke andahals, en omdat het 150 km verderop is, vernam ik pas achteraf, is het voor mij lastig is om steeds op en neer te gaan om te kijken of het klikt, ik wil toch graag minstens een paar keer komen kijken, aangezien ik er eentje hoop te kopen voor het leven is en niet voor om het weer te koop te zetten als het tegenvalt.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 18:35

Kelly_Taco schreef:

Borderjay Ik hoop dat het de goede kant op gaat met je hond!

Sorry sorry sorry dat ik niet zoveel reageer maar het is hier heel druk!

Vanmorgen even snel met Adorno het bos in gelopen...
Wow I feel goooood ... dat dacht hij denk ik...
Piaffe naast me ... mooi :~

En hele grote schrik van 2 toltende ijslanders dus de capriole kwam er ook een keer of 4 achter elkaar uit...
En daarna snel achter mijn rug gaan staan... alsof hij wil zeggen... help... ga jij maar ff voor _O-

Daarna paardjes wassen en boxjes doen..
Morgen hebben we show!!
En ik Jacq heeft me toch een paar blitse jurken gemaakt :~
Ik ga in het bordeaux met witte stof met hierop bordeaux en felblauwe rozen. De sjerpen zijn bordeaux en felblauw...
Kan niet wachten tot morgen!

Ik zal je bewonderen morgen :D

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 19:28

Gelukkig heeft Chance weer wat gegeten!!!

Furia van Madelief staat ook al in de lijst van genomineerde!! Gogo Spanjaarden!!

Uhhmmm waar is het eigelijk voor??

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 20:34

hello dames :)

heb deze keer niet bijgelezen ben erg moe, zal eht de volgende keer heel braaf doen :p

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 21:17

Ragdollcat schreef:
Hoi Idefix4: mijn naam is Sandra, zo nu heb je een echte naam van mij, om makkelijker uit elkaar te halen.

Ik zou hier wel fotos willen plaatsen van mijn Ragdoll kater, maar ik weet niet hoe en het lukt me ook niet, en op een andere forum lukte het me wel, en als jullie nou ff ging spieken bij deze forum van Andalusier, paarden en tango, dan kunnen jullie de fotos zien van mijn kat, trouwens ik heet er daar ook Ragdollcat, kan niet missen.

Die andalusier wat ik op het oog had gaat niet door, want die heeft een nogal slanke hals en geen lekkere dikke andahals, en omdat het 150 km verderop is, vernam ik pas achteraf, is het voor mij lastig is om steeds op en neer te gaan om te kijken of het klikt, ik wil toch graag minstens een paar keer komen kijken, aangezien ik er eentje hoop te kopen voor het leven is en niet voor om het weer te koop te zetten als het tegenvalt.

Ik zie dat je in noord holland woont, das niet ver bij mij vandaan!
Die van mij hebben allemaal dikke billen en halsen....kom maar kijken 8-)
kan je eens polsen wat voor typje je valt.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 21:52

Borderjay veel sterkte met je hond!!

hee hallo iedereen :)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:09

Nombrado: je hebt dus paarden met een lekkere stevige halzen, mooi he, dat vind ik nou ook altijd, kijk eens bijvoorbeeld bij fjorden, zulke lekkere dikke halzen, of friezen.

Lijkt me leuk om te kijken op wat voor eentje ik val, ik denk toch wel een wat stevigere andalusier, de wat slankere types mag ook, alleen wel graag met een lekkere hals.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:21

grrrrrrrrrrrr@#$R^&&**()%$#
had ik 3 tabbladen open staan waarvan 1 om in bij te reageren, klik ik er 2 tegelijk weg door een onbewuste dubbelklik ofzo.

naja nu ff gauw uit m'n bol:

jellie: pb maar als je op HE af wil spreken, ook wij gaan zondag (met de kids). als je je gsm erbij zet, kunnen we daar ff bellen

cyrina: uhm, volgens het rijtje zijn jullie aan de beurt denk ik. tja, risico van t vak he, die eerste paar jaar

heidi: haha leuk mannenlijstje, hij klopt helemaal, hè jan? mooi he dat voor de eerste keer staan.

en deze:
Prinslover schreef:
Machonito schreef:
nee je moet eerst opgewonden worden :P :D

Hahahaha, dat zal het zijn :') !!!
Ik moet zeggen, het oefenen ervoor, is wel erg leuk :') _O-

hahaha echt te gek. moet jij nog oefenen om opgewonden te worden ilona? hm, moet denk ik toch maar eens een strandritje inplannen maar dan met een ander doel....
gefeliciteerd trouwens

eline: met zout? dat zal wel bijten denk ik

yenneke: hè balen, volgende keer beter

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:25

Zoo, ook weer thuis.
Was gezellig bij Saida en Rintske. Daarna nog even bij mijn "broer" op bezoek geweest. Hij kwam al sinds zijn 8e bij mijn ouders en is nu in de 40. Maar is wel als een broer van mij. Gezellig dus. Ook bij mijn neefje en nichtje vonden het leuk me weer te zien

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:27

soeske : ja das idd wel weer even leuk,
mooi dat t gezellig was :)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:27

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:56

Ilona -> Wat een droppies die Chico en z'n vriendje zo op de foto, hahaha!

Yenneke -> Ik was 24 toen ik Lisanne kreeg, en 26 toen ik Jorick kreeg.
Ik heb er nooit spijt van gehad, en ook nu vind ik het fijn dat ik zo jong moeder ben geworden.
Nu m'n kinderen aardig zelfstandig zijn, geeft het mij ook lekker veel vrijheid.
Ahh, jammer dat je deze baan niet gegund is.....

Eline -> Fijn dat Atlas weer gezond is verklaard!
Behalve dan dat hij nu weer verwondingen heeft, das dan weer minder.
Klote weer van je zadel, je blijft aanmodderen met dat ding.....

Gabriella -> Ik lees dat Chance zich al weer wat beter voelt, super!
Tommie was gisteravond en vandaag ziek, wilde ook niet eten, was lusteloos en rillerig en moest steeds spugen.
Zo zielig om hem zo te zien! ;( Ik moest meteen aan Chance denken!
Ik kom net binnen lopen, hij kwam helemaal blij kwispelend naar me toe en ik zag dat hij eindelijk zijn eten op heeft.
Ook ging hij meteen drinken, dus m'n kleine mannetje is ook weer beter gelukkig!

Heidi -> Wat een mooi momentje van Jesse!
Nog even en je wilde dat ie alleen nog kon kruipen, want straks kan ie overal bij maar begrijpt nog niet wat 'nee' betekent. ;)

Kelly -> Veel succes en plezier morgen!

Suzanne -> Heej! Was je weer thuis?
Ik vond het leuk dat je er was en Rintske hebt gezien en hebt gereden! :Y)

Vanmiddag dus gezellig Suzanne op bezoek gehad.
We hebben ook nog Rintske gereden, maar we hadden het drukker met beppen dan dat we echt aan het rijden waren.
Was gezellig! :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:02

foto's??

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:07

Niet zoveel, en moet ik nog uploaden.....
Vandaag niet meer.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:16

Ben ik vergeten te maken van Saida haha. Dat geklep inderdaad haha. Vond het ook erg gezellig :) Jaa, ben weer veilig en wel thuis gekomen, zou nog ergens anders langs maar toch maar niet ;)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:29

Ilona: Sam is ook weer netjes. Zijn flanken waren weer vol. Vandaag zijn we behandeld door Frank. Was een heel moeilijke les!
En tante Ilaa, Gefeliciteerd! Leuk joh! Kinderen kunnen namen heel leuk verbasteren hoor. Bassie noemt Michelle Euchelle en Sabrina Pina. Dus jij zal idd wel tante Ila gaan worden. :D Wanneer verwacht ze haar kindje? Is het de eerste?

Saida: Bij Sam was het overduidelijk de kou. Hij is nu weer mooi vol. Mijn schoonpa vindt nog steeds van niet. Maar zijn singel zat weer mooi op het goeie gaatje, dus ik maak me er maar niet te druk om. We gaan hem nu wel 's avonds op stal zetten en hooi bijgeven. Als het 's avonds koud is en hij is nat van het werk, gooi ik hem 's nachts toch vast zijn deken om. Uit ervaring weet ik dat dat enorm scheelt. Zijn stro laat ie nu weer liggen, dus het was stress.
Het is zo jammer dat een aantal geiten altijd naar de 'overkant' willen. Anders zou het niet verkeerd zijn om paarden ermee te combineren. Ze schijnen de schijtbanen ook heel goed kort te eten. Ach, hoe zit dat eigenlijk met konijnen? De wei ligt vol met keutels!

Bedouin: Weer wat geleerd!! Dat wist ik weer niet van die tanden. Bij Beppie werd het vastgesteld rond haar 9e. Dus dat was al vrij jong. Ze is er uiteindelijk 23 mee geworden. Ze is niet gestorven door het tandenprobleem hoor. Ze was gewoon op.

Goh, heey, wouw! DAT is pas vakantie vieren!!! Wouw, zo moet je het in de brochure zetten. ;)

Jellie: Wij gaan zondag...

Lisenka: Haha, herkenbaar met met Otto! Mijn Zantoline (Bep) wist dat ik van K naar B moest wenden en dan bij B in arbeidsgalop moest aanspringen... Het was een sport om dat niet al veel eerder gedaan te hebben. Bep begon al bij K te denderen. pfff
Bij mij staat de glimlach er wel op, maar dat is pure spanning, dan gaat mijn mond zo staan... hihi.

Cyrina: Dan zal het commentaar straks niet van de lucht zijn over jouw klokje. Jonge moeders willen altijd alle kinderloze vrouwen overtuigen dat het fantastisch is om mama te zijn. (Vind ik overigens ook hoor, ik kan alleen nog steeds het uit-knopje niet vinden)
Ja, het is beter en ach, nog even en de meesten gaan weer naar de stal of blijven ze bij jou buiten staan?

Wouw, idd een droompaard! Jammer dat ie wit wordt.

Heidi: Die heb ik naar een vriend van ons gemaild haha! Gaat helemaal op voor hem.
Die Baron. Dus hij heeft weer een privéshow weggegeven. haha! Wat een dondersteen toch joh! lijkt me een fantastisch paard om eens op te zitten.

Ilona: Jaaah, joh, dat oefenen, dat is leuk man! haha! En de tijd dat het niet uitmaakt of je zwanger wordt of niet is ook fantastisch. En daarna blijft het ook nog leuk hoor. Alleen sommigen reageren dan weer zo geschokt :oo 'opa en oma doen het nog!' _O-
Chico kijkt idd niet op zijn charmantst. haha.

Yenneke: Ik had die kriebels rond mijn 25e. Een kleine 2 jaar later was Sabrina er. Wel bijzonder. Heb daarna nog best getwijfeld. Ik heb namelijk helemaal niks met de kids van anderen. Maar die van mezelf zijn toch anders, leuker, ook al zou ik ze graag een weekendje uit logeren geven aan iemand. Bied het niet aan, want je hebt ze! haha!
Maar ik vind wel, met een paar jaar is Basje ook zelfstandiger en ze zijn alledrie gezond, dus als ik 40 ben is Bas 10 en Sabrina 14 en dan heb ik (hopelijk) nog een gezond leven voor me met weer meer vrijheid, omdat de kinderen zich dan ook behoorlijk kunnen redden zonder mijn constante aanwezigheid. En ik kan ook jong oma worden, natuurlijk niet te jong, maar dan ben ik ook nog fief zat om af en toe op te passen enzo. Maar volg je hart hoor! Het is wel een verplichting van minimaal 18 jaar.
Wat balen dat jij het niet wordt zeg! Echt stom! Hier krijgen ze spijt van...

Eline: Brrr, wat een vreselijk verhaal zeg. Beterschap met Atlas.

Heidi: die 2e bij jullie zal wel een supermooi kindje gaan worden met zo veel oefening. :')
Machonito schreef:
Ik zat op de bank en Jesse was aan het spelen op de grond :D
en ineens pakte Jesse de bank en probeerde uit zich zelf op te trekken om te staan en ja hoor hij stond ineens na een paar pogingen naast me *\o/*
Wat een mooi moment :o

Heidi: Houdt dit gevoel vast. Goed vasthouden!!!!!!! Er komt een dag dat je met weemoed terugdenkt aan de dagen dat ie nog nergens bij kon en dat je voor de 100e keer achter hem aan kunt... :+ :=

Zonder gekheid. Ik geniet nog van dat filmpje waarin Sabrina voor het eerst naar papa loopt. Bij alle drie was het een bijzondere dag.

Gab: Dat is goed nieuws zeg! Geef je haar ook gekookte witte rijst? Rakker had daar ook baat bij. Dat adviseerde de DA.

Naatjuh: En terecht! Maar ik mis Hincapie nog en Despi. :+ Madelief haar paardje staat er ook al bij.

Kelly: Wat leuk joh, dat het wandelen zo goed ging! Denk je dat je er ooit op kunt gaan zitten? Ik weet dat je de tijd neemt hoor, maar ik ben gewoon benieuwd. Petra Vlasblom van 2moons heeft haar paardje ook met heel veel tijd en geduld via vrijheidsdressuur zo ver gekregen dat ze er nu heel fijn mee kan rijden. Dat gun ik jou ook, maar ja, het belangrijkste is natuurlijk dat jij en je paardje gelukkig blijven met elkaar. Ow, jammer! we missen jouw show. Wij gaan zondag. Ben je er dan ook?

Sandra: Ik zag er net één op MP. Een heel mooie... Wij gaan ook alleen zo ver rijden als we zeker weten dat we iets moois gaan zien. Voor Despi hebben we dat gedaan. We zijn er helemaal voor naar Finsterwolde gereden. Vanaf Den Bosch een aardig reisje met drie jankende kids achterin. En toch geen KM spijt van! Gelukkig waren Jan en Lisenka zo lief om Despi te komen brengen. Ze wilden zien waar hij terecht kwam.
Ik heet overigens 'gewoon' Anouk.

Suus/ Saida: Het is gezellig bij Saida hè? Leuk dat jullie een leuke minimeeting hadden! En het is dus ontzettend gezellig!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:37

Zooo, hèhè, ego

Net met Sam gereden. Hij had er niet veel zin in. Frank heeft hem nog gereden om te laten zien wat ie bedoelde. Theoretisch snap ik het wel, maar praktijk! Het was moeilijk om Sam goed te krijgen. Hij heeft me dus voor de gek gehouden. Hij wordt wel steeds nageeflijker, maar hij kan mij ook heel erg het gevoel geven, dat ik er al ben en dan wil ik even genieten hoppa, weg is ie weer! Bij Sam moet je echt constant bezig blijven. pffff.

volgens mij was Frank wel tevreden. Sam werd wel steeds vlugger nageeflijk, maar we hebben nog wel een flink eind te gaan.

Ik stond daarna Sam te bestuderen op stal of ie nou echt te mager is, maar het valt echt mee hoor. Despi vond het niet nodig dat ik daar zo lang naar keek, die wou mijn aandacht hebben. Ik ben platgezoend! haha! Wat een knuffel is het dan ook. Ook Prince moest even babbelen.
Voor het rijden hebben Frank en ik Sam zijn staart even in de Equidoux gezet. Frank had gisteren Despi al behandeld. Die staat er doodkalm bij dan. Nou Sam niet hoor! Die was doodsbang dat we zijn staart niet meer teruggaven ofzo. Man! Hahah! Maar hij bleef staan. Wel sloeg ie met de staart. Het zal wel kriebelen. Op de HE gaan we een test halen, zodat we de paardjes hun mest kunnen laten onderzoeken. Weet ik meteen of het wormen zijn.

En opa heeft de Bit gelezen over te dikke paarden! Jaaah, hij vond daarna Sam zeker te mager. pfff. Ik zie die ribben toch echt niet! Bij Sam zijn het allemaal spieren... :+

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:39

Martine, nog even terugkomend op jouw PlayBoy,...
Abderrahim spreekt niet zo heel goed engels en zei direct als reactie op de naam: "Nee joh, hij heet PlayBeau of PeaBee!"
Mijn advies: eerst de kwaliteiten van het prachtige paardje ontdekken en dan komt de naam vanzelf in je op!

Heb jij al een retourdatum in gedachte?