[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxxNaatjuhxx

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:34

Amanda: nou inderdaad, dat heb ik met Betunero ook, als ik hem snoep geef word hij alleen maar dominant en vergeet dat i ker ook nog ben, dan durft hij gerust een paar benen in me nek te leggen zolang hij maar z'n snoep krijgt, dus vandaar die klikker, lijkt me een wat veiligere training methode :P

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:48

Gabriella: Neee!!!! wat erg!! Het is maar goed dat haar groeit! Leuk kappers!

Ilona: Ja maar we houden buitenbakkie ook he! Dus kan straks kiezen! *als het heel erg is met horzels buiten kan ik naar binnen* en het zal juli toch wel weer flink regenen als vorig jaar! Maar als het goed is komt deze week zand en volgende week komt het staal!! Weet niet of we al een dak hebben als jullie komen maar wel een begin van hoe het wordt!
Jeeeh! Jij en chico gaan ook super!!! Volgend bezoekje is weer richting jou kant! Kan me voorstellen dat je blij bent met je kast..ik zou ook gek worden als ik elke keer die trap opmoest en dat hokje in..handig is anders!

Denise: 22 juni! Kijk maar uit dat je vriend niet jaloers wordt op al dat gevrij met heike :P
Als je vriend nou vervelend is zet je hem in de stal en neem je heike mee naar huis ;)

saida: Ik krijg zaterdag nieuwe foto's, en waar blijven de jouwe!

Sanne: Dan mag je encanto ook wel borstelen!! Ik vind het ook altijd wel leuk! Paar verschillende borstels tot je een tapijt op de grond hebt! *zal binnenkort is een foto maken van berg die ik eraf haal*

amanda: Conflict met je vorige paardje?

Heidi: *Jeuh* Hopelijk knapt hij snel op!

Wiejjjj Shannon had heeeel veel zin vandaag...ze wilde eigenlijk alleen maar galopperen...is dat even jammer :D Dus vooral galop geoefend en lekker gezeten ;) Binnenkort nieuwe foto's! Kunnen jullie je uitleven met commetaar!

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:49

Oh gelukkig dat je kleine mooie man weer thuis is Machonita!

@Cloris, had het al eerder tegen je gezegd, maar zoals ik je foto's en berichten altijd lees ben je altijd ontzettend voorzichtig met je mooie piep.. laat je niet gek maken.. dit komt wel goed.

Wij hebben ook een oude trailer en Muffin, geruild tegen Gerrit zijn motor (de lieverd!ik was al lang blij, hij reed zelden op dat ding, en had hierdoor weinig ervaring.. zoveel lol had hij er zelf ook niet meer om.. dus goede ruil..) !! Hahahaha..

de bodem was nog hartstikke goed (laten controleren) , alleen de ombouw qua hout niet.. We hebben dit door een sociale werkplaats laten vervangen, wel zelf het hout ingekocht (kan makkelijk als je bouwbedrijf hebt) en hierdoor waren de kosten niet zo hoog. Dan is het nog leuk om hem op te knappen.
Daarnaast hebben we hem netjes geverfd.. technische dingen nalaten kijken door een trailershop/werkplaats, en voila, een fijne 2paardtrailer die zeer stabiel op de weg ligt en goed opgeknapt is! Niet nieuw, niet al te duur, maar wel goed!

Vandaag voor de twee keer met Querido geoefend met langeteugel, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik dit leuk zou vinden, en Querido vindt het ook hartstikke leuk! Hij doet erg zijn best, en ondanks dat dit nieuw voor ons beiden is..(eerste keer voorrrrrwaarts, niet achteruit..hahaha) en vond het best spannen.. maar echt, dit is leuk!
Ik maak foutjes, logisch, doe het maar net, maar Querido reageert er dan gelijk op.. Bijvoorbeeld ga ik per ongeluk iets meer rechts of links staan terwijl ik rechtdoor wil, gaat hij gelijk al soort van wijken, appeyeren.. wow...gevoelig dus.

Moest even uitfiegelen hoe dat ging met voltes maar al snel hadden we het samen door! Wat lekker dan zeg!
En ik dacht op gegeven moment, ga stukje draf doen, Querido wilde uit enthousiasme erg snel draven, dus iets ingehouden, (zag mezelf nog niet de hele bak doordraven..) en hij ging spontaan in passage, zonder aan de teugels te hangen of zo..
Nou ik ben onder de indruk van mijn mannetje! Dit gaan we vaker doen!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:29

Denise -> En of ik erg tevreden ben met m'n zadel, valt het zo erg op? Hihi!
Ik zit ook veel op het FPF en daar zijn ook een aantal mensen met hetzelfde zadel die er ook erg enthousiast over zijn.
Need I say more? ;)

Amanda -> Lekker joh, dat Nino zo lekker gaat!
Laat je snel foto's zien van jullie setje?

Heidi -> Jippie! Jesse is thuis! *\o/*
Wel sneu dat hij nog zo'n last heeft van zijn maagje, hopelijk knap hij snel op!

Michelle -> Die foto's zou jij toch komen maken? :P
Nee joh, Rints loopt nog steeds niet goed sinds die ruzie met Buehne.
Het leek beter te gaan voor mijn vakantie, maar het weekje vrij heeft haar niet echt goed gedaan jammer genoeg.
Ik hoop dat de blessure snel wegtrekt, dan kunnen we aan het werk saampjes.
Toevallig heeft Sandra vanavond nog op m'n Hyves gekrabbeld dat ze snel weer eens mee wil naar Rints toe, dus misschien kan ik haar strikken om dan ook meteen foto's te maken.
Verder is er bij mij op stal meestal niet iemand die ik kan vragen foto's te maken......

Nathaly -> Dat lijkt mij ook erg leuk om te leren om met de lange teugel te werken.
Heb je er misschien foto's van?

Hier nog een paar fotootjes van mijn vakantie van vorige week!

De piste gezien vanaf de liften.
Afbeelding

Zo zag het er op de pistes zelf uit.
Afbeelding

Off-piste.
Afbeelding

Onze auto met elke dag weer zo'n pak sneeuw erop.
Afbeelding

Jorick die vanaf het pension de straat uit glijdt.
Afbeelding

Lisanne en ik.
Afbeelding

Nog eentje van m'n kids.
Afbeelding

Het kadootje wat ik van Frits heb gekregen van echt kristal. :+:
De schorpioen en letters zijn er met een laser in gebrand, en zitten echt in het blok en niet erop.

Afbeelding

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:34

Heidi, wat fijn dat kleine Jesse weer thuis is!!
Kan je weer lekker in je eigen bedje slapen!!

Naatje, lekker je eigen ding doen.
Op mijn vorige stal vonden ze me volgens mij ook maar een rare omdat ik alles "anders" deed.
Even over clickertraining.
Ook bij clickeren beloon je met voedsel, alleen na de click pas.
Ik gebruik bij Xantha een paar biksjes.
Het eerste wat ik haar heb geleerd is dat ze haar beloning pas na de click krijgt en alleen als ze er rustig op wacht.
Dit scheelt een hoop ergenissen.
Succes :D

masaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:36

machonito; *\o/* *\o/* *\o/* geweldig dat je ventje thuis is.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:42

Jolyn veel sterkte nogmaals, hoop dat het zo goed met je blijft gaan naar omstandigheden. Schroom alsjeblieft niet om te posten hoe het met je gaat, we leven allemaal met je mee en vinden het fijn om op de hoogte te blijven!

Heidi fijn dat die kleine naar huis mag, nu maar hopen dat hij snel opknapt!

Saida dat ziet er leuk uit!

Naat idd lekker je eigen ding doen! Jij leste ook bij Angela toch? Ik weet zeker dat het met haar begeleiding helemaal goed gaat komen!

Mies fijn he een gratis vliegles :D Zou het door de weersveranderingen komen?

Bedankt allemaal voor de reacties op de trailers, ik heb Cyrina een PB gestuurd en we kijken rustig verder *D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 22:06

Tentamens waren moeilijk maar gingen goed vandaag! :j

(Duits mondeling, Geschiedenis tentamen)

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 22:29

Heidi: Fijn dat Jesse weer thuis is!
Nathalie: Heb echt precies hetzelfde.
Mies: Foto's! Lekker gegaloppeerd dus..
Saida: Leuke sneeuw foto's. Was leuk zo te zien. Ik hou alleen niet van de
sneeuw :P . Foto's komen morgen.
Penny; Goed zo!

Net nog even naar stal geweest. Heb mijn zadelkast helemaal opgeruimd.

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 22:32

Afbeelding

Geen idee wat Polleke hier overlegd, maar ik geloof dat de regisseur hem begrepen heeft :P

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 23:02

@Saida mooie foto's! Heerlijk zo op vakantie, mijn zoon is vrijdag net weer thuis gekomen van weekje wintersport met school.. de bofkont!
Helaas heb ik nog geen foto's ervan, ik rij altijd als enige daar ik als enige mijn paarden daar heb gestalt en ben afhankelijk van (toekomstige)manlief.. Maar zal binnenkort vragen of hij foto's wil maken!

Wow Katie1989, mooie foto van Polleke! Leuk zo.

Bij mij verhaart alleen Muffin, je ziet nu eerst de lange haren eraf komen.. Als het straks eind april is zal ik hem denk ik net als vorig jaar misschien weer scheren, hij heeft zoveel, gaat dan op gegeven moment schuren omdat hij het er dan niet allemaal eraf krijgt. Maar eerst moet het weer een stuk warmer worden.

Querido en Junta heb ik het nog niet opgemerkt dat ze beginnen te verharen..(hihi.. zit hier te typen en hoor gerrit mopperen op de wedstrijd ajax-fiorentina..)

Nou ik wens iedereen nog een fijne avond!

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:12

Saida: o vandaar omdat hij nog niet op de markt was :9 . Mooie vakantie fotos trouwens ziet er goed uit! wat is FPF?
Katie: wat een macho die Polleke
Amanda: goed actie kastje opruimen. Over vorige paardje zie pb. ik had vandaag me kast op slot gedaan maar de sleutels in mijn kast laten liggen.....handig kon ik duzzz niet naar huis. Wat wil je gaan doen met paarden van de zon?
Machonit: super dat je mannetje thuis is

Vandaag weer trainen met mn mannetje! Jeetje wat ging hij weer goed........het is echt niet normaal hoe fijn hij loopt het gaat allemaal steeds makkelijker.......zit al te wachten op de down dag.....maar gelukkig nog effe niet :P Hoe zal hij zo gaan lopen als hij zn nieuwe zadel heeft.......

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:18

marielle: ben benieuwd hoeveel er in zitten. hopen dat het geen schijn is.
gab: toch zeker wel die kapster een goeie veeg uit de pan gegeven??
ilona: ja we gaan 2 dagen eerder, bij ryanair zit veel prijsverschil in zaterdag of donderdag vliegen. nu was het voor ons toch nog goedkoper om voor 2 dagen een ander hotel te boeken. ik betaal de euri's liever aan vakantiedagen waar we zelf van kunnen genieten dan alleen maar aan ryanair. we huren toch een auto dus we vermaken er ons wel. gefeli met je nieuwe kast! lekker hè zo relaxed van je paardje kunnen genieten.
heidi: whoehaha, die reactie over "die jongen" had ik weleens willen zien. beterschap met jesse! onze middelste had dat toen ook, stevige kuur (na lang aandringen omdat ze zo jong was) en een puffertje gekregen en ze was er zo van af. geef je nog borstvoeding? dat was bij ons het enige wat er nog in ging.
denise: wat is heike aan t uitproberen dan?
cyrina: je schrijft dat ifor een van de betere is. er schijnt wel veel onderhoud aan te zijn omdat ze rvs in combinatie met aluminium gebruiken. alu en rvs is niet zo'n lekkere combi, het een werkt oxiderend op het andere.
karina: lekker gereden in de natuur?
natalia: goed bezig jij!! wat een trutjes zeg dat ze een geheel eigen cultuur hebben op stal
katie: leuke foto!

haha des was weer goed actief vanavond, weer enkele "kunstjes" er bij: achterwaarts deed ie vrij gemakkelijk, heb er weer op gestaan zonder zadel en toen zo ervan afgesprongen, naderhand nogmaals erop en er via z'n kont afgegleden. wat is ie toch ook superbraaf he. oja en hij heeft z'n eerste bokkesprongetje onder het zadel gemaakt, ik wilde in galop en hij dacht zoiets van YES! dus een bok en kont omhoog, maar natuurlijk was ie meteen weer bij de les. hij wordt ook steeds meer voorwaarts en gaat al lekker laag met z'n snufferd.

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:27

Klinkt goed Frankie. Binnenkort weer fotos?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:28

Wat een mooie sneeuwfoto's zeg :+:

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:58

Leuke winterfoto's Saida!

Fijn dat Jesse weer thuis is, hopelijk een goede nacht voor jullie! Ik zou ook misselijk zijn van al die zoutspoelingen, brrr, ik voel het al opkomen als ik er alleen maar aan denk!

Frank, Des doet het goed zo te horen met z'n nieuwe zadel. Bij ons was het niet zo'n succes met de espaniola en is het plan weer veranderd. Veludo heeft nu de Startrekk Dressuur van Rico (eigen maat pommeltje er in) en doet het daar echt super onder, waardoor Rico dus even zadel-loos is maar die krijgt nu waarsch de startrekk comfort shorty. Gaan we volgende week proberen.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 01:03

Saida schitterende foto's!
FrankWe willen eigenlijk wel weer eens foto's zien van jou en Des :D
Ennuh...ik heb die kapster geen veeg uit de pan gegeven...daar ben ik teveel watje voor :o

Heb mezelf vandaag maar eens een nieuwe rijbroek kado gedaan *D

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:07

Heid Super dat hij weer lekker thuis is!
Sanne Ik ben de 14e vrij, dus ik zal zeker even langshuppelen om jullie rust te verstoren.
Gab Lekker is dat he. Ik moet er eigenlijk ook nog 1, ik heb in december een nieuwe van Cavello gekocht, van een speciaal stofje, en die zit zo ontzettend lekker, daar wil ik er nog 1 van. Buiten dat zijn de rest van mijn rijbroeken ondertussen versleten. Dus voor de vakantie wil ik er eigenlijk nog eentje halen, voordeel is ook wel dat ze mooi blijven.
Penny Goedzo!

Voor de rest maken jullie het me onmogelijk om verder te reageren, ik ben aan het werk, en met al die foto's doe ik er 5 minuten over om de pagina door te scrollen. De foto's zie ik dus ook niet. Solly!

Gister echt heerlijk op Utixo gereden. Ik wil het niet al te hard roepen, maar het lijtk erop dat mijn galoptraining eindelijk zijn vruchten af aan het werpen is. Het aanspringen gaat nog wat klungelig, maar na 3 rondjes scheuren kon hij eindelijk een beetje gesloten galloperen, voor het eerst dat het zo goed ging. Een verschikkelijk verzamelde galop is het nog niet, maar B-waardig zeker wel. Nu nog het aanspringen verbeteren, en dan wil ik hem zeker weer meenemen op wedstrijd. Sterker nog, als Matz in maart zijn laatste puntjes rijd, heb ik misschien nog kans dat ik Utixo nog een keer indoor mee kan nemen. Ik stapte nu in ieder geval met een big smile af. Bijna 8 jaar en dan kan je galloperen, knappe knul :+

Een beetje overmoedig omdat het zo fijn ging met Utix, besloot ik Draver de Verschikkelijke te rijden (liefkozend bedoelt hoor). Minka had echter een nieuw trucje, waar ik niet echt op voorbereid was. Met 4 benen de lucht in en dan opzij, erg apart. Minka had er niet veel zin in, maar omdat ik alleen was (dacht ik) kon ik niet zoveel qua aanpakken. Gelukkig kwam Il na 10 minuten en kon ik haar toch nog even doorrijden. Nog wel flink wat stuiterpraktijken onder mijn kont gehad, en helaas voel ik daar de gevolgen vandaag wel van, mijn rug wil niet echt meewerken.
Hebben jullie dat ook, als een paard flink aan de stuiter gaat, dat je rug de volgende dag niet meer wil? Ik probeer echt wel mee te gaan me de bewegingen, maars oms gaat dat niet helemaal zoals ik wil. Zou een bodyprotecter baat hebben hierbij? Die vangt denk ik toch wel wat schokken op?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:15

Mies - dus nog even wachten en dan gaan jullie ik zal het onthouden 22 juni
me vriend gaat wel eens mee en als heike dan in zo'n zoenbui is krijgt mijn vriend ook altijd een kusje haha :P
alleen de vindt het niet zo smakelijk _O-
zo te lezen was heike niet de enige die alleen maar galop wou haha dus ik heb er ook handig gebruik van gemaakt *D

Heidi - *\o/* jah hij is eindelijk thuis het mannetje vertroetel hem maar lekker

Saida - nou als iedereen er zo enthousiast over is dan moet het wel een goed zadel zijn
ik heb het al tegen me vriend gezet en die zij ook nou als de tijd er is dat je een nieuw zadel wil dan probeer je hem toch uit
wat een leuke foto's zeg mooi hoor met die sneeuw

Frank - hij is heel erg aan het uitproberen om onder het werk uit te komen
als ik hem dan eenmaal hebt (in de ontspanning en aan de teugel) dan zoekt die weer iets op om vervolgens gelijk weer met zijn hoofd omhoog te komen.
hij is niet de makkelijkste met rijden maar als je hem eenmaal hebt doet die ook alles voor je
Fijn om te lezen dat het zo goed met jullie 2 gaat gewoon lekker doorgaan jullie vertrouwens band wordt alleen maar sterker

banditto - FPF is het friezen paarden forum
fijn dat het ook bij jou zo goed gaat met rijden is leuk om te lezen

Jesser - fijn dat het trainen met de lange lijnen zo goed ging

Katie - leuke foto van die shet

Amanda - altijd lekker als je kast weer fris en fruitig is he
ik moet hem ook echt opruimen net zoals mijn auto ;)

Penney - fijn dat je tentames goed gingen

Gab -altijd lekker jezelf verwennen wat voor rijbroek is het

Nou heike ging echt HARD gisteren hij wou alleen maar galoperen dus daar maar even op getraind
na 30 min gaf die het op en toen heb ik nog fftjes fijn gereden met ontspanning erin en toen ben ik maar gestopt.

af en toe is die echt zo onbegrijpelijk aan de hand en aan de paal en op stal is die zo lief en kroelerig maar zodra je gaat rijden dan is die fris en fruitig maf paard :+

en ik heb eindelijk de wii fit dus nu kan ik lekker daar op trainen heb nu wel spierpijn haha :o

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:17

Utixo schreef:
Sanne Ik ben de 14e vrij, dus ik zal zeker even langshuppelen om jullie rust te verstoren.

Gelukkig dan voor mij dat ik op de 13de bij Iloon ben ;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:19

benthe - fijn dat het rijden met utix lekker ging.
alleen ''jammer'' van minka maar volgende keer beter
ik denk dat iedereen daar wel last van heeft ik in ieder geval wel ik voel dan spieren waarvan ik nog geen eens wist dat ik ze had :o

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:30

Ook even snel bijreageren :D .

Marielle: He, balen joh van je huis ;( . Maarja, komen vast nieuwe kopers! En hopelijk wel puppy's....

Denise: Foto's komen goed hoor :# . Sanne heeft een heule mooie camera *D

Amanda: Hihi, knappe Nino! En ik ben blij voor je hoe het met de rest is afgelopen *\o/*

Heidi: Yes, yes, yes! *\o/* Jesse back @ home! Nog even rustig aan doen dus, maar kleine man wordt vast snel beter met al die goede zorgen van mams en paps :)

Mies: Haha, gekke shannon! Vind het altijd zó leuk om te lezen hoe goed het gaat... Eerst die verhalen dat je weer blij was dat je was blijven zitten.. Dat ze schrok als ze ging mesten :') . En nu, nu gewoon al lekker aan het rijden, crossen, springen, galopperen... TOP +:)+

Nathaly: Gaaaaf zeg dat Querido het goed oppakt! Geeft je altijd zo'n lekker gevoel he!! Willen wel foto's zien natuurlijk hihi. Met haffie -verzorg poownie- deed ik het ook, die pakt het ook super op. Chico vind het vreemd en eng... Daar wacht ik dus nog even mee..

Saida: Ja, jammer dat we niet dichter bij elkaar wonen. Zou leuk zijn eens bij elkaar te buurten! ;) Ben nl ook wel benieuwd naar gekke Rints! Met dr diva praatjes 8-) . Maar wie weet komen we elkaar nog eens tegen op een barokke wedstrijd / dag :+
Foto's had ik al zitten spieken op hyves. Zo moooi! Echt mega veel sneeuw. Dat blokje met die schorpioen erop, mooi!

Debby; Ik sluit me aan bij de rest, bestook ons maar hoor, met verhalen die je kwijt wilt!! Barokke liefhebbers kletsen met elkaar door 'dik en dun'!!!

Penny: Duimen voor een goed cijfer nu ;)

Katie: Die foto :') . Geweldig!!

Banditto: Jou geluk kan niet meer stuk :D . Knappe vent heb je ook! En dan vragen geen-paarden-mensen of je het niet vervelend vind iedere keer zoveel tijd 'kwijt' te zijn aan je paard :z

Frank: Haha, je bent echt nog zo jeugdig ook met Des _O- . Echt geweldig. Al zou je dit ergens in ITP zetten, dan ben je niet bokt verantwoord bezig :') . Maar ik vind het leuk! En de paarden worden er 'kuikenmak' van :D .

Gab: Leuk een nieuwe rijbroek! Ik wil er ook weer een stuk of 2 aanschaffen.. :)

Code
Hebben jullie dat ook, als een paard flink aan de stuiter gaat, dat je rug de volgende dag niet meer wil?

Benthe, mijn advies. Vermijd dit soort paarden gewoon. Dit doe ik ook al jaren, werkt perfect :') .

* Ik hoor nu tussendoor Anky op de radio over een paardencampagne die er komt..... Grappig :) *

Zo, Chick gaat lekker. Ben lekker met hem aan het werk, aan de longe, en straks weer meer rijden. Er moet natuurlijk conditie worden opgebouwd voor de veluwe. Met een half uur lang draven en galop gaat meneer al zweten, dus hij moet echt even opgeschroeft worden ;) .

Gisteren met Benthe en een ander vriedinnetje gaan WII'en. Ik heb zo'n dansmat waarbij je verschillende levels kan halen. A is het hoogst en E het laagst. Geloof me, in het begin is je gemiddelde score D of E. Dus benthe lekker aan het dansen, en ja hoor level B te pakken. Dat kind helemaal happy uiteraard *\o/*
Dat moesten ik en ander vriendinnetje Benthe maar eens zien na te doen! ;) Benthe zat helemaal in de mood van 'I feel good 8-) '.
Totdat ik en vriendinnetje gingen.... en ja hoor, geloof het of niet. Halen we level A!!!! :') Benthe donderde met een klap van de rose wolk :(:) .
Haha, en dan nog maar even in het inimini erbij schrijven dat vriendinnetje en ik al vaker op de dansmat hebben gestaan, en het Benthe haar 1e keer 'dansen' was :D :D

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:31

Sanne Ach, dat bedoel ik ook, ik denk ook steeds dat de 16e op een zondag valt. Maar dan ben ik ook vrij. Je snapt toch wel dat het niet zo heel slim is om op vrijdag de 13e hier langs te komen?

Peet Dat spierenverhaal snap ik wel, maar ik doel nu echt op de rugpijn. Het valt me de laatste paar keren steeds meer op dat na een boksessie het in mijn rug schiet, en ik 2 dagen met rugpijn blijf lopen, minimaal.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:34

Benthe, die 'peet' heet Denise hoor :') _O-

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:40

Utixo schreef:
Sanne Ach, dat bedoel ik ook, ik denk ook steeds dat de 16e op een zondag valt. Maar dan ben ik ook vrij. Je snapt toch wel dat het niet zo heel slim is om op vrijdag de 13e hier langs te komen?

Tja, was ook liever op een andere datum gekomen := Ik denk dat ik dan maar mijn geluksdrankje in moet nemen :P