Is de droom van vele paardenliefhebbers, geweldig als die voor je uitkomt!
Michelle -> Een terugkoop garantie lijkt mij heel redelijk, maar zet het dan wel zwart op wit.
Ook al ken je de eigenaars nog zo goed en kan je het heel goed met ze vinden, je weet nooit hoe ze reageren als je Encanto terug wilt doen.
Lekker snugger van die vriend van je, zo één heb ik er ook rondlopen hier, hahaha!
Wat een onwijs stoer veulen, lekker racen!
Debby -> Degene die dat zei is niet goed bij z'n hoofd!
Laat hem eens een bitje indoen, dan gaan wij er eens flink aan raggen, kijken of ie er dan nog zo over denkt!

Madelief -> Ik ben ook heel erg benieuwd hoe de les op de anda zal gaan.
Patricia heeft vorig jaar een keer bij haar gereden en vertelde al dat zij vrijwel alleen op zit rijdt, dat zal wel heel erg wennen zijn voor mij.
Ik doe het ook zoveel mogelijk bij Grytsje en dat gaat redelijk goed, maar die is natuurlijk niet zo ver als Mayke haar anda's.
Heidi -> Hahaha! Die opmerking van jou!
Je hebt mensen en je hebt fietsbellen, hij is het achterlichtje......

Esmée -> De band die jij en Fuego hebben opgebouwd is niet zomaar in ene weg, hoor!
Zeker weten dat hij je herkent als hij je stem hoort.
Misschien dat hij (net als Grytsje

Lekker verwennen, tuttelen, knuffelen, poetsen en paaien met wat lekkers en het is zo weer over.
Ilona -> De springende maflinger gaat ook lekker met dressuur lees ik, top joh!
Bienotje -> Knap dat je zelf zo'n dekje hebt gemaakt!
Persoonlijk hou ik niet zo van ruit......
Gisteravond met Grytsje gelopen in de buitenbak.
Los kon ze niet omdat er al iemand aan het rijden was en er werd een pony gelongeerd, dan maar aan de hand lopen.
Regelmatig stond ze stil en stampte ze heel boos kijkend met haar achterbeen op de grond, ze leek wel een konijn, hahaha!
Volgens mij had ze last van het veulen, want met borstelen en in de stal doet ze het niet.
Na 20 minuutjes lopen vond ze het wel genoeg geweest en bleef ze bij de in-/uitgang staan, gaf een diepe zucht en keek me aan alsof ze zeggen wilde; Zeg, vindt je het niet genoeg geweest voor vandaag?
Dus toen maar naar binnen gegaan, nog even gepoetst en daarna weer lekker op stal.
Ik mocht gisteravond ook nog op de fries van iemand anders rijden, maar heb het niet gedaan.
Ze heeft ook aangeboden dat ik haar paard mag gebruiken als ik wil lessen, lief hè?
Misschien dat ik er volgende week gebruik van ga maken.
Vanmorgen was het 'meutenclubje' er weer, erg gezellig uiteraard!
Ik had Grytsje lekker in de paddock gezet waar ze een uur of 3 heeft rondgehobbeld, lekker een frisse neus halen.
Ik heb ook nog wat foto's, altijd leuk!
Deze is nog van 01 februari;

Is ze niet mooi?

17 februari, Onderlinge Wedstrijd van Lisanne op Hetty;

En deze heb ik vandaag gemaakt, die dikke buik moet natuurlijk vereeuwigd worden!