[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 15:26

Ilona: Zo, jij hebt het ook flink druk! Waar loop je stage?
Jammer dat een fotoshoot met Jielt er niet meer in zit. Had me wel leuk geleken.
Het filmpje krijg ik niet op internet, ik kan hem niet van de cd krijgen waar we hem op hebben gebrand, ik zal mijn vriend nog even vragen of hij het kan die weet dat soort dingen meestal wel.

Malin: Zo, dat is een mooie stal! En die foto van dinky, zo schattig Lovers

Lindy: Wat ziet Daisy er gelikt uit op de foto! Ik ga zo even in je topic kijken!

Zo ik ga maar weer aan de slag, we hebben morgen een deadline en er moet nog veel gebeuren.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 15:30

Bloos zo dan ben ik ook weer moet wel nog alles trg lezen hoor sorry daarvoor
maar we hebben het hier ook zo druk

thuis veranderingen
mijn vriendin een nieuw paard is vandaag zadelmak gemaakt was super lief deed helemaal niks ,vonden we een klein beetje jammerhihi

en op stal erg druk met de paarden

ik bener nog niet uit met betreft de stalling als het zo regent dan hoef ik niet te denken blijft hij mooi bij de binnnebak
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar we hebben besloten dat we ons huisje te koop zetten en willen zoeken voor een huis waar de paardjes bij huis kunnen staan
zal wel even duren want eerst moeten we ons huis kwijt en dan zoeken naar wat anders maar we hebben geen haast

dus dan weten jullie waar ik me nu even mee bezig houdt

hoop dat het allemaal goed is hier zal snel wat door lezen

gr peet Haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 15:30

Prinslover schreef:
Es; Dat spelen met je paard deed ik ook altijd met Pitufo, die vond dat ook geweldig! Haha!

Lindy: Ojee, dat is niet best. Hopen dat het na het weekje rust is weg getrokken! En je dekje staat trouwens super Ja

Malin: Wow! Wauw, wat een luxe he! Maar tóch een gezellige sfeer, precies de juiste stal! Die zijn er volgens mij maar weinig. Het ziet er heel netjes en gaaf uit Ja

Lobke: O hemel ik ben jaloersss! Bloos Wat een prachtige paarden zeg... Echt een pennydroom van ieder meisje geloof ik hahaha! Geweldige baan lijkt me het. Heeel veel plezier met je nieuwe baan (zal ongetwijfeld lukken Haha! Haha! )

Heidi: Ik zag je iets na elven voorbij gaan in die zwarte wat langere jas.. Volgens mij had je een rode broek aan?? Jij was het gewoon ik weet het zeker smeerkees! Haha! Vork Cool

Gister helaas niet gelukt om te gaan rijden... Had er geen kracht meer voor haha. Dus maar lekker los gegooid, heeft ze ook een keer een rustig weekje! Clown

hahaha Loontje toch Tong uitsteken
Nee dat was ik echt niet ik had de jas van Marcel aan en die is echt groen (een leger jas en die valt echt op) Haha! en een blauwe broek.
en om 11.00 zat ik op de woning mijn spullen bij elkaar terapen om naar huis tegaan. Tong uitsteken
Toch een dubbelganger Nagelbijten / Gniffelen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 16:14

Geit: Hahahaha, nou dan heb je écht een dubbelganger hoor! Haha! Haha! Haha! Kan niet anders!!! 1 tje die verdacht veeeeeeeel op jou lijkt!

Sanne: Jaa zeker druk.. Knipoog Ik loop stage op 's Heeren Loo west nederland. Dat is een terrein met allemaal verstandelijk gehandicapten. Ik loop stage op secretariaat wonen als secretaresse. Heel erg leuk. Soms komen er ook mensen even een praatje maken, dat maakt het ook weer leuk. En veel leuk afwisseld werk, helemaal super dus Lachen Jammer van dat filmpje trouwens..

Peet: Gaaf zeg straks je eigen huisje met Tjil ernaast op stal! Clown

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 16:36

saida: we willen ook weer naar Oostenrijk, zijn we paar weken terug ook geweest en is erg goed bevallen. Hiervoor gingen we jaren naar Frankrijk, maar in Oostenrijk zijn de pistes nog wat natuurlijker en minder geforceerd Lachen
Leuk als je paard net zo blij is jou te zien als jij haar!

DinkeyGirl: Kijk dat meisje blij kijken! Super Schattig!
Wat een schitterende stal! Ziet dr erg sjiek uit!

Lindy: De kleur staat Daisy goed, ze heeft een apparte kleur maar kan eigenlijk staat elke kleur dekje dr!
wanneer is ze eigenlijk uitgerekend?

peet: een binnenbak heeft wel erg veel voordelen, maar geld is natuurlijk ook belangrijk. Maar wat voor buitenbak heeft je vriendin? Want met een beetje bodem of dreinage kun je al goed rijden, ook na regen.
Paarden aan huis is ook nog een droom van mij! *van vrijwel iedereen met paarden denk ik*

Woehoe!!! Ben geselecteerd voor speciale werkgroep op school! Je kon je opgeven voor een werkgroep, als je een goed gemiddelde en motivatie hebt kon je doorgelaten worden, maar er waren maar 45 plekken en meer dan 100 aanmeldingen en nu zit ik in de groep van mn eerste keus!

Encanto had dan een steentje in zn hoef, die er nu uit is maar hij is nog steeds kreupel, net op het moment dat ik hem wilde kopen! Hopelijk kom ik tot een leuk prijsje overeen en kan ik hem helemaal gaan opknappen. Ik ken die mensen goed waarvan ik hem koop, rij er al 3 jaar op, vinden jullie het redelijk dat ik dan met hem een afspraak maak dat hij hem terugkoopt als hij niet binnen een half jaar in orde is?
Zoieso heeft Encanto nu even vakantie

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 17:05

Prinslover schreef:
Geit: Hahahaha, nou dan heb je écht een dubbelganger hoor! Haha! Haha! Haha! Kan niet anders!!! 1 tje die verdacht veeeeeeeel op jou lijkt!

Sanne: Jaa zeker druk.. Knipoog Ik loop stage op 's Heeren Loo west nederland. Dat is een terrein met allemaal verstandelijk gehandicapten. Ik loop stage op secretariaat wonen als secretaresse. Heel erg leuk. Soms komen er ook mensen even een praatje maken, dat maakt het ook weer leuk. En veel leuk afwisseld werk, helemaal super dus Lachen Jammer van dat filmpje trouwens..

Peet: Gaaf zeg straks je eigen huisje met Tjil ernaast op stal! Clown

als diegene nou ook mijn rekening aanvuld met het geld die ze verdienen zou ook wel lekker zijn Clown Tong uitsteken

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:41

Jeetje jongens (meisjes) wat er nu weer gebeurd is.
Bianca (mijn bijrijdster) ging rijden en ik zou haar gaan helpen.
Xantha was aardig frisjes en een beetje druk. Extreme duivel
Op een gegeven moment sprong ze een paar keer weg.
Bianca corrigeerde dat heel netjes, met haar stem en een tikje met de zweep.
Even later kreeg ze een kleine rodeo om haar oren, zag er echt spectaculair uit! (blij dat ik er niet op zat met mijn arm.)
Toen vroeg Bianca, Deb wat moet ik nou?? Bloos
Nou, blijven zitten corrigeren en aan het werk houden, bezig houden, rijden!
Toen zei iemand die ook aan het rijden was het volgende; wat je moet doen? Je moet je handen laag houden en dan eens flink dat bit door haar mond raggen,ze neemt gewoon een loopje met je en loopt constand met haar bit te spelen, dat zei hij echt!!! Boos! Boos!
Wat een @#$$@!%^$!! Nou DAT gaan we dus niet doen!!
Geef haar maar gewoon een grote mond en een tik als het nodig is. Ben er nog helemaal beduust van!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:51

Belachelijk!!! Snap helemaal dat je kwaad bent!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:55

Sorry, ben al een tijdje niet geweest! Druk, ook op werk dus illegaal bokken is er niet meer bij Haha!

Furia gaat deze week wat minder... Vandaag had hij vrij, wel even lekker geknuffeld en getut, morgen en zaterdag moet hij echt ff aan de bak (hij heeft beetje energieteveel).
Zondag namelijk de wedstrijd! Moet errug vroeg, iets voor negenen mn eerste proef en iets voor half tien mn tweede.
Vandaag die New Forest gereden voor de tweede keer, ze was al een stuk rustiger en het ging al wat beter! Ze is wel lastig de ontspanning in te rijden, genoeg werk aan dus Ja

Even bijreageren:
Mies: Leuk dat je een andere leuke anda hebt gezien en gereden! Kan me voorstellen dat Encanto je voorkeur heeft, moet wel zeggen respect dat je verder kijkt dan je neus lang is!
Zouden niet veel mensen doen, terwijl het eigenlijk wel verstandig is.
Een geluk bij een ongeluk dat je toch nog op tijd bij je tentamen was..
Een hengstje! Gefeliciteerd, wat een schatje. Ik heb het niet zo op merrieveulens, dus vind een hengstej altijd leuker Haha!
Echt balen van Encanto! Bloos!
Esmee: Zo lekker wat spulletjes ingeslagen voor Fue Pling Liefe foto's van m trouwens Lovers
Oke, misschien een broertje of zusje er bij dus!
Soeske: Veel plezier bij het balingehof!! Wel jammer dat Goya niet mee kan..
Mellamoshan: Leuke merens! Veel plezier op vakantie Lachen
Peet: Op zich niet de makkelijkste keuze, maar moet wel zeggen 155 euro goedkoper en meer weidegang klinkt erg verleidelijk...
Yenneke: Wauw, dat zijn nog eens grote stallen! Zou ik ook wel voor Fuur willen hebben zeg Ja
Nouvel: Wat ziet tulpje er weer knap uit, lekker op het strand geweest!
Bienotje: Zo creatief hoor, je eigen dek!
Fijne vakantie alvast!
_Saida_: Je bent er weer, gezellig!
Fijn dat je eer grystje hebt gezien, ben er benieuwd wat daar uit komt rollen Knipoog
En ben erg benieuwd hoe de les zal gaan bevallen op die anda!
Hahaha lekker snugger van die boerin Tong uitsteken

Machonito: Leuk een nieuwe spaanse kanjer! Foto's!!
Prinslover: Lekker vakantie gehad zo te merken, relaxen is idd ook wel fijn!
Dinkeygirl: Fijn dat de verhuizing goed is gegaan en dat Suev goed loopt!
Jolynn: Vind het nog steeds balen voor je.. Maar je kan idd bter maar niet opstappen als het zo veel kwaad zou kunnen als je valt.
Wat een m*ng**l, dat die zei van dat bit raggen... Echt niet te geloven zulke mensen, wat zei je?
Ik zou echt uit mn vel springen Bloos!
KiMmk: Echt cool dat freek vd zo goed oppakt!
Idra: Stoer hoor die nieuwe Job! En al helemaal omdat het met barokkies is Pling

Ik stop nu ff met bijreageren sorry! Wordt zo opgehaald nl!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 20:00

Deb, NEE. Je zegt hij, dus dan heb ik een idee wie het is. Iets met koninklijk????

Verder lees ik alleen een beetje mee. Druk met tentamen en stage. Sun gaat steeds iest beter, maar af en toe even weer een flinke stap terug. Hopen dat er wel een opgaande trend blijft.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 20:12

Jolynn: goed dat je niet luisterd hoor naar zo een gek Boos!
in zijn mond raggen is geen optie je verknald je paard voor het leven.
wat een nare man zeg rijd hij zelf altijd zo dan, lekker zagen in zijn mond van haar paard.

Je heb mensen en fietsbellen en hij is het achterlichtje Bloos Tong uitsteken

madelief88 Ik zal vragen aan de eigenaarressen of ik een foto van haar spaanse kanjer mag plaatsen Haha!
wie weet zit ze ook op Bokt dan zal ik deze link naar haar sturen Bloos

succes met je wedstrijd Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 21:54

jolyn wat een mafkees zeg laat die eens hier komen dan kan hij fijn op een paardje bij ons zitten mag hij gelijk een ambulance bellen want als je die in zijn mond zit gooit hij je er echt af zonder pardon

super van ej dat je niet op die mensen sorry, beesten reageerd gewoon lekker voorwaarts oplossen

komt wel goed

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:04

@ Lindy: Wat een lekker dik buikje. Lime groene anky pad staat 'r goed!!

@ Bienotje: Een fijne vakantie!

@ Saida: Haha wat lief van Gryts. Die klik is er wel!

@ Malin: Alsnog, een hele chique luxe stal, om te zien, maar het lijkt me ook echt een gezellige stal zoals jij het omschrijft. Hoeveel betaal je nou voor deze stal? (Ik probeer al Maanden zo stal rondom Arnhem te vinden maar die zijn mij veelste duur)

@ Petra: Wat leuk dat je je huis gaat verkopen voor een huis met paardjes aan je huis (Lekker veel het woord huis gezegt hihi Nagelbijten / Gniffelen). Lijkt me heerlijk.

@ Michelle: Gefeliciteert ermee!! Vind ik wel een redelijke deal. Ik wist niet dat je Encanto wilde kopen? Wat leuk!! Haha!

@ Jolynn: Jeeeeetje, dat herrinert me gelijk aan de eigenaresse van mijn vorige Manege. Bah, ben ik blij dat ik van dat verschrikkelijke mens af ben. Die zei ook in de les als Fuego zijn bui had, teugels kort nemen en gaan schuren, hij probeert gewoon met je te spelen. Echt belachelijk!

@ Madelief: Losgooien is altijd leuk, doe ik altijd van te voren zodat hij zijn energie kwijt kan als hij teveel heeft. Succes voor de wedstrijd! Gaat vast wel lukken joh. Haha ja maar dat is heel misschien. Mijn stiefvader is al te oud (Voor de aanvraag dan) mijn moeder kan nog net. Maar we kunnen alleen een kindje uit Nigiria of Haitie adopteren, en daar is dan nog een hele lange wachtlijst voor. Dus als we een goedkeuring krijgen, dan krijgen we meer informatie te horen en komen we op de wachtlijst te staan. Ben wel heel benieuwd, vind een klein (Het liefst Nagelbijten / Gniffelen) zusje wel leuk, maar broertje natuurlijk ook.

Vandaag heerlijk gereden. Eerst los in de bak gegooit en weer gespeelt zoals gister. Daarna lekker geconcentreert dressuurmatig gereden, ben hem alvast aan het voorberijden op de Manege in Arnhem haha, wil wel een goede indruk maken. Wijken geoeffent, stap gaat goed, draf vind hij wat moelijker maar hij gaat vooruit. Strekken gaat al steeds beter en vandaag ook is echt bezig geweest om galopswisseling te oeffenen. Hij doet het af en toe wel is als ik mijn evenwicht niet helemaal goed heb, dus ik denk dat het hem wel is beleerd. Dus van hand veranderd en hij veranderde zonder wat te doen in de goede galop. Daarna doet hij vanzelf de galops wisseling, en dat moet dus niet, alleen als ik het van hem vraag. Dus dat ff geleert, en ook galopswisseling geleert als ik dat van hem vroeg, en voor het eerst dat hij dat prima deed! Daarna even genoten van een buitenrit. Even genoten van het warme zonnetje. Daarna afgespoten, lekker geknuffeld en binnen gezet. Geslaagde dag dus!!!

Maar heb ff jullie hulp nodig. Fuego word eind April opgehaalt en naar Nl gebracht. Ik kan kiezen om begin April weg te gaan maar ik kan ook eind April. Het liefst begin April heb ik iedereen in Nl beloofd en ik verheug me er ook echt op, maar ik ben er bang bij dat ik in die paar weken dat ik Fuego niet meer zie, onze band verpest. Of hij me niet meer kent (Kan dat? Bloos ) Of ik gewoon de band heb gepest... Wat zouden jullie doen???

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:15

Die band is echt niet zomaar weg hoor Knipoog Mijn oude verzorgpony herkende me na 3 jaar en 2 verschillende eigenaren ook nog Lachen Dat uitte ze overigens niet in blij gehinnik ofzo hoor Knipoog Maar de eigenaresse liet er soms wel eens anderen mee rijden en dat ging altijd gepaard met een boel problemen omdat de pony het niet zo zag zitten, bij mij deed ze direct alles wat ik van haar vroeg met plezier Lachen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:17

es moeilijk om je paard te moeten missen

maar hij vergeet je echt niet hoor
ik kan de keuze niet maken voor je maar hoop dat je de goede maakt
-waarom gat hij niet gelijk met je mee dan ???????heb ik wat gemist

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:46

Fue gaat je heus niet vergeten...hoogstens heel erg blij zijn dat hij zijn bazinnetje weer ziet in Nederland.

Vorig jaar weer op mijn ex-verzorgpaardje gereden omdat de verzorger met vakantie was. Was een jaar geleden, maar die kende me nog prima.

Wel ga je hem natuurlijk vreselijk missen. Knipoog

Zaerdagmorgen weer les van Piet. Voor het eerst in zone nieuwe buitenbak. Eerst een half uurtje Bailando kennis laten maken met de lange lijnen en daarna een uurtje dressuurles op Ensueño.
Al wel weer een maand of 2 geleden dat ik les heb gehad... heb er echt zin in Haha!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 23:30

Ah, dat is goed om te horen! Lachen Fuego kan pas eind April in de wagen naar Nl gebracht worden. Het is niet zo dat dat bedrijf even je paardje ophaalt, maar ze wachten ook op andere mensen uit Nl die naar Spanje gaan of andersom. Dan word het ook goedkoper voor ons. En al onze spullen gaan ook mee Haha!.

@ Patricia: Ja, ik mis hem al na één dag.. Maar dat gaat dan vast mooi worden als ik hem na al die weken weer zie! Succes, kan me voorstellen dat je er dan zin in hebt!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 10:23

Mies: Je vraag over Encanto,, tsja moeilijk verhaal. Wat als het toch iets anders blijkt te zijn dan dat steentje? Wees er wel voorzichtig mee, en voor die afspraak een echt contract laten opstellen. Is Encanto verder altijd 100% in orde geweest?

Heidi: Hahaha, jaa dat geld zou wel lekker zijn Haha! Waar blijven de foto's nou.. Verdrietig Ik zit maar te wachten en te wachten... Dromen

Jolyn: Nouja zeg.. Verward Wat een rare vent. Gelukkig ben je daar niet vatbaar voor! Gewoon zelf op jou manier oplossen. Ja

Madelief: Wowie! Dat gaat snel zeg, zondag al je eerste wedstrijd! Haha! Ben heel benieuwd hoe het uitpakt Ja Jullie zijn een hele leuke combi dus komt vast goed! Succes, en laat snel de foto's + verslag zien Haha!

Spokie: Gewoon lekker doortrainen met Sun, komt helemaal goed. Ik denk dat hij wel zo'n paard is waar je heel veel van leert. Lachen

Es: Feugo vergeet jou niet zomaar hoor Haha! Don't worry! Het is maar voor een paar weekjes, daarna zijn jullie weer samen Knipoog

Patries: Lekker hoor dat je weer les hebt. Er zal wel weer lekker gewerkt worden! Leuk dat Bailando ook aan de LL gaat! Word dat de 1e keer?

Zo vandaag lekker laatste dag stage, en dan lekker weekend! Vriendlief is dit weekend weer lekker bij mij. Ja Ik heb er zin in. Ook amanda vandaag weer. Als ik genoeg tijd heb, hoop ik toch even lekker te kunnen dressuren. Het gaat steeds beter, we blijven vooruit gaan. Linkergalop sprong ze altijd verkeerd aan, en sowieso betekende galop; HARD! Maar we zijn flink aan het werken aan de galop en zijgangen wat nu al stukken beter gaat. Het wijken gaat dr al super af Haha! En ook de galop doet ze goed. Ze springt laatste tijd keurig aan, en is dan ook netjes rond en normaal tempo te rijden. Eigenaresse en ik zijn super tevreden Vork Pling

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 10:26

ess: Ik heb lang gespaard en het gaat super op school dus vinden mn ouders het ook goed Lachen
Moeiljke keuze, je weet natuurlijk wel dat fuego goed op die stal staat en jullie band is echt niet zomaar weg, kan het me niet voorstellen. Dr zit ook andalusier in natuurlijk Knipoog en die zijn altijd heel hecht met eigenaar/trainer (heb ik gelezen:P)

Jolynn: Waar bemoeit die vent zich mee! Het is jou paard dus ik neem aan dat jij toch beter weet hoe haar aan te pakken, ik zou zoiets echt niet kunnen uitstaan.

Ilona: Lekker bijna weekend! Ik heb nu al weekend (tot dinsdag zelfs Pling ) Leuk dat het zo goed gaat met amanda, vooruitgang is altijd leuk!
Over Encanto; hij is en zal altijd een beetje zorgenpaardje blijven, hij heeft niet erg sterke hoeven en heeft dus vaker onregelmatig gelopen door een steentje, en ook zn rug is niet al te sterk. Op sommige vlakken ben ik het niet met de eigenaar eens over hoe het nu gaat en ik weet dat als hij officeel van mij is en ik dus alles kan bepalen ik meer uit hem kan halen dan op dit moment. Zo gaat hij bijvoorbeeld altijd op ijzers, zal steentjes niet voorkomen maar wel minder snel. Ik moet nog even met mn moeder overleggen, maar voor ik hem koop wil ik zoieso een klinische keuring, waarbij ik dan kan zeggen dat ik weet dat hij rechtsvoor kreupel is door zijn hoef, maar als de da dan zegt nou volgens mij is het dit of dat kan ik altijd nog kijken en beslissen.
Dat andere paard waar ik naar ben gaan kijken was heel gaaf en sterker, maar niet Encanto en die had echt een band met zn eigenaresse nu, en ik heb die met Encanto. En ik weet dat er meer uit te halen valt dan nu dus wil ik hem graag die kans geven. En mijn ambities voor in de sport zijn op het moment niet groot, ik wil blijven rijden zoals ik nu doe en na mn studie zie ik wel verder, en daar is Encanto een prima paardje voor.
Het maakt het nu gewoon moeilijk dat ik niet 100% zeker weet dat het door het steentje komt (zegt de eigenaar wel, die heeft ook verstand van hoeven ed, maar er zou dan een kneuzing inzitten door het steentje, iemand anders zegt dat ze er dan helemaal niet op staan en dat doet hij wel..dus moeilijk moeilijk..*sorry voor mijn vage verhaal, hopelijk kun je er wijs uit*

Ik heb volgens mij de meest handige vriend Vork Heb ik een week vrij van school en als weken geleden ook die week vrij genomen van werk, smst hij gister dat hij die week ervoor vrij heeft..of ik het even kan veranderen...het is zo'n lekker ding! En ik mag weer gaan oplossen hoe het wel te doen want dat weekend dat ik eigenlijk zou komen kan hij geen vrij nemen...en natuurlijk is onze telefoon nu ook nog kapot zodat bellen niet echt mogelijk is (mobielbellen is me een beetje te duur)
af en toe...

Vandaag even kijken of Encanto zich al wat beter voelt, want dan kan ik een beetje buiten met hem wandelen, hij was nogal chagerijnig afgelopen dagen, goed poetsen en appeltjes zullen hem ook goed doen Lachen

Mies_Apollo @ [KS-ITP] Zwart+zwart=vos Sharedons verrassing!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 11:12

Loontje ik zal marcel weer vragen of ie naar jan wil mailen waar de foto's blijven.
onhandig hoor dat we de site niet zelf beheren maar afhankelijk ervan zijn.
Ach we zijn al blij dat we de site mogen gebruiken.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:26

Mies: Jaa, ik zou er goed over nadenken. Pitufo was ook echt mijn paardje. Zo lief, en goede band. Maar het was gewoon algemeen bekend hoe slecht zn benen waren Verdrietig Dus al had ik de kans om hem te kopen, had ik het niet gedaan. Maar als Encanto over het algemeen gewoon gezond is, alleen zwakkere plekken heeft (rud, hoeven ) kan je het risico nemen! Wie weet wat je er allemaal nog uit haalt?!

Heidi: Jaa, die foto's duren wel heel erg lang... En ik ben zoooooooooooooooooooo nieuwsgierig Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:39

Ilona: Ik ken zn zwakke plekken, en weet dat die wel te verbeteren zijn, dus wil hem een kans geven Lachen maar eerst maar even kijken of we qua prijs overeen komen.

tudududududududu race knol!!!

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Michelle_88 op 07-03-08 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

BienotjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:44

Aankomende nacht zullen wij vertrekken, ik heb er zin in Lachen Alleen jammer dat ik het paardrijden nu zal missen, juist nu het zo lekker ging. Maar nu hebben we beide even vakantie en dan daarna pakken we het wel weer op.

Nog even een foto van mijn zelfgemaakte creatie trouwens Knipoog (slechte kwaliteit plaatje ivm mobiel en binnen, maar het idee is wel te zien)
Afbeelding

En verder echt weer tot na mijn vakantie Doei!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:44

Lief!!!!!! Lachen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:47

heb je die zelf gemaakt! Woow hij is super! (ben al dol op ruitjes) Hij staat goed!