Elisa2 schreef:Vergeten te zeggen, maar inderdaad leuke huwelijks reisfoto's Jenara!
Zo te lezen ben je goed bezig met uitzoeken en fijn dat het supplement al helpt.
Een goede instructeur die bij je past kan ook heel veel uitmaken.
Zolang ze maar gek doen aan de longe is er niks aan de hand he?
Ik was gisteren bij de crossbreed informatiekeuring van het KWPN, Bert Rutten was volgens mij ook wel fan van de Iberische paarden. Hij trainde er veel in Spanje, was een hele interessante clinic ook over de verschillen en overeenkomsten. Hij benoemde het goede en werkbare karakter regelmatig en dat bleek ook wel uit de paarden die er liepen. Een 7 of 8 jarige volle PRE hengst die voor het eerst van huis was. (gaf nergens wat om) En later een 3 jarige kruising warmbloed x pre die pas 6 weken onder het zadel was en al super braaf zijn rondjes liep daar op vreemd terrein.
Ik heb online gekeken! Was inderdaad leuk.
Vond juist dat het bewerkbare nog niet genoeg benadrukt werd, in ieder geval niet het niet-bewerkbare van de KWPN (sommige dan he?).
De valk was echt een plaatje! En zo braaf!
Echt hilarisch was de opmerking uit het publiek dat nog niet genoemd was dat PRE zo comfortabel zitten voor oudere dames. Precies een van de redenen dat ik voor een PRE gegaan ben

Bert rutten had geen idee wat ie met die opmerking moest, nou dan neem je toch een KWPN met korte gangen, dat zit ook lekker!