[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:41

Hihi maar wij zijn dan ook de twee meest topicverslaafde van de BPB haha...
Openen iedere week wel een topic geloof ik hihi...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:44

nombrado schreef:
misschien als je het oordelen over mensen (in dit geval mij) eens aan de kant zet en meer naar jezelf durft te kijken , zie je het misschien anders .
ik vind het niet interessant als iemand vandaag pannekoeken gegeten heeft :Y)
misschien dat ik dan wel denk, hmmm kan vanavond wel eens pannekoeken eten, maar ga er niet persoonlijk op reageren.
waarom moet er altijd op gereageerd worden? (uit beleefdheid?)

Reflectie ken ik, daar wordt ik mee dood gegooid op school.
Ik oordeel niet, ik zeg gewoon hoe dit topic in elkaar steekt...

En pannekoeken, nee dat is niet interessant... wel een beetje een slecht voorbeeld. Daar zou ik ook niet op reageren, maar er is ook niemand die dat zegt...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:47

Mayke ik denk dat we het heel simpel kunnen stellen. Jij denkt er heel anders over dan de overige mensen in dit topic. Waarschijnlijk zal jij daar niet in veranderen en zullen wij het met zn allen ook niet doen. Lastig dus...

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:52

laulau85 schreef:
Mayke ik hoor maar al te graag waar ik aan kan werken met mijn paard. Daarom plaats ik ook topics op HAW en RITP. Dat is meer voor het commentaar (zowel positief als negatief). Ik heb echter bij dit topic niet het gevoel dat ik hier foto's plaats om tips te krijgen. Hier plaats ik foto's omdat ik er trots op ben en graag mijn beauty aan andere laat zien. Daarom ook vaak hier 1 of 2 foto's om te showen en dan een HAW topic voor tips en commentaar. En daar krijg ik die ook van mensen hier uit het topic maar niet hier...

En leuk dat je wat deelt van jou dag. Zo leer je elkaar veel beter kennen!

huh, wat is HAW en RITP?

trots zijn mag zeker, maar in die zin mag het naar jezelf. Alles en iedereen is mooi, mits dat egostukje niet zo in de weg zit.
als je veel complimentje nodig hebt, om jezelf goed te voelen, is het een twijfel aan of je het goed doet.
Let maar eens op....op het moment dat iemand eerlijke kritiek krijgt, wat misschien pijnlijk kan zijn, wordt er niet op ingegaan, dan wordt er alleen ingegaan op de complimentjes.....dank voor jullie compliment.

Alle paarden, alle mensen , alle dingen zijn mooi, zelfs de uiterlijk lelijkste dikke karrepaard, is zo mooi, mits je maar dieper kan en wil kijken en eens stopt met kijken en willen hebben wat andere hebben.
je hebt nl niks. alleen jezelf...., de paarden komen op ons pad om ons wat te leren. bezit kunnen ze NOOIT worden. je mag van ze leren en ze weer loslaten.
zo ook met kinderen....

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:56

HAW is Horses At Work een subforum waar je foto's plaatst waarop je graag rijtechnisch commentaar wil.
RITP is Rijden In The Picture voor als je foto's met andere wil delen en je nog niet zo ver bent dat het echt rijtechnisch commentaar verdient.

Ik ben juist blij met commentaar maar wel in de zin van positieve feedback. Dus als iets niet goed is ook waarom en op de juiste manier gebracht. En ik ben tot nu toe overal op ingegaan dus sorry maar dat geldt niet voor mij!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:56

Shanna: Wat een prachtige foto's van Halley, en toe maar weer, alweer op hem gereden! Gaaf hoor! Ik vind dat je hem lekker aan het lopen hebt. Waren deze foto's van deze keer of van afgelopen keer?

Mies: Ja hoor! Lekker 10 weken nietsnutten... ohohoh, het is ook niet eerlijk :+ Zit ik daar 36 uur per week te zwoegen op mijn stage en zit jij de hele dag met je billen op de paarden :P
Ik eis Navarra foto's!!

Jellie: Hoe is het nu met Flan?
En zijn jullie al weer bij een paard gaan kijken?
Jeetje, :(:) hoe oud is je nichtje?

Frank: Hoe heb je die sproei-installatie gemaakt? Onze bak is ook super droog. Maar we moeten toch echt wachten op een regenbui. Gelukkig helpt het wel om hem regelmatig te slepen. Maar de paarden moet nu wel echt haard werken. En om hier nou met een tuinslang te gaan staan :=
Hahaha, Vaidosa staat hier ook op haar achterbenen als ze die spuitbus hoort. Terwijl Bondosa bijna staat te slapen als je haar inspuit :P

Denise: Hoe is het met Heike? Geniet hij nog een beetje van zijn vakantie?

Michelle: Heerlijk dat jullie volgende week eindelijk in jullie huis kunnen :D

Laura: Gaaf! Ga je samen met Malin een bosrit maken? Gezellig :j Zorgen jullie wel voor foto's O:)

Saida: :(:) Misschien volgende keer de tekst schrijven in een word document.

Debby: Fijn dat het werken goed ging, maar misschien dus toch niet zo gek dat je met 1 ochtend in de week moest beginnen.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:58

Ja ga inderdaad samen met Malin naar het bos. Ga met de trailer naar haar toe! En mijn moeder rijdt met de trailer en die krijgt daarna gewoon de camera hihi....

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:00

zasread schreef:
nombrado schreef:
misschien als je het oordelen over mensen (in dit geval mij) eens aan de kant zet en meer naar jezelf durft te kijken , zie je het misschien anders .
ik vind het niet interessant als iemand vandaag pannekoeken gegeten heeft :Y)
misschien dat ik dan wel denk, hmmm kan vanavond wel eens pannekoeken eten, maar ga er niet persoonlijk op reageren.
waarom moet er altijd op gereageerd worden? (uit beleefdheid?)

Ik oordeel niet, ik zeg gewoon hoe dit topic in elkaar steekt...

...

oh, sorry, niet begrepen dat hier bepaalde forum regels zijn.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:02

Mensen ik ga er nu vandoor. Kletsen jullie nog gezellig die laatste 21 pagina's vol want ben zo benieuwd naar de nieuwe topic opening :P

Mayke je mag best mee doen maar is het leuk om mee te doen bij iets wat anderen totaal anders doen. Dat moet je voor jezelf bepalen. En kan je dan met het 'commentaar' overweg wat je kan krijgen doordat je anders gebruik maakt van het topic dan dat de rest doet?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:02

Mensen ik heb nieuws! Check mijn hyves (ga het nu aanvullen) want dit ga ik niet op internet plaatsen.

Verder ben ik in de meeleesmodus, zag weer mooie plaatjes voorbij komen!

Gaan er nog mensen naar de NH dag 6 september?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:03

Mayke ik hou het ook niet bij om overal op te reageren, het gaat hier veel te hard. En er is zeer zeker niets mis met opbouwende kritiek, maar ik denk dat het huiskamer subforum daar niet echt voor bedoeld is. Daar zijn de andere fora voor, zoals bovengenoemde fotofora "Horses At Work" en "Rij-In The Picture." Het huiskamer subforum is juist bedoeld voor topics waarin de stemming is zoals Sanne en Laura omschijven. Dus meer het delen van lief en leed en het interesse hebben in elkaar als persoon en elkaars paard(en) en leven. Als jij je daar niet prettig bij voelt (wat natuurlijk heel goed kan) dan hoor je denk ik niet in dit topic thuis.

Persoonlijk plaats ik geen dingen op de foto-fora, niet omdat ik niet tegen (opbouwende) kritiek kan maar omdat ik daar mijn instructeur voor betaal. Ik vind een foto een momentopname. Ook weet je niet van wie de kritiek komt en of je het moet geloven of niet. Als iemand heel hard roept: ik zou er een slof om knopen want dan gaat hij zijn rug beter gebruiken bijvoorbeeld, kun je jezelf eerst eens achter je oren krabben om erover na te denken of je wat met die kritiek moet gaan doen....

Shanna mooie foto's, jij staat er ook goed op :Y) Toch wel raar hoor, als we Lisenka op hem gewend zijn. Maar hoe voel je je nou bij zo'n barokkie? :P

Debs weer lekker aan t werk, doe rustig aan he? Beter te rustig aan dan gelijk weer in de stress.

Saida heel herkenbaar! Hoe voel je je inmiddels (hopelijk mis je Yorick niet al te erg) en heb je hem nog op MSN gesproken?

Michelle nee dan moet je 5 minuten met de trailer, er zijn geloof ik wel zandpaden heb ik gehoord maar ik heb nog echt geen idee :P

Denise ik weet nie wat jij denkt :P maar ik ga naar onze gezamenlijke vriendin 8-) Maar dat zal vast nog even duren hoor!

Ik vertrek zo richting stal, moet met de trailer daar heen rijden want die stond nog hier. Dan lekker eerst met Laura rijden en daarna verhuizen met Suev'ke, spannend! Komt vast allemaal wel goed maar ben toch een beetje zenuwachtig :o
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 01-09-09 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:04

laulau85 schreef:
Mensen ik ga er nu vandoor. Kletsen jullie nog gezellig die laatste 21 pagina's vol want ben zo benieuwd naar de nieuwe topic opening :P

Mayke je mag best mee doen maar is het leuk om mee te doen bij iets wat anderen totaal anders doen. Dat moet je voor jezelf bepalen. En kan je dan met het 'commentaar' overweg wat je kan krijgen doordat je anders gebruik maakt van het topic dan dat de rest doet?

kommmaaaar kommmaaar kommmaar :D
ik zie iets niet als positief of negatief namelijk.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:07

Suelza schreef:
Mensen ik heb nieuws! Check mijn hyves (ga het nu aanvullen) want dit ga ik niet op internet plaatsen.

Hyves is toch ook internet :+ :=

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:08

DinkeyGirl schreef:
Mayke ik hou het ook niet bij om overal op te reageren, het gaat hier veel te hard. En er is zeer zeker niets mis met opbouwende kritiek, maar ik denk dat het huiskamer subforum daar niet echt voor bedoeld is. Daar zijn de andere fora voor, zoals bovengenoemde fotofora "Horses At Work" en "Rij-In The Picture." Het huiskamer subforum is juist bedoeld voor topics waarin de stemming is zoals Sanne en Laura omschijven. Dus meer het delen van lief en leed en het interesse hebben in elkaar als persoon en elkaars paard(en) en leven. Als jij je daar niet prettig bij voelt (wat natuurlijk heel goed kan) dan hoor je denk ik niet in dit topic thuis.

:o

w8ff
ik kreeg een vraag meer te reageren op anderen?.
nooit gezegt dat ik mij daar niet prettig bij voel.(?) Ik blijf het gewoon op mijn manier doen.
zoals ik ben

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:13

zasread schreef:
Suelza schreef:

Hyves is toch ook internet :+ :=

Ja, maar wel afgeschermd ;) en bokt niet (kreeg ook al een mail via bokt van KPN toen ik een zaak tegen hun had lopen).

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:28

Jellie: Wat een gedokter toch met Flan. Als je er maar beter van wordt he.. :(:) . Gelukkig wel positief over dr been.

Lisenka en Shanna, ik zag 2 mooie foto's van Halley :~ . Wat een mooierd is dat ook! Lekkere brede kaken heeft ie ook he!

Ho, wacht, ik zie dat er nog een bezoek is geweest :D . En dat Halley nog meer op de foto staat. Keurig hoor Shanna, je zit er zo netjes op!! Lisenk en Jan, jullie mogen trots zijn op zo'n hengst! :j

Mies: Haha, dat laatste stukje over dat bit. Zie het al helemaal gebeuren, oeps te veel, paard keihard in de achteruit _O- . Misschien handig om zo'n ding als Sanne aan te schaffen (of de fabriceren.. :P ) kan je misschien met wat druk op de neus erbij pakken? Weer naar school... jaa, het echte leven begint weer!! Ik mis school gewoon soms.. haha! Waussss.. kennen ze dat daar dan niet?! naahh zeg.. kan niet hoor :+ Goed bezig jij, met de woordenschat verbreden van brabant :P

Frank: Haha, jaa, hallo, weet je hoe een makke knol jij hebt?! Chico is ook heel bang voor spuitbussen _O- . Laatst was er een knul, en die hing nog achter Chico aan door de stallen hahaa, Chico nam ook het rit aan en liep los over het terrein _O- . Gelukkig niks ernstigs, maar Desje is dus wel érug braaf hoor ;)

anouk: Jaa, ik woon nog lekker thuis bij pa en ma :+ . Ik ben pas 20, dus voorlopig zit ik prima thuis nog voor een paar jaar! Bevalt ook wel goed op mezelf hoor, maar alleen omdat ik thuis nu nog me was kan brengen, en kan eten haha!

Denise: Nou, ik dacht dat ik het wel een beetje eng/spannend zo vinden, zo alleen. Maar 4 brutale katten in huis vult de leegte wel. Vind het boven verwachting dus zelf wel erg leuk :D !

Mies: Druk druk jij :P . Ik zit in Kaar en Ricar hun huisje :D !

Laura: Zoo he! Spannend zeg :D ! Leuk saampjes rijden, heel veel plezier jullie!!

Debby: Snap dat het werken wel weer vermoeiend zal zijn! Mag ik vragen wat voor werk je doet? En fijn dat je vananvond weer lekker met Xantha bezig kan zijn :D !

Malin: Allemaal verhuizingen.. spannend!! Maar kotm allemaal weer goed :j . Heel veel plezier zo met Laura en Hincapie! Gaat er een fotografe mee?!

Ja, wat een discussie over hoe of wat. Het principe is hier nogal duidelijk lijkt me. Iedereen toont (oprechte!) interesse in elkaar, reageerd op andere, en plaatst zelf ook het verslag van de dag. Vind ik persoonlijk heel leuk om te lezen. Als iedereen hier EGO-posts zou plaatsen, is de lol er vanaf.... Het is inmiddels een vrij hechte club, en de meeste hebben ondeling ook goed contact, en we hebben elkaar bijna allemaal wel eens gezien! :D Erg leuk. Commentaar kun je idd, zoals eerder aangegeven, op Horses @ work of Rij-in the picture plaatsen :) ! Ook hier zijn bepaalde tips en commentaar welkom, tot op bepaalde hoogte ;) . (Het is geen hoofd-doel van dit topic)
Dus harstikke leuk de mensen die mee kletsen, maar plaatst niet alleen ego, het is ook leuk als jezelf eens intresse toont in een ander. Interesseren andere je niet, dan kan je beter niet in dit topic komen. Want de meeste denk ik hier, hebben oprechte interesse in elkaar :j .

Chico gisteren even in de bak gereden. Ik zou met stalgenootje en haar Andalusier (Chico's vriendje) naar buiten gaan. Die is gisteren terug gekomen van de wei, en was een klein beetje enthousiast :+ . Oftewel, die stond meer te stuiteren en rustig te zijn. Na even in de bak, zijn we toch een rondje naar buiten gegaan. En warempel, ze waren allebei súper braaf. Met een lang teugeltje rondje buiten gestapt. :D !

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:32

Ilonaaa!!! wat staan jullie weer mooi op de foto en jullie genieten dat is goed te zien!!!
Ik snap trouwens niet dat je het voor elkaar krijgt zo mooi op elka foto te staan! Heb je er wel eens over nagedacht om het modellenwerk in te gaan?

Cloris; de wissels! Super zeg! Ik ben er met Bobby ook mee bezig en die kan er ook heeel ril van worden. Ik heb alleen uitgevonden dat hij het met een slalom om pionnen heen opeens volkomen normaal vind en probeer dit nu uit te bouwen. Misschien werkt het ook bij Piep.

Laura, Hincapie staat er weer stoer op!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:34

Cyrina: Dank je :o . Hahaha, ik leuk op elke foto :+ . Dat hoor ik wel eens vaker, zelf vind ik dat natuurlijk niet ;) . Maar dat zal iedereen hebben! Modellenwerk, nee joh, niks voor mij hihi. Maar wel heel groot compliment, dank je :o .

Wanneer spam je foto's van die kleine spruit?! :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:37

Suelza schreef:

Verder ben ik in de meeleesmodus, zag weer mooie plaatjes voorbij komen!

Gaan er nog mensen naar de NH dag 6 september?

Ik kan je hyves niet vinden??

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:38

grappig genoeg is mijn eerste post geweest een reactie op een geplaatst filmpje van iemand, die door het merendeel van jullie echt afgebrand werd en ik juist super vond.
zo ben ik hier dus ook gekomen.
sorry, maar nu begrijp ik iets niet.
Ik denk echter, dat sommige van jullie een vooroordeel hebben, door verhalen van andere? Gezien de negativiteit naar al mijn posts?
de waarheid komt altijd boven (voor wie de schoen past....)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:38

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:41

nombrado schreef:
grappig genoeg is mijn eerste post geweest een reactie op een geplaatst filmpje van iemand, die door het merendeel van jullie echt afgebrand werd en ik juist super vond.
zo ben ik hier dus ook gekomen.
sorry, maar nu begrijp ik iets niet.
Ik denk echter, dat sommige van jullie een vooroordeel hebben, door verhalen van andere? Gezien de negativiteit naar al mijn posts?
de waarheid komt altijd boven (voor wie de schoen past....)

Waarom denk je zo negatief? Het is in dit topic gewoon de "structuur" voor lief & leed. En niet om overal commentaar op te krijgen, zoals al eerder verteld is. Daar is dit topic niet voor. Tips over hoe je iets zou kunnen aanpakken, kan wel, maar commentaar & tips is niet het hoofddoel voor dit topic.. Dus gezellig meekletsen met andere, en zelf ook je "ei" kwijt kunnen, is hier prima! Je bent van harte welkom! Maar alleen ego-posts of commentaar posts worden hier dus niet van harte op prijs gesteld. ;)

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:54

die schoen komt ooit wel boven , maar geeft niet hoor.
Ik ben en denk niet negatief. commentaar blijf ik geven/ positief of negatief/
Een ei kwijtraken heb ik deze bron niet voor nodig..(heb ik andere bronnen voor)
rijden en paarden (de pre) is mijn ding, dus vandaar ik hier.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:57

Ik heb wat gemist hier geloof ik :s

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:58

laulau85 schreef:
Saida bekend probleem.... en heeeeeel frustrerend...

Whahaha, ja dat heb ik ook regelmatig :+