Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:misschien als je het oordelen over mensen (in dit geval mij) eens aan de kant zet en meer naar jezelf durft te kijken , zie je het misschien anders .
ik vind het niet interessant als iemand vandaag pannekoeken gegeten heeft![]()
misschien dat ik dan wel denk, hmmm kan vanavond wel eens pannekoeken eten, maar ga er niet persoonlijk op reageren.
waarom moet er altijd op gereageerd worden? (uit beleefdheid?)
laulau85 schreef:Mayke ik hoor maar al te graag waar ik aan kan werken met mijn paard. Daarom plaats ik ook topics op HAW en RITP. Dat is meer voor het commentaar (zowel positief als negatief). Ik heb echter bij dit topic niet het gevoel dat ik hier foto's plaats om tips te krijgen. Hier plaats ik foto's omdat ik er trots op ben en graag mijn beauty aan andere laat zien. Daarom ook vaak hier 1 of 2 foto's om te showen en dan een HAW topic voor tips en commentaar. En daar krijg ik die ook van mensen hier uit het topic maar niet hier...
En leuk dat je wat deelt van jou dag. Zo leer je elkaar veel beter kennen!
zasread schreef:nombrado schreef:misschien als je het oordelen over mensen (in dit geval mij) eens aan de kant zet en meer naar jezelf durft te kijken , zie je het misschien anders .
ik vind het niet interessant als iemand vandaag pannekoeken gegeten heeft![]()
misschien dat ik dan wel denk, hmmm kan vanavond wel eens pannekoeken eten, maar ga er niet persoonlijk op reageren.
waarom moet er altijd op gereageerd worden? (uit beleefdheid?)
Ik oordeel niet, ik zeg gewoon hoe dit topic in elkaar steekt...
...
laulau85 schreef:Mensen ik ga er nu vandoor. Kletsen jullie nog gezellig die laatste 21 pagina's vol want ben zo benieuwd naar de nieuwe topic opening![]()
Mayke je mag best mee doen maar is het leuk om mee te doen bij iets wat anderen totaal anders doen. Dat moet je voor jezelf bepalen. En kan je dan met het 'commentaar' overweg wat je kan krijgen doordat je anders gebruik maakt van het topic dan dat de rest doet?
DinkeyGirl schreef:Mayke ik hou het ook niet bij om overal op te reageren, het gaat hier veel te hard. En er is zeer zeker niets mis met opbouwende kritiek, maar ik denk dat het huiskamer subforum daar niet echt voor bedoeld is. Daar zijn de andere fora voor, zoals bovengenoemde fotofora "Horses At Work" en "Rij-In The Picture." Het huiskamer subforum is juist bedoeld voor topics waarin de stemming is zoals Sanne en Laura omschijven. Dus meer het delen van lief en leed en het interesse hebben in elkaar als persoon en elkaars paard(en) en leven. Als jij je daar niet prettig bij voelt (wat natuurlijk heel goed kan) dan hoor je denk ik niet in dit topic thuis.
nombrado schreef:grappig genoeg is mijn eerste post geweest een reactie op een geplaatst filmpje van iemand, die door het merendeel van jullie echt afgebrand werd en ik juist super vond.
zo ben ik hier dus ook gekomen.
sorry, maar nu begrijp ik iets niet.
Ik denk echter, dat sommige van jullie een vooroordeel hebben, door verhalen van andere? Gezien de negativiteit naar al mijn posts?
de waarheid komt altijd boven (voor wie de schoen past....)