Overigens maakt het echt niet uit wat voor lekkers je gebruikt hoor
Snoepjes worden veel paarden zelfs al rap flauw van, ze vinden vaak bix, appel of wortel uiteindelijk lekkerder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snoepjes worden veel paarden zelfs al rap flauw van, ze vinden vaak bix, appel of wortel uiteindelijk lekkerder

, en ze liep sommige stukken echt heel fijn ontspannen. Ze is de laatste tijd steeds heel boos met rijden, volgens mij omdat ze wel wil, maar het gaat nog niet zo goed ivm bespiering die ze nog mist. Voor de afwisseling ben ik maandag ook begonnen met wat vrijheidsdressuur en ik ben nu bezig haar de spaanse pas te leren en een beetje een compliment!
tja, met mijn mannetje gaat het super! Ben vandaag nog heen geweest! En zondag gaan we hem dan eindelijk halen
Ik vind het zo spannend!!!! Ik hoop echt dat alles goed gaat!!!!
haha, super hoor dat Chico dat ook zo goed op pakt!!
zo blijf je bezig met paarden vangen 
Je hebt er alle reden toe om zo'n post te plaatsen
haha! Echt super!
jaaaaaaaaaaaaaa het was echt super heb ook genoten doe we vaker liefs en hele mooie camera hoor nu moet je deze kant uitkomen voor foto´s van tsjillert
Karina schreef:Cyrina: Mooi hoor, Engreida aan de lange teugel, ziet er goed uit.
Wat voor ras is je ram? Is ie agressief tegen jou of tegen andere schapen? Mijn leplam nubische bok is gecastreerd maar echt onwijs lomp en opdringerig vergeleken bij de andere gecastreerde bok, het kan toch wel aan het flessen liggen misschien. En altijd eerst ballen checken voordat je castratie-afspraken maakt hè?
), zowel tegen mij als tegen de ooi.

Leuke foto's van Bunschoten, Sterkte met de Fries.
Supergaaf dat Chico Spaanse pas kan! Urbino kan het ook, maar ik heb het nog niet geoefend. Heb er zelf geen ervaring mee. De vorige eigenaar heeft het toen nog voorgedaan in Portugal
Staat nog op de foto. Madelief88; zou ik ook wel willen weten, dat van die Spaanse pas.

.