[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Machonito

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:32

Nagelbijten / Gniffelen dat is erg knap Rolleyes ik zat heerlijk thuis en bij Macho Ach gut
zal ik toch een dubbel ganger hebben Nors opkijken

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 15:52

Even ego van mij, zo bijlezen eerst bijkomen.

Door die wind hebben we niet echt goed gereden, en de staljongen leidde me een beetje af met de bezem. Maar we hebben wel daarvoor genoten toen ik hem los had gegooit. We speelde echt een spelletje. Hij maakte allemaal schijnbewegingen en dan rende hij heel hard naar me toe en ik stond in het midden en dan net voor me stopte die, en maakte die allemaal bewegingen, en dan rende ik weg en ging hij rare bewegingen maken en ook achter me aan rennen, en rende hij weg en ging ik achter hem aanrennen. Nou je moest het echt zien, mijn moeder moest echt lachen, we zaten echt een spelletje te spelen. Vooral die schijnbewegingen die hij dan maakte, en me dan uitdaagde.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:25

Meiden, jullie gaan op het moment veel te hard voor mij, ik kan het niet meer bijhouden, dus daarom een selectieve reactie. Ik heb het dit blok echt onwijs druk en ik ben hele dagen bezig met research doen.

Mies: Wat een ontzettend lief veulentje!

Lobke: Wouwie, wat een droombaan Party!! Gefeliciteerd Go jij! Go jij!

Malin: Gelukkig gaat het weer goed met Suevo Haha! Hopelijk blijft het nu ook zo!

Ilona: Ben je nog bij Jielt op bezoek geweest onlangs? En komt er nog een fotoshoot met hem, of laat je het er bij zitten?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:37

ess: Fijn dat fuego zo dicht bij je huis komt te staan, lijkt me heerlijk!
Ik zit nu met slecht weer of fietsen en vies nat worden of kijken of de auto thuis staat

lindy: Kiwi ken ik niet, is die mooi?

Bienotje: Gaaf! gaan wij waarschijnlijk ook heen, veel plezier!

DinkeyGirl: duurt lang eer je met zo een kleintje door de hele bak bent! leuk dat dr kleine kindjes mee spelen!

ilona: wanneer komen je foto's? ben benieuwd!

dr zat een steentje in Encanto zn hoef, die is er nu uit maar heeft wel een kneuzing veroorzaakt dus heeft hij nog pijn..heel zielig heb hem maar even lekker buiten gezet vandaag maar verder weet ik het ook niet zo goed
ben een beetje in de war

Manjafiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:44

Ik kan het ook niet bijhouden hoor haha.
Was Macho beter vandaag Heidi?
Toch een virusje idd. Meer poonies hebben er last van.
En dat verharen klinkt ook niet gek. Hij zat zo dik in z'n vacht.
Kost hem gewoon wat extra energie. Hopelijk gaat het nu wat beter.
Ik ga nu weer...kan niet lang zitten, moet veel bewegen.
(Lang verhaal maar ben niet van paard afgestuitert hoor Haha! )

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:53

Mies: Gelukkig was het een steentje!! Arme Encanto Ach gut Hopen dat dit snel over is.. Lekker rustig aan doen, komt alles wel goed. Lachen

Sanne: Nee niet meer bij Jielt geweest. Sinds ik 4 dagen stage loop, 1 dag school en s avonds werken heb... En ook nog is 4 dagen Amanda lukt het me meestal niet om tijd over te houden voor Jielt... Ik moet eigenlijk wel weer is langs gaan. En helaas, de fotoshoot zit er niet meer in.. Jij druk met school volgens mij? Had je trouwens die link nog van dat filmpje wat je had gemaakt?

Heidi: Ik heb je echt zien lopen hoor!!! Ik weet zeker dat jij het was kan niet anders!! Tong uitsteken Jan Peter zag ook dat jij het was!! Was het anders niet maandag dat je bent geweest op Westerhonk?? En anders heb je ECHT een dubbelganger ahahahaha Clown

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:56

Whaa het gaat Macho heeft even op het land gelopen.
Hij heeft wel een dikke vacht maar je kan duidelijk zien dat ie afgevallen is. Ach gut
Tja als hij een virus onder zijn leden heeft zal hij vast de stal aan steken Bloos

Hij is vandaag wel vrolijker dan gisteren Haha!

Foto's van Ilona en Manja komen er hopelijk snel eraan.
ik zit er ook op tewachten tot het op de site staat.

Marcel heeft ze al van de week alles naar de man van de site gestuurt en nu is het afwachten waneer hij het erop zet.
tja we zijn dus afhankelijk van die man Bloos

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:59

Loontje gisteren kan het echt niet zijn zat bij Macho en Baron en Llano hahahaha Haha!
hoe laat zag je me dan lopen. Tong uitsteken
Maar maandag mischien wel maar ik heb tot 11.00 gewerkt. Ach gut
maar ik liep daar niet met tassen (had niet eens 1 bij me) wel met een rolstoel samen met een ander colega ook met een rolstoel.
en dat was tussen half 11 en 11 uur.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:11

Bienotje -> Even een correctie; mijn naam is Saida met maar 1 puntje op de i. Haha!
Maar bedankt voor je succeswens, hoor!
Zal wel spierpijn worden, ik heb al bijna 2 maanden niet gereden op 1 lesje op een manegepaard na dan.......

Michelle -> Als je goede sneeuw wilt dan kan je dit jaar het beste richting Oostenrijk gaan, daar ligt genoeg!
Sneu dat Encanto kreupel is, arm ventje, verwen hem maar lekker!
Gelukkig maar dat het 'alleen' een steentje was en niet iets ernstigers!

Esmée -> Ziet er leuk uit op die stal, hopelijk vindt Fuego dat ook!

Lindy -> Kiwi zal heel mooi staan bij Daisy volgens mij! Foto's! Knipoog
Weet je, bemoeiden ze zich maar met mij, dan durven ze tenminste in mijn gezicht te zeggen wat ze vinden en kan ik daar een antwoord op geven.
Maar dat gebeurt juist niet, er wordt alleen geroddeld.
Het eigenlijk best wel dubbel; aan de ene kant heb ik wel het lef om mezelf te verantwoorden als mij iets wordt gevraagd, maar als er achter mijn rug om wordt gel*ld maakt dat mij erg onzeker, gek hè?
Ik mag rijden op een hele lieve anda die mij over mijn angst en onzekerheid heen gaat helpen zegt Mayke, ik hoop het!

Malin -> Zo te lezen kan je weer helemaal opnieuw beginnen met Suevo.
Gaat weer helemaal goedkomen, dat weet ik zeker!

Ilona -> Ik zal eens vragen of ik een paar foto's van haar mannen mag krijgen/maken en plaatsen, dan kunnen jullie ze zien.
Ik ga dat niet zomaar doen zonder haar toestemming, dat vind ik niet zo netjes. Knipoog

Ik ga nog ff naar m'n meisje, ben ik vandaag nog niet geweest.
Zat niet zo lekker in m'n velletje vandaag, hoofdpijn en maandelijkse perikelen......
Vandaar dat ik zolang op het forum hang, heb ik wat afleiding. Knipoog
Maar Grytsje moet haar supplementen nog krijgen en niemand anders kan daarbij komen, dus ik moet wel even naar haar toe.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:39

@ Michelle: Ah zielig voor Encanto.. Even aankijken en als het blijven is de da er bijhalen?

@ Machonito: Gelukkig gaat het met Macho al een stukkie beter! Haha!

@ Saida: Ja, ben benieuwd hoe die reageert daar. Weet dat hij op ander terrein even altijd 2 dikke weken nodig heeft om echt te wennen, maar dat word dan zijn 3/4 keer dat hij verhuisd naar een andere stal, ben benieuwd dus. Have fun bij Gryts. Rot dat je niet zo lekker in je vel zit. Neem ff de tijd, en je kan altijd je tijd hier op het Forum verdoen ja haha.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:57

Heidi: Ja kan ook maandag zijn geweest hoor! Ik zag je langs lopen met 2 plastic tassen, Ik weet het zeker hahahaha Haha! Wat stom he haha Clown Maar die foto's moeten komennnn!! Ja

Saida: Zonder toestemming zou ik ook niet doen. Is idd niet zo netjes Lachen Maar als het mag zou het leuk zijn. Hoeft niet perse hoor. Knipoog

Joepie, bijna klaar met werken, ik ga alles maar afsluiten. Lachen En dan lekker naar amandatje! Ik denk dat ik toch nog even ga rijden, want anders doe ik dat waarschijnlijk deze week niet meer, omdat ik vrijdag ook niet veel tijd heb helaas.. Morgen avond dan maar even bij komen ofzo haha.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:11

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:10

Vanaaf met mijn nieuwe anky pad gereden KIWI en natuurlijk foto's gemaakt..
Helaas bleek mijn merrie niet lekker te lopen dus ze gaat nu een weekje rust krijgen.. Ze loopt echt heel licht onregelmatig merkte het eigenlijk pas toen ik ging wijken toen ging ze in protest.. Ben toen even gaan doorzitten om me te consentreren op der gangen en toen voelde ik heel licht haat voet wegdraaien .. Ook even de eigenaar van de binnebak er na laten kijken.. die zag eerste instantie niets.. totdat ik hem er op wees wat ik bedoelde en inderdaad niet helemaal zuiver.. Ze heeft van het weekend wat geknokt dus waarschijnlijk wat verzwikt kijk het ff deze week aan... ga zo de foto ff uploaden van de anky pad

saida dat is inderdaad minder.. mensen snappen niet dat je daar iemand mee kwetst..

Mies kiwi is de nieuwste anky kleur ligt nog bijna nergens in de winkel Tong uitsteken

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:21

Es Suevo doet dat ook altijd, gaat je ook uitdagen, of heel erg showen, achter je aan rennen en dan weer voor je weg. Suevo bokt ook wel eens maar dan kijkt hij heel erg uit, dat hij mij niet raakt. Suev kan echt heel erg stoer doen als hij met je speelt maar dan even later komt hij weer lief met zijn oortjes naar voren kusjes geven Lovers

Hier nog een hele lieve foto van vanmiddag:

Lovers
Afbeelding
En foto's van de stallen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Van Suevo nog even geen foto's, had ik geen tijd meer voor!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:30

Dat ziet er lekker luxe uit Malin! En weer een binnenbak!!

Haha Ess, dat kan Licor ook doen, lekker stoer uitdagen!

Dank jullie allemaal voor de felicitaties, dit is trouwens de website van mijn werk www.andalusian-horses.eu
Momenteel train ik Lustroso, Mimoso en Holgazana, je kan ze terugvinden op de site. Lachen

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:34

Haha wat een leuke verhalen over jullie paardjes die ook spelen, geweldig Haha!.

Malin: Wat een luxe zeg, jeetje!!!

Idra: Phoee lijkt me echt mijn droombaad, hopen dat ik ook ooit zoiets kan doen als ik oud genoeg ben! Lachen

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:43

Zo hee dat ziet er mooi en luxe uit. Haha!
Bij ons is het eigelijk een zooitje. Ach gut
maar ja als de paardjes het maar goed hebben en naar hun zin. Bloos

Loontje: het is vast en zeker echt een dubbel ganger geweest hahahahah Haha!
Ik heb maandag alleen een rolstoel vast gehouden om eerst naar de dokter te lopen en dan weer terug samen met een colega die ook met een rolstoel liep.
Ik had geen tassen bij me ook geen plasiek zakken.
ook niet om iets weg tebrengen Bloos

Maar hoe laat was dat dan dat je me gezien had Bloos

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:43

Idra nog een keer: Heb gekeken, je train prachtpaarden echt waar!!!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:49

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 07:44

Essssss schreef:
Even ego van mij, zo bijlezen eerst bijkomen.

Door die wind hebben we niet echt goed gereden, en de staljongen leidde me een beetje af met de bezem. Maar we hebben wel daarvoor genoten toen ik hem los had gegooit. We speelde echt een spelletje. Hij maakte allemaal schijnbewegingen en dan rende hij heel hard naar me toe en ik stond in het midden en dan net voor me stopte die, en maakte die allemaal bewegingen, en dan rende ik weg en ging hij rare bewegingen maken en ook achter me aan rennen, en rende hij weg en ging ik achter hem aanrennen. Nou je moest het echt zien, mijn moeder moest echt lachen, we zaten echt een spelletje te spelen. Vooral die schijnbewegingen die hij dan maakte, en me dan uitdaagde.

dit vind Rod ook zo'n leuk spelletje Haha!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 09:07

_Saida_ schreef:
Bienotje -> Even een correctie; mijn naam is Saida met maar 1 puntje op de i. Haha!
Zal wel spierpijn worden, ik heb al bijna 2 maanden niet gereden op 1 lesje op een manegepaard na dan.......

Sorry, sorry Haha!

Ik heb trouwens weer leuke foto´s voorbij zien komen Knipoog En verde rvan mij de komende anderhalve week weinig reactie denk ik. Ik lees later gewoon weer bij. Moet nu nog veel te veel doen en laten voor we echt op vakantie gaan.

Tot later!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 10:02

Esmée -> Als Fue eenmaal gewend is dan zal hij het zeker naar zijn zin hebben.
Paarden passen zich over het algemeen goed en vrij snel aan.
Wel lekker dat het op loopafstand is van je huis, zou ik ook wel willen!

Ilona -> Sandra wilde mee volgende week, misschien dat zij foto's mag en wil maken.
Ik zal het vragen!

Lindy -> Wordt Daisy ook al wat kribbiger naar andere paarden?
Bij Grytsje mogen er geen andere paarden in haar buurt komen.
Ze heeft echt een cirkel van een meter of 6 om haar heen en wie daar binnen komt krijgt te maken met een boze dreigende Gryt.
Er is maar één paard dat bij haar mag komen, dat is Demi, ook een drachtige fries die 3 dagen voor Grytsje is uitgerekend.
Samen kroelen en knabbelen ze wat af!
Zoals ik al verwachtte staat de nieuwe pad Daisy super!

Malin -> Zo dat ziet er luxe en nieuw uit!
Zo netjes en schoon ziet het er bij ons helaas niet uit, hoor.........
Zijn er 2 binnenbakken? Lekker hoor!
In het nieuwe complex krijgen wij ook 2 binnenbakken, ideaal!
Kunnen we tenminste ook in de winter in de avonduren rijden en/of priveles krijgen.
Nu is dat niet mogelijk omdat vrijwel elke avond vol zit.

Idra -> Die Luz die te koop staat....... Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl
Zo op de foto's is ie helemaal mijn smaak!

Bienotje -> Ik weet niet meer precies wanneer je vertrekt maar alsvast een fijne vakantie toegewenst!

Gisteravond was Grytsje weer blij me te zien.
Ze kwam als van ouds weer meteen met haar koppie de stal uit toen ze mij hoorde, dus het is me vergeven dat ik een week ben weg geweest. Haha!
Ze bleef me maar kusjes geven en dan moet ik telkens weer lachen en geef ik kusjes terug.
We kennen elkaar nu 6 maanden en ze begint nu een echte knuffelkont te worden, bij mij dan.
Bij anderen houdt ze gepaste afstand dus ik voel me best wel gevleid.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 10:03

Bienotje schreef:
_Saida_ schreef:

Sorry, sorry Haha!

Het is al goed! Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 12:14

Haha bedankt voor de reacties! Normaal is het bij ons ook niet zo super schoon hoor, deze foto's heb ik van hun website want die hadden ze gemaakt voor de open dag Haha! En we hebben maar 1 bak, de foto met de hindernissen is gewoon op een ander tijdstip en van de andere kant genomen Haha! Verder hebben we nog een buitenbak van 30x70, een aantal paddocks en veel weilanden. De sfeer is echt heel anders dan je van de foto af zou zeggen, het is juist heel gezellig en gemoedelijk. Er staan voornamelijk recreatieruiters en een paar western. Er worden ook lessen gegeven, dit wordt verzorgd door de zorgboederij. Maar de bak is altijd te gebruiken want ze geven les aan maximaal twee personen tegelijk. Er is ook een paardenmelkerij bij. Terwijl als je de foto's ziet denk je dat t een of andere luxe dressuurstal is Tong uitsteken Ik zal eens kijken of ik een foto van het stalgedeelte van Dinkey kan vinden!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 12:27

Es; Dat spelen met je paard deed ik ook altijd met Pitufo, die vond dat ook geweldig! Haha!

Lindy: Ojee, dat is niet best. Hopen dat het na het weekje rust is weg getrokken! En je dekje staat trouwens super Ja

Malin: Wow! Wauw, wat een luxe he! Maar tóch een gezellige sfeer, precies de juiste stal! Die zijn er volgens mij maar weinig. Het ziet er heel netjes en gaaf uit Ja

Lobke: O hemel ik ben jaloersss! Bloos Wat een prachtige paarden zeg... Echt een pennydroom van ieder meisje geloof ik hahaha! Geweldige baan lijkt me het. Heeel veel plezier met je nieuwe baan (zal ongetwijfeld lukken Haha! Haha! )

Heidi: Ik zag je iets na elven voorbij gaan in die zwarte wat langere jas.. Volgens mij had je een rode broek aan?? Jij was het gewoon ik weet het zeker smeerkees! Haha! Vork Cool

Gister helaas niet gelukt om te gaan rijden... Had er geen kracht meer voor haha. Dus maar lekker los gegooid, heeft ze ook een keer een rustig weekje! Clown