zal ik toch een dubbel ganger hebben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Essssss schreef:Even ego van mij, zo bijlezen eerst bijkomen.
Door die wind hebben we niet echt goed gereden, en de staljongen leidde me een beetje af met de bezem. Maar we hebben wel daarvoor genoten toen ik hem los had gegooit. We speelde echt een spelletje. Hij maakte allemaal schijnbewegingen en dan rende hij heel hard naar me toe en ik stond in het midden en dan net voor me stopte die, en maakte die allemaal bewegingen, en dan rende ik weg en ging hij rare bewegingen maken en ook achter me aan rennen, en rende hij weg en ging ik achter hem aanrennen. Nou je moest het echt zien, mijn moeder moest echt lachen, we zaten echt een spelletje te spelen. Vooral die schijnbewegingen die hij dan maakte, en me dan uitdaagde.
_Saida_ schreef:Bienotje -> Even een correctie; mijn naam is Saida met maar 1 puntje op de i.![]()
Maar bedankt voor je succeswens, hoor!
Zal wel spierpijn worden, ik heb al bijna 2 maanden niet gereden op 1 lesje op een manegepaard na dan.......
Bienotje schreef:_Saida_ schreef:Bienotje -> Even een correctie; mijn naam is Saida met maar 1 puntje op de i.![]()
Maar bedankt voor je succeswens, hoor!
Zal wel spierpijn worden, ik heb al bijna 2 maanden niet gereden op 1 lesje op een manegepaard na dan.......
Sorry, sorry![]()