dat is erg knap
ik zat heerlijk thuis en bij Macho
zal ik toch een dubbel ganger hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat is erg knap
ik zat heerlijk thuis en bij Macho
Gefeliciteerd
Hopelijk blijft het nu ook zo!
)
Hopen dat dit snel over is.. Lekker rustig aan doen, komt alles wel goed. 
Jan Peter zag ook dat jij het was!! Was het anders niet maandag dat je bent geweest op Westerhonk?? En anders heb je ECHT een dubbelganger ahahahaha

Wat stom he haha
Maar die foto's moeten komennnn!! 
Maar als het mag zou het leuk zijn. Hoeft niet perse hoor. 
En dan lekker naar amandatje! Ik denk dat ik toch nog even ga rijden, want anders doe ik dat waarschijnlijk deze week niet meer, omdat ik vrijdag ook niet veel tijd heb helaas.. Morgen avond dan maar even bij komen ofzo haha. 

.

Essssss schreef:Even ego van mij, zo bijlezen eerst bijkomen.
Door die wind hebben we niet echt goed gereden, en de staljongen leidde me een beetje af met de bezem. Maar we hebben wel daarvoor genoten toen ik hem los had gegooit. We speelde echt een spelletje. Hij maakte allemaal schijnbewegingen en dan rende hij heel hard naar me toe en ik stond in het midden en dan net voor me stopte die, en maakte die allemaal bewegingen, en dan rende ik weg en ging hij rare bewegingen maken en ook achter me aan rennen, en rende hij weg en ging ik achter hem aanrennen. Nou je moest het echt zien, mijn moeder moest echt lachen, we zaten echt een spelletje te spelen. Vooral die schijnbewegingen die hij dan maakte, en me dan uitdaagde.
_Saida_ schreef:Bienotje -> Even een correctie; mijn naam is Saida met maar 1 puntje op de i.![]()
Maar bedankt voor je succeswens, hoor!
Zal wel spierpijn worden, ik heb al bijna 2 maanden niet gereden op 1 lesje op een manegepaard na dan.......
En verde rvan mij de komende anderhalve week weinig reactie denk ik. Ik lees later gewoon weer bij. Moet nu nog veel te veel doen en laten voor we echt op vakantie gaan.
Bienotje schreef:_Saida_ schreef:Bienotje -> Even een correctie; mijn naam is Saida met maar 1 puntje op de i.![]()
Maar bedankt voor je succeswens, hoor!
Zal wel spierpijn worden, ik heb al bijna 2 maanden niet gereden op 1 lesje op een manegepaard na dan.......
Sorry, sorry![]()
En we hebben maar 1 bak, de foto met de hindernissen is gewoon op een ander tijdstip en van de andere kant genomen
Verder hebben we nog een buitenbak van 30x70, een aantal paddocks en veel weilanden. De sfeer is echt heel anders dan je van de foto af zou zeggen, het is juist heel gezellig en gemoedelijk. Er staan voornamelijk recreatieruiters en een paar western. Er worden ook lessen gegeven, dit wordt verzorgd door de zorgboederij. Maar de bak is altijd te gebruiken want ze geven les aan maximaal twee personen tegelijk. Er is ook een paardenmelkerij bij. Terwijl als je de foto's ziet denk je dat t een of andere luxe dressuurstal is
Ik zal eens kijken of ik een foto van het stalgedeelte van Dinkey kan vinden! 

Wauw, wat een luxe he! Maar tóch een gezellige sfeer, precies de juiste stal! Die zijn er volgens mij maar weinig. Het ziet er heel netjes en gaaf uit 
Wat een prachtige paarden zeg... Echt een pennydroom van ieder meisje geloof ik hahaha! Geweldige baan lijkt me het. Heeel veel plezier met je nieuwe baan (zal ongetwijfeld lukken
)