Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prinslover schreef:Thanx voor de link Branca, ontzettend gaaf halster. Wie weet.. Ik heb me toen opgegeven met Chico en mocht gewoon mee doen hoor
.
heikedenise schreef:esther vanaf de l2 moet je alles al doorzitten, en vanaf 1 april worden de proeven veranderd dan moet je in de l1 al hele stukken gaan doorzitten, om zo de overgang naar de l2 te versimpelen
cloris schreef:Branka ga jij nog bij de Barokke starten?
BrankaZ schreef:Denk het wel. Moet nog even kijken of ik in april in Benningbroek al start of dat ik juni in Berkhout ga.
Brenda heeft iets van doen als je er zin in hebt. Gewoon lekker voor de lol starten.
Kreeg in de mail ook te horen dat er in totaal dit jaar 4 barokke paarden wedstrijden zijn in Noord Holland dit jaar.
BrankaZ schreef:heikedenise schreef:esther vanaf de l2 moet je alles al doorzitten, en vanaf 1 april worden de proeven veranderd dan moet je in de l1 al hele stukken gaan doorzitten, om zo de overgang naar de l2 te versimpelen
Alles behalve de middendraf![]()
heikedenise schreef:maar hoe lang heb je nu al geen wedstrijden gereden want die barokke wedstrijd lijkt me wel leuk om te starten.
en in welke klasse zitten jullie nou?
BrankaZ schreef:heikedenise schreef:maar hoe lang heb je nu al geen wedstrijden gereden want die barokke wedstrijd lijkt me wel leuk om te starten.
en in welke klasse zitten jullie nou?
November was de laatste wedstrijd. Had in december nog 1 staan maar die werd door de sneeuw afgelast (te veel afzeggingen, inclusief mijzelf).
We teuten al een tijdje in de B. Ontspanning is en blijft lastig, zodra ik wat gespannen ben (wat op een wedstrijd niet raar is) is dat bij Frío heel duidelijk zichtbaar en met een barokkie toont het dan al heel snel tegen de hand.
Verder zitten we tegen een drempel aan van net wel/net niet. Vandaar ook de wedstrijdpauze om het voor elkaar te krijgen.