[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 20:38

sanne: Ik had het al gezegd, maar mooie foto's! Dosie loopt er mooi bij! En iggie..net george clooney..knapper naarmate hij ouder wordt!

karina: plek zat op die wolk! Stoere foto's!

malin: vanuit thelmy kun je toch niet zo het bos in? Daar ben ik iig ook niet bekend ;) He...ga je maar tijdelijk? Dordrecht is wel lekker in de buurt voor jou!
Pff schrikken van je oma! gelukkig is het goed afgelopen!

anita: Jij en sun gaan ook lekker de laatste tijd!

Mayke:Niet verkeerd bedoeld, kan het niet goed verwoorden maar leuk dat je mee wilt praten, maar het zou leuk zijn als je ook op andere dingen reageerd buiten paarden om en niet alleen commetaar geeft....

ilona: whahaha wat een wijffie he! Ik heb het wel een beetje overgenomen van je ;) en ik ben waus ook aan het introduceren hier in brabant!
Ik zit volgende week ook op mezelf! party!

suzanne: jeetje wat een week! Gecondoleerd.

saida: Hopelijk slaapt jorrick deze week beter ;) Maarja zo'n kamp is natuurlijk wel heel leuk!

bedoiun: het hooi is vorige week gebracht ;) mooie voorraad voor de winter!

wanda: de band begint te komen! Leuk dat het zo goed ging!

jellie: nee nergens last van....van al dat vallen van paarden weet ik inmiddels ook hoe ik het beste van mn fiets kan vallen ;)

shanna: jaloers!!! weer op hally mogen rijden! Foto's zien er goed uit!

School viel best mee...Was wel wennen om weer te gaan maar het was best leuk! Komende 10 weken worden zoieso vrij relaxed dus dat is lekker om op te starten. Deze week begint de kermis in roosendaal :D ik ben dol op de kermis!

oww en ik heb op navarra gedraafd! Dr zijn foto's gemaakt dus als ik ze heb zal ik ze plaatsen...
Ze gaat eigenlijk wel heel lekker alleen is ze super gevoelig op het bit..een beetje teveel en ze gaat in de achteruit :+

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 21:52

Leuke foto's van jou en Hincapie in dat topic Laulau.

Brankaz drukke week.. Leuk dat je een pas de deux gaat doen met de kerstborrel.
Eng idee als t aangestoken zou zijn zeg.. Kan toch geen toeval zijn 2x in 1 week.

Anouk, Sam een andere stal gekregen, kan behoorlijk spannend zijn..
Leuk feestje gehad :D

Cyrina leuk filmpje.

Karina, prachtige foto van veludo. Zo triest dat hij zoveel problemen heeft :(:)

Martine, hoofdpijn weer over...

Dalvëira kolie gehad :(:) Dat is eng..

Zasread op je roze wolk :) Gaaf dat de show zo goed ging! Ziet er ook leuk uit zo.

Karina, leuke foto's van jou op Sol!

Mies gefeliciteerd,mooie prestatie +:)+ leuke foto erbij!

Spokie, balen dat Sun kreupel liep :\

Prinslover, ook lekker om voor 2 weken op jezelf te zitten..

Soeske wat een heftige gebeurtenissen allemaal zeg :(:) Alles komt ook tegelijk..

Saida, Jorick terug maar erg moe :(:)
Nog van harte met je ouders! Jorick gaf je toch nog een knuffel ondanks dat ie zo stoer is :D

Laulau, t is echt irri dus ik denk dat ik morgen en de rest v.d. week niet meer kan internetten thuis.
Gelukkig komen ze volgende week vrijdag de boel vernieuwen. Gave pic's
Je hebt wel mooie trouwcreaties uitgezocht :D

Ook nog een mooie Halley gezien.

Laulau, ik baal er ook van.. die arme Flan is ook zo'n pechvogel :(:)

Nouvel wat een schrik bij je strandrit..

Pffffffffft, geloof dat ik eindelijk een beetje bij ben 8)7

tsjilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:02

BrankaZ schreef:
tsjilly schreef:
he branka wat zie ik ga je in een jurk te paard
kijk ff bij een verkleed winkel bij noorscharwou daar hebben ze hele mooie jurken alleen neit zeggen dat je ze aan doet op een paard hahaa en waar blijf je trouwens de wijn is nu wel heel warm geworden en bijna opgedroogt in het glas
hahaha

Wijn? Euhh.... :+
Jurk? Brenda en ik overwegen toch een iets meer kerstachtige uitwerking.

ja doos de wijn je hebt er cker al zoveel op dat je deze vergeten bent
hij staat klaar hoor
ik drink niet dus je moet het alleen doen
haha

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:02

laulau85 schreef:
Haha ja bokt is een goede manier om aan klantjes te komen volgens mij haha...

Ben op het moment op zoek naar een heel ander soort fotograaf haha... voor ons trouwen...

ff snel een reactie: ik weet een hele goeie. mijn neef / naamgenoot. heeft bij ons ook de foto's gemaakt. hij is echt supergoed. werkt professioneel. pb me maar als je z'n naam en website wilt. haha nog even wachten zegt ze dan... enne moeten wij bpb-ers allemaal ons adres naar je pb-en voor de kaart?

ilona: haha zelfs aan het overwerken voor ons bpb-ers. goed bezig. wel ff de datum van de shoot in je onderschrift aanpassen he
geweldige foto's hoor

laura: dat was bijna gerookte kip dan :D

shanna: erg leuke foto's! en wat rijd je hem lekker. zit er iets in het verschiet dat je er weer bent geweest? overigens ben je wel een ukkie zo op halley. of ben je gewoon klein? sorry dat ik het zeg maar het valt nu ineens op. niet storend overigens.

mies: waus? je bedoelt de uitdrukking waus? die is al lang in gebruik hoor. jaaa kom maar op met die foto's

suzan: zo jij zit ff helemaal in het ongeluk daar. sterkte ermee meis

zo, vandaag eeiindelijk de sproei-installatie gemaakt op de bak. hij was gortdroog dus gelijk maar een dik uur laten sproeien. was toch teveel van het goede, nu is het een grote blubberpoel. maar dat droogt wel weer op. morgen zal ie wel perfect zijn denk ik.
vanmiddag nog gelachen: des had een steekwondje waarop dus een hele horde vliegen afkwam. hop ff gauw halster aan en de veerust over z'n lijf gespoten. alleen de eerste paar seconden sissen is wat eng bij dessie, daarna blijft ie gewoon staan. maar sam.... haha die hoorde op een paar meter afstand de spuitbus en ging me toch een partij aan het racen door de wei. hoezo verschillende karakters? lag dus helemaal dubbel. prince bleef op een afstandje toekijken. overigens bleven de vliegen wel weg.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:41

Sanne: Mooie foto's! Wat een prachtige foto's!!! Die jurk blijft mooi!
En Igneo is mooi hoor, maar mijn paard...! Haha.

Peet: Klinkt goed zeg! Strandritten! Waar ergens? Ik ben in PEtten en Hargen geweest. Hargen is wel mooi voor ritten door de duinen ook. Weet jij of Schoorldam ook moest evacueren? Mijn tante woont daar, maar ik krijg maar geen contact...
En ik houd ook wel van een wijntje op zijn tijd... ;)

Karina op de zon!!! Woeiii! Wat mooi! Is hij al eerder onder het zadel geweest, want hij lijkt het heel gewoon te vinden. Maar ja, dat het Despi ook, dus ik ben niet verbaasd als dit zijn eerste keer is hihi. Moooiii!

Denise: Sam ken ik niet anders als zo, dus ach, het gaat altijd wel weer over. :D Dolfijnen waren inderdaad errug leuk!

Malin: Zo, da's al een behoorlijke leeftijd zeg 94! En dan nog stikken in een stuk kip. Nee, zo zou ik ook niet dood willen. Gelukkig is het goed gelopen. Is ze verder nog goed bij de pinken?

Anita: Herkenbaar. Sam is ook gevoeliger na het bekappen. Dan kreupelt ie soms ook. Fijn dat je lekker hebt gereden. En nu rustig opbouwen? Jij hebt wel een top-bijrijdster hoor. Ik zou wel eens willen zien wat een ruiter als Elise bij Sam voor elkaar krijgt. Ik weet in eens wat ik voor mijn verjaardag vraag... :+

Cyrina - praat David Engels tijdens je les? Je reed hem heel netjes!

Cynthia - Ohw, haha, ja, zo kun je ook namen bedenken. Ja, ik had al door dat de R een D moest wezen. Anders was het zeker Ralviera? :P Bij het KWPN hebben ze hele stammen zo. De Rania stam enzo. Sam is er één van die. Het viel me op. Halley is ook niet spaans hè? ;) Wel een mooie naam geworden. Fijn dat het weer goed gaat met haar.

Lobke - Ik praat er al niet meer over mee. Ik heb er toch geen verstand van en mijn KWPN gedijt goed op wat brokjes. Een echt hollandse maag, zal ik maar denken! Ik denk dat ie een halve kilo per dag krijgt. En zonder valt hij heel snel af. Mijn schoonpa dacht zelfs dat ie wormen had, maar toen ik weer ging brokkies voeren knapte hij snel weer op. Hij mag nu nog ietsje dikker.

Ilona - Gaaf, lekker op jezelf. Woon je nog thuis dan? Dat wist ik weer niet. :D Leuk joh, dat je op van die brutale katten mag passen.

Soeske - Da's niet de goeie reden om vrij te zijn toch? Wat een heftig weekje!!! Nu maar hopen dat je 7 keer zoveel extra geluk krijgt de komende weken, dan stel ik voor dat je een staatslot koopt! Sterkte met je oma. Was ze nog actief met dat café? Zit het nog in de familie?

Saida - Jij hebt een leuke week achter je! En Yorick zo moe. Had ie het wel leuk gehad, vast wel! Geen knuffel. Bas kan dat nu al eens niet nodig vinden. Gelukkig kon dat er nu wel af van Yorick. Niks leuker dan knuffelen met de kids. En dat aangezeten, dat is typisch noordhollands? haha. Slim om het zo te organiseren. Vaak is dat ook veel leuker dan een restaurant hè? Dat zeggen we hier niet. Arme Rintske, spierpijn, tja het hoort erbij. Dus nu gaat ze aan de bak. Dan gaan jullie dus echt aan het werk om te groeien. Ik kom zeker nog een keer aan om te kijken hoe het ontwikkelt.

Jellie - Ik miste je al! Leuk dat je weer meeleest.

Wanda - Dat vertrouwen had ik ook in Sam haha, dat niet happen en laatst deed ie het per ongeluk wel. Het was een liefdesbeetje en hij dacht meteen al o, jeee. Kop omhoog en wegwezen! Was overduidelijk een ongelukje. :o Daarna heeft ie het niet meer gedaan hoor. En ik heb hem er ook niet op aangepakt. als je consequent blijft, weten ze precies wat je wel en niet leuk vind. Inderdaad zit ik nu veel met Engelse opdrachtjes te werken, omdat ik dan bewust moet nadenken over een woord.

Laura - mooie foto's maakt je camera. Wat is het voor iets? En weer met vlecht... :+ Voor een trouwfotograaf moet je ook bij bokt zijn... Sanne heeft er al ervaring mee! Leuke jurken hoor! Ben heel benieuwd nu...
Haha, dus jij had aangebrande kip! Da's weer eens wat anders dan een aangebrand paard... :D

Ilona Laura heeft wat tijd nodig om uit te zoeken waar we allemaal wonen... :P Zo kunnen we het allemaal zelf komen bezien...
Hihihi, is dit je eigen tijd of de baas zijn tijd? De foto's waren het wachten meer dan waard! Mooi gelukt!

Jellie - Dat is minder mooi nieuws dat Flan het ook aan het andere been heeft. Hopelijk reageert ze net zo goed op de behandeling!
Sam maakt al snel spektakel. Vandaag had ie het weer te pakken. Frank moest Despi even met de vliegenspuit behandelen en toen ging ie ook weer 10 keer de wei rond haha!

Shanna - Wouw! Mooie foto's weer! Ik sta er versteld van hoe goed jij kan rijden zeg! Je bent maar zo'n ukske en je laat ieder paard gewoon naar jou wensen lopen! Netjes hoor. Diep respect. Zorrero mag er ook zijn inderdaad. Is ie je favoriet?

Mies - Wat leuk om te lezen. Dus je bent met Navarra ook al aan de slag. Ben benieuwd naar de foto's...

Hahahaha, ja, Sam had het goed te pakken van het sissen. Ik heb ook al op zijn Monty's geoefend met Sam met plastic zakjes langs zijn lijf bewegen. Ik heb hem inmiddels zo ver dat ie kan genieten van een stro-behandeling na het rijden, maar spuiten zijn dus echt nog heel ver weg. Hij wordt echt gevaarlijk als je hem wil insprayen. Op stal hangt ie in de balken en buiten kan ik hem niet houden, dus dat laat ik maar zo. Dan vreten de vliegen hem maar op! :Y)

Van rijden kwam niet veel terecht. De bak was te nat... :P

heikedenise

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:42

Laura – lekker hoor dat hincapie zo goed gaat

Cynthia – hoe is het nu met je meisje want koliek is echt heel eng en erg die van mij ben ik er bijna door verloren. leest verder fijn dat het weer beter met der gaat en soms weet je toch de oorzaak niet bij die van mij kwam het waarschijnlijk door een maagzweer

Ellis – leuke foto’s en het klonk als een leuke strandrit alleen balen dat die zo moest eindigen hoe is het nu met haar

Mies – wat een schattige foto van jou en shannon en volgens mij was jij niet de enige die trots was ;)

Sanne – ook jou foto’s zien er gaaf uit heel mooi ook met die vlag
En iggie :+: uber cute

Karina – ja super zeg wat stoer echt netjes ook hoe gisarol erbij staat heel makkelijk

Malin – jee wat erg van je oma maar gelukkig gaat het nu weer goed met der op wat pijn op de borst na wat zal jij geschrokken zijn

Anita – en hoe is het nu met sun ?

Cloris – piropo wil gewoon alles graag snel snappen ;) maar dat komt heus wel goed bij jullie over een tijdje show je ons een filmpje dat jullie het samen doen

Iloon – lekker hoor even op jezelf hoe bevalt het zo tot nu ;)
En fijn dat chico zo lekker gaat en zal zo even jou topic bekijken

Suus – wat heb jij een week achter de rug zeg veel sterkte

Saida – heerlijk weekendje achter de rug dus en fijn dat je les toch lekker ging ondanks rints de spierpijn en jorick weer naar groningen gelukkig kreeg je nog wel een knuffel

Wanda – lekker gewerkt met jippe super hoor dat die het zo goed doet

Jee laura wat een nek heeft hincapie op die foto’s zeg :9

En malin waar ga jij in dordrecht staan toch niet bij wie ik denk he ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :o

Shanna – heerlijk die haley foto’s ziet er ook goed uit jullie samen

Frank – kan je eindelijk je bak sproeien

zo eindelijk bij ga ik nu reageren op alle topics

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 23:30

Ilona ; in wie zijn huis zit je dan? en kom je 10 sep naar me werk toe? Is op een donderdag.

Pff gelukkig zijn we bijna klaar met opknappen. Woensdag komen ze dan eindelijk me geiser ophangen. Weekend komen me meubels en de ziggo monteur.
Dus volgend weekend kunnen we eindelijk over, en dan ga ik weer braaf reageren op iedereen.
Jullie gaan me veelste snel jo!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 23:32

dank jullie :)
Anouk, nee, het stond leeg en stond te koop.. Scheelt weer dus.. Staatslot heb ik vorige week gehaald, hoop inderdaad op meer geluk ;)
Fijn dat jullie sproei installatie weer goed is :)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 07:09

Goedemorgen,

Lekker zo'n sproeiinstallatie Frank!

Anouk, ben blij dat ik hier nu ook weer verbinding heb. Vrees wel dat t vanavond weer
mis is. Gelukkig kan ik op t werk bijlezen.
Ik hoop t ook van dat been bij Flan :j Sam jaagt zelf de vliegen liever weg :))

Heikedenise ook veel bijleeswerk gehad :D

Bah werd wakker met keelpijn.. voel me helemaal vol zitten met troep :(

Ons nichtje met leukemie ligt weer in t zh. Ging helemaal niet goed met haar. Overal vocht in t lijf. Is gisteren een beenmergpunctie genomen en vandaag weer longscan. Moet ook nog een cardioloog bijkomen omdat haar hart te snel tikt..
Echt zoo sneu...

Nou fijne dag allemaal!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 08:38

Michelle succes nog met de laatste loodjes van het klussen!!

Jellie balen zeg dat het weer niet goed gaat met je nichtje! En dat terwijl je vorige week ofzo zo positief was. Echt rot!

Denise ja lekkere speknek he :D . En hoe is het met jou dr zit geen egootje bij of had je daar geen tijd meer voor na het vele bijreageren??

Anouk ja zit ook te denken aan een bokker maar vind het zo moeilijk. Je doet het maar 1 keer en je hoort zo vaak van mislukte trouwfoto's en dat zou ik zooo zonde vinden.
Mn camera is een Parasonic lumix TZ7 echt een super cameraatje!
Hincapie is ook als de dood voor sprayen.. Ik spray tegenwoordig de boel op een babydoekje en smeer hem dan daar mee in haha werkt super!

Frank sorry maar vrees dat ik je dan toch teleur moet stellen wbt de kaarten hihi.. Wel fijn dat je nou een sproei-installatie hebt voor de bak! En dan gaat het vandaag regenen :P

Mies fotooooooos!

Zo, zo meteen naar de manege en dan na hem lekker gepoetst te hebben hem inladen en naar Malin toe! Heb er echt super veel zin in! Ben benieuwd hoe het gaat met een vreemd paard in een vreemd bos maar dat moet wel goedkomen denk ik!

Heb er echt siper veel zin in :D

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 08:53

Mies_Apollo schreef:
Mayke:Niet verkeerd bedoeld, kan het niet goed verwoorden maar leuk dat je mee wilt praten, maar het zou leuk zijn als je ook op andere dingen reageerd buiten paarden om en niet alleen commetaar geeft....

Van mij ook niet verkeer bedoeld, maar ik kom hier voor dé paarden.
en ik zeg dingen hierover uit mijn hart .
veelal voel ik heel veel dingen van de paarden en zeg dit dan ook.
Ik reageer al op heleboel dingen niet, omdat ik het niet over mijn hart verkijg oh en ah te roepen, als het niet is vanuit mijn gevoel. Dan zou ik mijzelf verloochenen (toch?)
merendeel ken ik van jullie niet, sommige die hier komen al jaren, sommige lessen of hebben bij mij gelest.
Ingaan op privé dingen doe ik niet. daar vind ik dit het forum niet naar.
als ik daar wel op wil reageren , zal ik het per pb doen, en niet op een openbaar forum zetten.
iedereen is veantwoordelijk over /voor zijn eigen gevoel. Iemand anders kán je niks aandoen. en doet een opmerking je wel wat? dan mag je hierin naar jezelf kijken (bv, waarom stoort het jou?)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:01

mayke het is ook niet zo dat je je hele leven hier bloot moet leggen maar ik denk dat Mies het vooral zo bedoeld dat je alleen op de foto's gereageerd en niet over de overige dingen die er verteld worden. dit topic is meer als een soort vriendenclubje (ookal heeft niet eens iedereen elkaar in het echt gezien) en praten we ook over andere dingen dan de paarden. Dat is de aart van dit topic. Het leven van barokke gekken :P dat zowel om paarden maar ook om andere dingen draait...
Mies mocht je het anders bedoelen dan sorry...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:03

Hè verd*rie! Had ik een hoop bij gereageerd, wis ik alles.....
Sorry, ik ben niet echt in de stemming om het opnieuw te doen.
Komt wel weer, ik probeer het later nog wel een keer.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:05

Saida bekend probleem.... en heeeeeel frustrerend...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:06

Mayke: Het is een gezelligheidstopic, we leveren geen commentaar op elkaar, maar delen lief en leed. Juist de alledaagse dingen dus. Daar tussen door hebben we het ook wel over paartechnische dingen. Maar het is wel zo aardig als je ook wat bijleest en terug leest en ons juist leert 'kennen', is wel zo gezellig ;)
Laatst bijgewerkt door zasread op 01-09-09 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:16

@Laura, kip aangebrand? :P
Hoe bedoel je BOKT verslaafd?? hihi

@Jellie, dus toch?
Gelukkig gaat het met haar andere been goed dan weet je in ieder geval dat de behandeling is aangeslagen.
Enne, niet ziek worden hoor :(:)

@Shanna, moooooi......

@Anouk.
Anita IS de bijrijdster van Sun, Sun is van Elise :+
Ik weet zeker dat Elise heel goed met Sam van jou overweg kan!

@Malin en Laura, veel plezier vandaag!

@Cyrina, mooi filmpje, ik wil ook ooit nog eens bij David lessen.

@Michelle, nog even volhouden en dan kan je lekker je huisje in!

Nou gisteren dus weer gewerkt.
Ging goed hoor, wel een beetje moe smiddags.
Vandaag moet ik weer naar het ZH en vanmiddag of vanavond ga ik lekker naar mijn meissie!!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:19

Dankje Debby! Gaat vast helemaal goedkomen!!
Ennuh ben maar een beetje boktverslaafd :P heeeeel klein beetje :P

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:20

laulau85 schreef:
mayke het is ook niet zo dat je je hele leven hier bloot moet leggen maar ik denk dat Mies het vooral zo bedoeld dat je alleen op de foto's gereageerd en niet over de overige dingen die er verteld worden. dit topic is meer als een soort vriendenclubje (ookal heeft niet eens iedereen elkaar in het echt gezien) en praten we ook over andere dingen dan de paarden. Dat is de aart van dit topic. Het leven van barokke gekken :P dat zowel om paarden maar ook om andere dingen draait...
Mies mocht je het anders bedoelen dan sorry...

hmmm...volgens mij heb ik hier niet echt alleen op foto's gereageerd. echter is het hier niet meer bij te houden en moet eerlijk zeggen dat ik over berichten heenlees waar ik niks mee heb.
wat me intereseerd kijk ik naar.

Maar ik wil je wel vertellen, wat mijn dag gister was?
1 friese merrie lesgeven. Net zadelmak, stout , maar leuk karakter. het enige wat ik voelde is dat dit paard zich compleet afsloot en alleen in het 'hoofd' zat.
Uiteindelijk zadel erafgegooid en paard gaan magnetiseren (dmv handoplegging) op zon moment komt er enorm veel bij mij binnen en voel ik het in mijn lijf. bv dat ze aan het wisselen was (voelde ik in mijn kaken) dat ze hengstig was (je wil niet weten wat ik dan voel :o ) ze werd uiteindelijk rustiger in haar hoofd en voelde haar lijf weer. echter kwam dit bij haar, van haar eigenaresse, een 17 jarige meisje.
Haar moeder vroeg mij of ik nog tijd had,om ook (de moeder) te magnetiseren , ze had zon last van haar rug.
Nu is alle lichamelijke klachten te herleiden aan psychische achtergronden, die dan naar boven komen, die dan door komen en ik vertel. (het klopt altijd hihi)
elke keer is weer zo bijzonder. Ook voor mij hoor.
Er stond ook een 19 jarige bij (was alleen maar boos....en had enorm pijn in haar rug en schouders)
onder die boosheid zat zoveel verdriet, voelde ik....en ben haar ook gaan behandelen.
ik sta dan ook letterlijk te janken...uiteindelijk zij ook, en dat was goed. (kan je beter loslaten) was een heel heftig verhaal, en een heel gevoelig bijzonder meisje.

dus wat ik met paarden doe, is 'vaak'te herleiden naar de eigenaren en wat ik met eigenaren doe is weer te herleiden naar hun opvoeding of zelfs andere levens.

alles, maar dan ook alles wat je tegenkomt in je leven/positief of negatief (dat is een stempel die wij erop plakken) is een signaal te kijken naar jezelf en er wat van te leren. uiteindelijk ben je in staat jezelf te healen (kan echt iedereen) elke klacht, lichamelijk, staat voor een psychische oorsprong. Als je daar naar durft te kijken, kan je het pas loslaten.

ben nu bezig met het ontwikkelen van kleurenauras zien, wil nog niet zo lukken, maar komt vaak eigenlijk onverwachts, als ik het juist niet wil hihi ( en denk ik meteen dat ik wat aan mijn ogen heb)

mijn paarden spiegelen mij dagelijks in dit proces (heel gaaf!)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:24

Dat is 1 kant, van wat Laura bedoelt. Het is leuk om te lezen wat jij 'meemaakt', maar het zou ook leuk zijn als je dan ook op anderen reageert. Wat ik hier boven al zei, elkaar leren 'kennen'. Het gaat er hier juist om het delen van je belevenissen en hier dan ook reactie op krijgen.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:25

zasread schreef:
Mayke: Het is een gezelligheidstopic, we leveren geen commentaar op elkaar, maar delen lief en leed. Juist de alledaagse dingen dus. Daar tussen door hebben we het ook wel over paartechnische dingen. Maar het is wel zo aardig als je ook wat bijleest en terug leest en ons juist leert 'kennen', is wel zo gezellig ;)

en waarom zien jullie commentaar zo negatief? Zie het nou eens opbouwend....
kritiek is bedoeld er iets van te leren....

stel; ik rijd jaren diep en rond, neus tussen de voorbenen van mijn paard trekkend.
iedereen hier zegt mij...ohhhh. mooi leuk, super.
dan denk ik toch dat ik goed bezig ben? Stel , er zit er 1 bij, die mij aan het denken brengt en zegt wat zij ervan vind...., ik zal haar denk ik eeuwig dankbaar zijn *D

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:29

zasread schreef:
Dat is 1 kant, van wat Laura bedoelt. Het is leuk om te lezen wat jij 'meemaakt', maar het zou ook leuk zijn als je dan ook op anderen reageert. Wat ik hier boven al zei, elkaar leren 'kennen'. Het gaat er hier juist om het delen van je belevenissen en hier dan ook reactie op krijgen.

zoals jullie de namen noemen en daarop nu reageren, is geen delen. dat is halen/ ik doe dit, en dan moet jij dat doen, doe je dat niet, ben jij niet goed zoals je bent.
dat is een aangeleerde beleefdheidsvorm. (door je ouders of omgeving)
als ik op alles persoonlijk zou reageren hier, zitten er veel te weinig uren in een dag :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:33

nombrado schreef:
zoals jullie de namen noemen en daarop nu reageren, is geen delen. dat is halen/ ik doe dit, en dan moet jij dat doen, doe je dat niet, ben jij niet goed zoals je bent.
als ik op alles persoonlijk zou reageren hier, zitten er veel te weinig uren in een dag :D

>;)

Sorry hoor, maar ik vind het oprecht interessant wat de meesten hier beleven en mijn reactie is ook oprecht. Als ik ergens een keer vraagtekens bij heb noem ik dat ook.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:38

Mayke ik hoor maar al te graag waar ik aan kan werken met mijn paard. Daarom plaats ik ook topics op HAW en RITP. Dat is meer voor het commentaar (zowel positief als negatief). Ik heb echter bij dit topic niet het gevoel dat ik hier foto's plaats om tips te krijgen. Hier plaats ik foto's omdat ik er trots op ben en graag mijn beauty aan andere laat zien. Daarom ook vaak hier 1 of 2 foto's om te showen en dan een HAW topic voor tips en commentaar. En daar krijg ik die ook van mensen hier uit het topic maar niet hier...

En leuk dat je wat deelt van jou dag. Zo leer je elkaar veel beter kennen!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:40

Ik ben het met je eens Laura. Voor commentaar of een lekkere discussie (waar je van kan leren) open ik wel een topic in een ander deel van het forum
Ons topic is niet voor niets het gezelligste topic! Het is bedoelt om de belevenissen van alle dag te delen. Te genieten van elkaar foto's en verhalen.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:41

zasread schreef:
nombrado schreef:

>;)

Sorry hoor, maar ik vind het oprecht interessant wat de meesten hier beleven en mijn reactie is ook oprecht. Als ik ergens een keer vraagtekens bij heb noem ik dat ook.

misschien als je het oordelen over mensen (in dit geval mij) eens aan de kant zet en meer naar jezelf durft te kijken , zie je het misschien anders .
ik vind het niet interessant als iemand vandaag pannekoeken gegeten heeft :Y)
misschien dat ik dan wel denk, hmmm kan vanavond wel eens pannekoeken eten, maar ga er niet persoonlijk op reageren.
waarom moet er altijd op gereageerd worden? (uit beleefdheid?)