Elisa2 schreef:Wat vervelend Jenara! maar zo te lezen luister je goed naar je gevoel en je paard. Ik hoop voor jullie dat er wat uit gaat komen waar iets aan te doen is.
Is haar voer ook veranderd nadat ze van stal is verhuisd?
Nee, dat is hetzelfde gebleven, de hoeveelheid en frequentie is wel veranderd omdat ze mee moest in het ritme van 's ochtends en 's avonds een keer, daarvoor gaf ik haar alleen een portie als ik gewerkt had.
Bloed is gisteren geprikt, morgen of overmorgen normaal al resultaat!
Iets dat ook in mijn hoofd spookt is dat misschien de omgeving van de stal te druk is voor haar ... het is echt een stal gericht op lessen voor kinderen, dus nu ook wekelijks kampen, heel veel volk dat aankomt, vertrekt, veel lawaai en gedoe rondom ... ze is behoorlijk stressgevoelig, dus misschien dat ze daardoor te weinig rust vindt?
Stap 1 is nu wel even bloedonderzoek voor mij, daarna eventueel even iets geven om hormonen stil te leggen en kijken wat dat doet, maar eventueel zit ik er ook aan te denken om te vragen of ik haar terug op de weide een beetje verder kan zetten en kijken of dat een verschil maakt ... Ergens blij dat ik wat mogelijkheden heb om uit te proberen, maar wou dat het sneller kon :p
@Tarzan, het is ook wel een knapperd die Rambo! Is het waarschijnlijk ook niet gewoon nog een groot stuk onzekerheid omdat hij nog zo jong is? Dan is het nog steeds niet leuk natuurlijk, maar hopelijk betert het wel!!