Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het is een springpaardenfokkerij en ik ben er zowat de enige pensionklant, dus lekker rustig 

Thuis heb ik geen plaats voor een extra hengst en ook geen accomodatie om een jong paard in te rijden. Pensionstal is dan wel makkelijk. Licor en Yoshi staan gewoon nog thuis. Maar ik heb Terroso verhuisd omdat de andere stal met 80 euro ging opslaan en dat was een beetje overdreven. Daarbij was ik er toch niet meer tevreden, met sluitingsdagen en het feit dat hij er niet buiten kwam.

ooit zal ik het wel gaan snappen (denk ik),

.
Lijkt mij ook wel wat zo'n stal! Mét wei, binnen- en buitenbak. Maar helaas is dat hier in omgeving bijna niet te vinden.. Of je betaalt je letterlijk scheel..
. Terosso staat er weer knap op! Hij begint langzaam aan lekker volwassen te worden..
. Pff, zo heb je ook altijd wat
. Nouja, als ze binnen zijn, dan is het over met Des zn luie leven hahaha
.
Lekker naast het skieën, apres-skieën
. Leuk! Wel jammer van Rints.. rustig aan maar dan. En zo zie je maar, je raakt niet uit geleerd 
? Je bent laatste dagen niet veel aan t mee kletsen! Hoe gaat het rijden met Vaidosa? En wanneer kwam Iggie nou jou kant op 
.
.
. Misschien maar ff beter zo. Hoe eerder je uitziekt, hoe sneller weer 100% op te been. Wel balen overigens. Als ik je paarden vandaag moet doen, geef dan een gil
.
. Mijn knapperd. Hij kan ook buigen en een kusje geven. Ben nog aan het denken wat het volgende kunstje wordt
. Ik dacht zelf aan schudden, een beetje de easy-things. Maar dat trucje vind ie zelf niet zo.. hihi. Maar de rest vind ie top. Al wordt ie van de spaanse pas soms enigszins wat heet en presteerde die het 1 x even op de achterbenen te gaan
. Terwijl die anders nóóit praatjes heeft, en heel timide is. Hij kreeg natuurlijk wel even "op zijn lazer". Steigeren doen we natuurlijk niet
. Maar nu heeft ie m door (gister althans
) en kan die hem ook al korte stukjes "lopend". Gaaaaaaf joh
. Zal het proberen op de foto/film te krijgen!
. Hij wordt ook steeds knapper! Wel fijn dat je nog een tijdje van m mag genieten.
. Hopelijk Komt de rest ook snel binnen!
. Schiet het al een beetje op?
. Het lijkt me nog steeds moeilijk om zonder zadel te rijden, maar het is idd wel goed voor je houding denk.
.
. Moet toch een beetje serieus overkomen en me best doen
. 

Jaa joh, duurt nog wel ff tot je jonkie geen jonkie-kuren meer heeft haha, Furia heeft dat ook nog dikwijls 

Met t poetsen komen ze echt overal!

Bruin is wel mooi, maar goed, idd met wedstrijden wat minder.

Lekker rustig... Hij heeft een mooi achterbeen!

Wist ik veel dat die Tinker dat hek open kon maken, en wil ik Furia terugzetten loopt die Tinker weer vrolijk los 
) Match doen en het voer voor Tix klaarzetten? En ze 's avonds wat voer geven? Dan hoef ik echt niet meer weg, Glenn heeft het voeren al geregeld.