Fijn!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn!!

Ik ga er zo heen..zal hem ook is opmeten en weer met hem kroelen
Gelukkig was hij niet bang en wel heel lief! en dol op kusjes!!!

Zo lief he die veulens! Hij is wel een knapperd hoor, zo bruin met een mooie bles
En er word nog een veuln verwacht las ik?! Spannend hoor die veulentijd.
Zo wel lekker zijn als die buiten kon spelen! Maar hier regent het nu.. weet niet hoe het daar zit 
En leuk dat je naar die andalusiers toe gaat
Neem je je camera mee
?
vooral die ene van de spannende zee 

Suev en Dink zijn zaterdag verhuisd, alles is hier ook goed gegaan!
Suevo heb ik verhuisd tegelijk met de E-pony van mijn vriendin, we zijn rijdend naar onze nieuwe stallen gegaan nadat we alle spullen verhuisd hadden, en Dinkey.
hebben we de tweepaardstrailer mogen lenen van die mensen van mn nieuwe stal. Ik heb er zelf mee gereden en was stiekum wel een beetje trots, want ik heb vorig jaar in Noorwegen toen veel geoefend met de 8 meter lange aanhanger van mijn zwager, maar dat was voornamelijk achteruit, steken, parkeren etc. Nou ja achteruit is moeilijker dan vooruit dus we hadden zoiets van MOET KUNNEN haha
En Dink heeft nu ook een maatje van eigen postuur haha
Wanneer komen er foto's van je kanjers
Ben benieuwd hoe die knappe mannen van je erbij staan! 
. Ah wat lief zeg van Gryts haha. Ben benieuwd hoe het me de Andalusiers afloopt!!
. Snel douchen en klaarmaken.
super leuk de foto's nu al 

de kleur van het deken is bordeaux

Geniet er nu maar van, want in NL gaat alles weer door 

. Geniet er zeker nog van, maar in Nl heb ik ook nog vrij tot het nieuwe jaar begint dus dat is aardig lang.
. Geslaagde dag dus. De staljongens zijn zo geinig, als iedereen weg is dan gaan ze snel naar hun scooter en sjeesen ze rondjes om het erf en maar schreeuwen hahah, en daarna zijn ze verdwenen.

Maargoed het beginnetje is der bij haar
Ik heb sinds vorige week mijn droom waargemaakt en werk nu officieel "in de paarden" zoals dat heet. Na 3 jaar balen achter een bureautje op kantoor hoop ik dat ik nu eindelijk een fijne baan heb! Ik ben ruiter/groom bij Lustroso Andalusians in Antwerpen. Er zijn zo'n 8-tal PRE hengsten die ik samen train met de eigenaresse. Voorlopig train ik nog maar twee hengsten, een zwarte Escalera en een schimmel Cartujano en ben ik een zwarte merrie aan het voorbereiden om zadelmak te maken. Het worden er snel meer
Het is tot nu toe erg fijn werk en het kan alleen maar leuker worden. DinkeyGirl schreef:Wat betreft het voer, ik ben echt geen voorstander van (sport)brok, ik zou dan liever wat meer gaan geven van het voer wat hij al krijgt. Sportbrok zit zoveel energie in en ook gewoon een hoop "troep". Voor een barokkie is het het fijnst om lekker veel hooi te krijgen, en een goede complete muesli of als je voor een brok kiest, een goede basisbrok. Eventueel aanvullen met appel, peen, lucerne, slobber met maismeel of zoals ze op mn nieuwe stal doen: pulp.