Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarom rijd ik hem nu in de buitenbak, ziet hij toch veel maar is hij wel relaxer.
Daarom dat ik ook eigenlijk niet toe wil geven aan m'n zware twijfel 

Je gaat ook gewoon zelf dingen zien en denken oké hij gaat zo schrikken.
, alleen maar in de binnenbak gereden omdat hij in de buitenbak helemaal niet te rijden toen was (pff wat heb ik toch veel meegemaakt met dat dier als ik er zo over nadenk
)

. Ik heb als een idioot me aangekleed en naar stal gegaan om hem te wassen haha.

wat een varken
Hij is dan écht bang en rent gewoon weg, laat zich daarna weer goed corrigeren maar voor mijzelf is die martingaal gewoon even handig (zit misschien ook gewoon tussen de oren, en zolang we gewoon rijden heeft dat ding geen enkele functie). 

dus dat hij niet de kans krijgt om zo te gaan rennen. Maar goed, angst kan daar in lastig zijn want dan ben je eigenlijk snel te laat ipv pro actief maar hopelijk lukt het jullie om er een weg in te vinden. 
fijn dat hij zo goed gaat!

_Tarzan schreef:Heerlijk zo'n wendbaar paard he Jorinda
Fuego doet het goed ja, daar ben ik heel blij mee
Rambo gisteren weer in de binnenbak gereden aangezien m'n vriend mee was en mij dan kan helpen en les geven, maar wat een bonk spanning en nee ik kan daar echt niks mee, heb geen idee hoe ik het moet oplossen en word er zelf gespannen van. Ging ook nog iemand met een aangespannen pony voor de kar naast de bak rijden, geweldig
Hij is niet geschrokken of weggerend ofzo maar ik kan dan alles behalve relax rijden en ben heel blij dat m'n vriend mij dan kan helpen anders was ik niet eens opgestapt
Als zoiets gebeurt komt die twijfel dus echt weer