[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:29

Ilona: Knappe chico! fijn dat het zo goed ging :D

Esther: showe!!!! ik wil ook nieuwe shannon foto's! Ga is kijken wie ik mee kan sleuren :P

evdpanne

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:32

Ik ben volgende week een hele week vrij, dus misschien kan ik wel even komen buurten als ik de auto de hele dag mee kan nemen :). Kan ik foto's voor je maken :P.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:18

:D das wel gezellig! Moeten we alleen wel een dag met goed weer hebben!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:29

Thanx voor de link Branca, ontzettend gaaf halster :D . Wie weet.. Ik heb me toen opgegeven met Chico en mocht gewoon mee doen hoor :j .

Esther, hoe ging je les :D ?

Mies, jaaa hij issie knap :)) .

Heidi haha zooo typisch baron!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:35

Les ging lekker! Hij deed het echt goed na 1 1/2 maand geen les :P. Was helemaal trots op mn pownie :D. Moet de foto's nog even kijken op de laptop, misschien dat er nog wat tussen zit! Vriendin van mij snapt me camera niet zo erg :=.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:26

Bedankt nog weer allemaal! Nou hier is het weer helemaal rustig hoor, nog wel wat demonstraties maar alles verloopt erg vreedzaam. Gelukkig :) met de paarden gaat het goed, broekie is echt flink aan het aankomen, maar hij wordt ook steeds energieker en met de andere paarden blijft het een kreng, hij stond naast Flaaf in de box maar aangezien ze bij elkaar erin kunnen kijken heeft broek flaaf keihard bij z'n oor gegrepen, al het haar eraf en een beetje bloed aan het topje :( dus maar weer verhuisd, maar wat een kreng is het toch soms :(

Angela balen dat Shaddy kreupel is zeg! Maar ze is wel weer helemaal lief he? Geen twijfels meer?

Ellis wat leuk, nu youtube het hier ook doet (viva la revolution ;) ) kan ik ook eens meekijken, lekker kont heeft ze hoor en zo in beweging nog leuker om te zien. Gaat zwartje ook aangespannen worden als hij groot is?

Esther lekker op vakantie binnenkort!

Heidi wat fijn om je zo lekker bezig te zien met Baron, wat een lieverd is dat toch ook!

Denise lekker gereden dus, fijn de smaak weer helemaal te pakken!

Shanna leuke poown :)

Nienke wat balen zeg, fijn dat hij nu iig een paar uurtjes los mag, zal m vast goed doen..

Alicia al een stuk rustiger gelukkig! Met jou en Dable alles goed?

Cloris balen zeg door je rug, ik ging ook altijd naar een manueel therapeut, die verrichte soms wonderen! Gaat het ondertussen al wat beter?

Suzanne leuk jij bent dus even fijn bezig, met peerd ertussenuit, heerlijk!

Madelief balen zeg! Waar was je nou ook al weer naar overgestapt? Voeding ofzo?

Iloon weer lekker op de roze wolk met Chico ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:31

Shaggy vandaag met de les :P

1. Hier glom ie zo mooi in de zon...
Afbeelding

2. Ergens halverwege de les (is een echte momentopname :=)
Afbeelding

3. Nog zo'n momentopname.... Hier heb ik wel wat meer contact en hangt mijn teugel niet in een boogje :P
Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:06

ziet er goed uit Esther,ik ben een Shaggy fan!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:07

Hahaha ik zal Shaggy morgen melden dat ie fans heeft :D.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:04

lakshmi schreef:
B
Ellis wat leuk, nu youtube het hier ook doet (viva la revolution ;) ) kan ik ook eens meekijken, lekker kont heeft ze hoor en zo in beweging nog leuker om te zien. Gaat zwartje ook aangespannen worden als hij groot is?

Fijn dat het weer wat rustiger is bij jullie!
en thanx, leuk dat je ze kunt zien!
Is wel de bedoeling dat de zwarte straks ook voor de wagen gaat!
Ik hoop dat hij wat simpeler van karakter is en minder snel in de stress zodat ik wat fanatieker wedstrijden kan gaan rijden...

Ow Shaggy!
Hij is echt gaaf!
Klopt het dat hij afgelopen zaterdag is gemeten?
mijn vriend was daarbij van de verenging... :D

van wie heb je les?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:08

Ja hij is zaterdag gemeten ;). 1.54 is ie nu :P.

Ik heb les van Cobie, die heeft ISPH gedaan. Stond bij mij op mijn vorige stal en het klikt wel met lessen.
Hiervoor leste ik bij Danielle (met blond krullen haar ken je misschien ook wel), maar dat ging echt niet. Echt apart heb altijd met haar bij Atlas gereden en met Shaggy ging het gewoon niet :=.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:15

dat heb je bij mensen toch ook je heb een klik met elkaar of niet.
zal dan ook met paarden zo zijn het klikt of het klikt niet. :(:)
ook al heb jij de klik wel maar je paard hoe dat dus niet te hebben blijkt maar weer zo :o
maar lekker dat je toch iemand heb die je leuk en goed les geeft en je paard ook daarop goed reageert :D

maar wel leuke foto,s hoor ;)
ziet er erg netjes uit :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:54

Ja je moet lessen bij iemand die bij zowel jou zelf als bij je paard past, en elk paard is anders, dus dat is helemaal niet gek...
fijn dat je iemand hebt gevonden waarmee het lekker gaat!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:03

Martine, zat juist aan je te denken! Fijn dat het rustiger is.. aawh, arme Flaaf!
Esther, fijn dat je les goed ging, ziet er netjes uit!

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:07

Leuke foto's!

Heb ook met de loting mee gedaan voor het halster * duimduim *

Begin februari ga ik rijden :D Moet alleen nog mijn cap hebben, verder heb ik alles.
Vandaag geshopt in Arum ( ruiterwinkel ) ooeeeeh wat poetsspullen, snoepjes, halsters ( gewone zwarte, 5 euro! Ies geen geld! :9k )

Ik hoop maar voor Suzan dat het ook bij ons klikt tijdens het lessen ... ~~}> Hehehehe.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:10

Hahahahahahaha Suzan is heuuul streng hoor :P. En ik heb nog geeneens les op een paard gehad :P.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:19

hahaha, vast wel Astrid ;)
Heb Esther gemarteld, zonder paard ;)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:35

Ziet er goed uit Esther! En misschien zijn het wel momentopnames, maar die momenten moeten er wel zijn om te kunnen vastleggen toch! :)! Ze worden vanzelf langer!

het blijft een lekkere vent <3

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:50

Goedemorgen allemaal, lekker alweer vrijdag bijna weekend.

Ik moet ook nodig vriendlief weer eens meenemen de laatste rij foto’s zijn van mei 2010 dus wordt wel weer eens tijd :j en ik heb een nieuw setje dus dat moet ook even op de foto

Branka – bedankt voor het linkje naar dat topic, ik heb mijn eigen ook opgegeven vond het halster wel mooi in het wit

Esther – fijn dat je les lekker ging, hele leuke foto’s knappe shaggy

Martine – fijn dat het daar weer wat rustiger is, en lekker dat het zo goed gaat met de paardjes alleen jammer dat broekie zo’n kreng is naar de andere paarden, hoe is het met jou en je buikie groeit het al.

Ellis – leuk dat zwartje ook voor de wagen gaat, maar wil je met hem wel proberen om dressuur wedstrijden te rijden ?

En ik ben ook super blij met mijn instructrice ze heeft ons al zo veel verder geholpen en heike is stapel gek op haar, zodra ze aankomt gaat die gelijk naar der toe en knuffelt die met der, en hij reageert goed op haar stem zodra zij tegen mij zegt ga maar lekker losdraven en hij denkt ook ze zeg draf ga die gelijk in draf, dus nu rijden we maar met een oortje in zodat hij haar niet hoort :+

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:58

goeiemorgen!

met instructie moet het gewoon klikken, voor zowel jou zelf als voor je paard, dat werk je het fijnst en leer je het meest en op de beste manier...

Ik hoop wel heel erg dat de zwarte makkelijker zal zijn met rijden dan Fifi, in die zin, dat hij minder stress en spanning heeft en beter werkbaar is...
En dan wil ik ook heel graag weer wat dressuurwedstrijdjes en en menwedstrijdjes gaan rijden...
Vooral het fijn kunnen dressuren onder het zadel mis ik best wel, het ergens naar toe kunnen werken...
Met Fifi heb ik best een tijd daaraan kunnen bouwen, maar steeds weer stranden we in haar spanning en stress en ik ben ik eigenlijk op een punt dat ik zeg, het is beter om daar niet meer door te gaan, want het is toch iedere keer weer een teleurstelling en frustratie...

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:57

Heidi: Geweldig dat Baron jou een pirouette kado heeft gedaan! En je zult altijd net zien wanneer je zo niet op je mooist eruit ziet, laat staan ruikt, iemand je aanspreekt voor zoiets. Grappig! _O-

Nienke: Echt een onzekere tijd voor jou en Maximo, toch weer afwachten.

Esther: Top foto's! Mooi dier.

Astrid: Leuk om al wat dingen aan te schaffen, straks nog gebruiken...

Martine: Fijn om te lezen dat het al wat rustiger wordt. Hier alles ok.

Madelief: Balen van je toets.....

Ik moet toch even kwijt dat ik gisteren les heb gehad en die ging super! Heb getracht foto's te maken, maar het was toch te donker in de binnenbak. Tzt komen ze wel weer. Dinsdag was Dable al helemaal goed bezig, gisteren heeft hij dit getopt. Zeer veel focus! Zijgangen super strak geschaart, op de lange zijde eerst 5 meter naar binnen zijwaarts en toen gelijk weer 5 meter naar buiten en dit zo kris kras over de lange zijde. Draf en galop goed verzameld. Mn trainer heeft nog gereden en was erg blij, zei dat ik goed geknutseld heb aan hem. Dus wij zijn weer even uit ons dip! <3

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:58

Shaggy vind de instructrice ook heel leuk :). Komt altijd even een knuffel bij dr halen na de les :=. Gaat ie echt naar dr toe en met zn hoofd zo bij dr staan van krijg ik nog een knuffel :P. Die verdient ie ook altijd wel, want hij doet altijd goed zijn best met de lessen :D.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:13

ellis - ik hoop voor je dat zwartje minder gestresed is zodat je daar lekker mee de dressuur in kan hobbelen,
en wat je zegt je hebt het lang en vaak genoeg geprobeerd met fif maar helaas blijft ze die spanning houden, en je geniet nu ook zo van der dus lekker dadelijk met het zwartje proberen

alicia - fijn dat je les zo goed ging, heerlijk voelt het he als ze zo goed gaan en zo lekker verzamelen.
wij zijn nu ook met de zijgangen bezig we vinden het allebei moeilijk maar we gaan lekker voorruit

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:14

evdpanne schreef:
Shaggy vind de instructrice ook heel leuk :). Komt altijd even een knuffel bij dr halen na de les :=. Gaat ie echt naar dr toe en met zn hoofd zo bij dr staan van krijg ik nog een knuffel :P. Die verdient ie ook altijd wel, want hij doet altijd goed zijn best met de lessen :D.

heike van mij ook na de les altijd standaard na de juf en even knuffelen, de eerste keer toen zij er op ging vondt die het wel vreemd hoor hij verwachte haar naast hem maar niet op hem :+

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:25

aan Baron voel ik dat ook
op de andere manege werd er vele prive lessen gegeven en ik voelde dat hij bij bepaalde les gevers gespannen word.
ondank wij zelf geen les kregen maar hij spande wel zijn lichaam ?
en werd er erg onrustig van.
denk door dat er vele gillen of zeer hard roepen inplaats van praten of gewoon roepen.