Esther: showe!!!! ik wil ook nieuwe shannon foto's! Ga is kijken wie ik mee kan sleuren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Kan ik foto's voor je maken
.
das wel gezellig! Moeten we alleen wel een dag met goed weer hebben!
. Wie weet.. Ik heb me toen opgegeven met Chico en mocht gewoon mee doen hoor
.
?
.
. Was helemaal trots op mn pownie
. Moet de foto's nog even kijken op de laptop, misschien dat er nog wat tussen zit! Vriendin van mij snapt me camera niet zo erg
.
met de paarden gaat het goed, broekie is echt flink aan het aankomen, maar hij wordt ook steeds energieker en met de andere paarden blijft het een kreng, hij stond naast Flaaf in de box maar aangezien ze bij elkaar erin kunnen kijken heeft broek flaaf keihard bij z'n oor gegrepen, al het haar eraf en een beetje bloed aan het topje
dus maar weer verhuisd, maar wat een kreng is het toch soms 
) kan ik ook eens meekijken, lekker kont heeft ze hoor en zo in beweging nog leuker om te zien. Gaat zwartje ook aangespannen worden als hij groot is? 

)

. lakshmi schreef:B
Ellis wat leuk, nu youtube het hier ook doet (viva la revolution) kan ik ook eens meekijken, lekker kont heeft ze hoor en zo in beweging nog leuker om te zien. Gaat zwartje ook aangespannen worden als hij groot is?

. 1.54 is ie nu
.
.

Moet alleen nog mijn cap hebben, verder heb ik alles.
)
Hehehehe.
. En ik heb nog geeneens les op een paard gehad
. 
en ik heb een nieuw setje dus dat moet ook even op de foto
. Komt altijd even een knuffel bij dr halen na de les
. Gaat ie echt naar dr toe en met zn hoofd zo bij dr staan van krijg ik nog een knuffel
. Die verdient ie ook altijd wel, want hij doet altijd goed zijn best met de lessen
. evdpanne schreef:Shaggy vind de instructrice ook heel leuk. Komt altijd even een knuffel bij dr halen na de les
. Gaat ie echt naar dr toe en met zn hoofd zo bij dr staan van krijg ik nog een knuffel
. Die verdient ie ook altijd wel, want hij doet altijd goed zijn best met de lessen
.