baron heeft het er maar druk mee, want nu mag jij ook weer gaan rijden dus wordt die door jou en marcel en raquel gereden wel een lekkere afwisseling voor hem
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Waarom klikt het toch niet? Dacht juist dat het zóveel beter met jullie ging. Al kan ik de mindere dagen ook nog wel herinneren, picas is volgens mij absoluut geen makkelijke... Maar ik hoop dan maar dat je een heel goed huisje vind..
? Is hij gemeen onder het rijden, bokken, stijgeren?
Echt vreselijk lijkt me dat, maarja, misschien vind ie een onwijs tof baasje waarmee het wél klikt en die enorm happy met elkaar worden
. Heel veel succes bij de verkoop!
Machonito schreef:Karina schreef:Raquel welkom, ik ben Barón z'n vroegere baasje en hou nog steeds vrrrrreselijk veel van hem! Ook veel van hem geleerd, je wilt niet weten hoe ie was toen hij net in NL was... maar dat verhaal ken je vast al.
.
Jullie hebben elkaar toch een keer ontmoet in Bunschoten![]()
. Wel leuke foto's van Raquel en Baron!
. Over drie weken zijn er bij ons in de buurt onderlinge wedstrijden en de eigenaar van Atlas wil graag dat ik daar ook aan mee gaan doen.... We gaan met zn tweeën strijden om de laatste plaats
. Het rijden gaat wel al beter, maar het gaat nog niet echt super goed
. In de galop is ie nog moeilijk op de hoefslag te houden en een vast tempo is ook ver te zoeken. Maar ach we gaan voor de lol meedoen
.
.
Altijd moeilijk om het juiste te kiezen natuurlijk.

EN echt fijn dat het zo goed met jullie gaat.
?
jullie moeten gewoon wat harder doorwerken

. Vandaag voor het eerst een hoofdstelletje met bitje ingedaan, en die schat
!

.