Weekend is weer voorbij en ik kom ook weer binnenzetten Wat gaat het toch hard, ik heb wel alles gelzen maar kan zijn dat ik vergeet op alles te reageren
Nouvel, wat heb jij toch een ontzettend mooi paard zeg! Niet weggegewaaid op het strand?
Mies_apollo, spannend hoor! Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren en wanneer je met foto´s kunt komen
Yenneke, fijne vakantie en hopenlijk blijft het jullie bevallen op de nieuwe stek
Peetisgreat, ikzelf merk altidj dat een beetje gezelligheid op stal ook wel heel wat waard is. Alleen is ook maar zozo. Alhoewel een bedrag van € 155,- wel erg groot verschil is. Kun je niet afspraken dat je het probeert bij je vriendin, en als je toch de gezelligheid eromheen mist alsnog terug gaat ofzo?
x_ellis, sorry. Ik kan je filmpje niet openen
mellamoshan, op de foto inderdaad mooi beengebruik. En dat ondanks de storm
Afgelopen weekend ondanks alle storm en wind toch nog heerlijk gereden trouwens Het ging erg goed, al zeg ik het zelf. Ondertussen maar besloten dat ik de manen met een zachte borstel doorkam, regelmatig antiklit en bij het rijden gewoon altijd vlechten. Hoe vaker ik dat doe, hoe mooier ze ook gaan zitten
Van het weekend trouwens mijn zelfgemaakte dek afgemaakt. Ik had nog een oud dekentje voor onder het zadel liggen. Die heb ik met een laagje nieuwe vulling in een zelfgemaakte nieuwe hoes gestopt. Het was even wat geklooi, maar het resultaat ben ik blij mee. Binnenkort maar eens uitproberen, dan zal ik nog wel een foto maken om te showen
Mies_Apollo: ooooh wat spannend zeg! Wel foto’s hé! Haha peetisgreat: ooh das inderdaad moeilijk beslissen.. Ik zou zeggen ga zelf na wat jij en je dochter het belangrijkste vinden, denk aan gezelligheid, veel weidegang en ga dan bedenken waar je het meest voor kiest! Yenneke : Super en wat een grote stal! Wel foto’s hé Nouvel : Wat een prachtig paard, lekker even uitwaaien op het strand. Mooi hoofdstel heb je ook! Bienotje : Leuk zo’n zelfgemaakt dekje, hoe doe je dat dan met vulling enzo.? Het leek mij ook erg leuk namelijk
Hoi allemaal! Ben d'r weer, hoor! We hebben een hele leuke vakantie gehad met jammer genoeg weinig sneeuw, maar veel lol en gezelligheid. Ga vanavond even de foto's bekijken die ik heb gemaakt en rustig bijlezen en reageren hier!
Esss. je bent aardig bezig met inkopen, is het niet
Jammer trouwens, een sneeuwvakantie met weinig sneeuw. Wij gaan volgende weekend nog en dat is eigenlijk ook maar afwachten. Ik hoop op veel sneeuw en we zullen het wel zien. Vakantie is vakantie in ieder geval
Kim, ik had nog een heel oude pad/deken liggen. Daar heb ik een hoes voor gemaakt als het ware met daarin de oude pad en een laag extra vulling die ik daar al op had genaaid.
Vanavond eens even testen hoe die onder het zadel ligt
Haha ja, maar had een foutje gemaakt, bedoelde voor 200 euro spullen gekocht, 100 euro was idd wel heel goed uitgekomen al die spullen voor zo weinig haha.
Machonito
Zo hoop bijgelezen en mooie foto's voorbij zien komen Had even tijdje geen zin om goed te bokken kennen jullie dat Was erg moe en voelde me niet echt lekker de laastste dagen
Foto's komen eraan van Ilona en Manja Marcel heeft ze op gestuurd naar diegene die de site beheerd. Manja Marcel zet wel jou foto's op de site Zo donker vond hij ze niet
Oja er is een nieuwe paardje bij ons op stal gekomen een mooie spaanse man Een Andalusier ruin van 8 jaar hij komt uit flevo polder geloof ik en zat onder de maan en staart exceem. zjn voor pluk is niet eraf geschuurt gelukkig en hij heeft een mega lange voorpluk ze hebben hem nu al een paar maandjes en de manen groeien al weer. Ik vind het leuk dat er een mooie spaanse man bij ons komt staan Nu staan er 3 knappe spaanse mannen op stal
Is de veulen er nou nog niet ze wacht zeker dat het nog mooier weer gaat worden Nou ben benieuwd naar het mooie veulentje. Ik denk dat het een hengstje word
Kunnen jullie me helpen? Ben aan het twijfelen wat voor brok ik Encanto wil geven, hij staat nu op basis maar ik wil misschien sportbrok..dus voor en nadelen???
Ik heb voor Baron en Llano Equiral qi meusli Ik merkte steeds dat Baron ziek werd constant koliek en maag darm klachten en dat bleek door Manege biks tekomen. Llano had ook last van zijn Blindedarm dus werd er aangeraden om over tegaan op Equiral qi en nu gaat het zeer goed geen maag en darm klachten meer. en veel hooi krijgt Baron en Llano
Laatst bijgewerkt door Machonito op 03-03-08 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt
ik wil hem zoieso graag wat voller en heb nu het idee dat hij wat energie en kracht te kort komt voor wat hij wil leveren..ik heb het idee dat het hem net teveel moeite kost
Geweldig al die veulens... Ben benieuwd naar de foto's
saida ben benieuwd naar de vakantie foto's Heb je het leuk gehad.. Nog leuke dingen mee gemaakt.. Hoe gaat het met je merrie??
Esss Ben je alweer in nederland??
Wie heeft er hier een fries met veel behang en lange manen.. Het liefst in Noord holland en zin in een mooie shoot.. Of een super mooie andalusier.. Ook het liefs in noord holland.. Zoek nog wat aparte paardjes voor mijn portfolio Dus wie er zin heeft PB me maar
Daar ben ik weer terug van weg geweest. Vakantie (helaas ) weer voorbij en weer aan de slag. Maar zit nu wel weer vaker achter de pc om het hier wat bij te kunnen lezen. Gaat wel hard haha. Ik doe vanaf nu weer mee hoop ik
Heidi: Ik kan echt niet wachten op de foto's! Haha, heb vandaag ook alweer 3 x op de site zitten koekeloeren of ze er al waren Ben zo benieuwd. En een nieuwe Anda op stal!! Gaaaaaaaf, ik kom snel weer langs hihi
Yenneke: Fijn hoor op je nieuwe stalletje! En die boxen hebben wel een mega afmeting zeg. Heerlijk voor Xje! Heb je inmiddels al een bijrijder?
Mies: Spannennddd! Een veulentje op komst. Ben heel erg benieuwd! Van een barok paardje? En wat lees ik nou Wil je Encanto misschien gaan kopen ! Wat ontzettend leuk zeg! Maar ik snap wel dat je ook verder wil kijken.. Er zijn zulke leuke paarden..
Es: Allemaal nieuwe spulletjes gekocht lees ik! Daar moeten foto's van komen haha! Teminste, als je weer een foto toestel ter beschikking hebt
Nouvel: Leuke foto's zo op het strand zeg! Ziet er weer super uit. Fijn dat ze ook zo braaf was!
Bienotje: Leuk dat je allemaal zelf spulletjes maakt voor je paard! Zo ben je nog is uniek tussen de andere paarden
Saida: Lekkere vakantie gehad zo te lezen! Ik hoorde van iemand anders die ook op wintersport was dat er daar ook weinig sneeuw was.. Wel jammer. Maar er zijn vast een hoop leuke andere dingen te doen daar. En hoe is het met Gryts? Die staat zeker ook op klappen ?
Peet: Ik las dat je misschien naar een andere stal wil? Weet je al wat je gaat doen?? Als het geld eigenlijk geen probleem is dan zou ik gewoon blijven waar je nu staat. Ik heb je 1 x meegemaakt (was gezellig toen trouwens ) en volgens mij ben je echt een gezelligheids mens!! Bovendien geef je op de manege les en alles... Succes met kiezen
Zo hehe. Heerlijke vakantie gehad. Lekker rustig aangedaan, en veel paardgereden! Van het weekend weer richting Emmeloord geweest naar mn vriend. Was erg leuk, lekker de stad in en uiteten geweest naar een Wok Restaurant Was erg lekker. Dus heb me wel vermaakt. Hoop snel een paar foto's te kunnen laten zien van mij en Amanda'tje
Sorry ik zal morgen alles bijlezen en reageren, maar als jullie dit zien snappen jullie het vast!
Gister avond om 8 uur is het mooiste en schattigste en kroelerigste hengstje geboren! Karakter heeft hij wel, dat was gister al goed te zien..zodra hij maar een beetje kon lopen door de stal draven zodat mamie achter hem aan kon lopen De bevalling ging goed en probleemloos, het was er snel alleen had hij wat moeite met de uier te vinden.
nog in het vlies
en anderhalf uur later droog en op 4 benen
Shakira is geen echt barokpaardje, maar een vuilnisbak..zit wel tuiger in of fries ofzo. Ze staat op dezelfde stal als Encanto en ik rij haar ook, alleen omdat ze al heel snel zwaar was van het veulen en ik Sita in ging rijden heeft ze lang vakantie gehad En alsof dit nog niet spannend genoeg was staat er nog een merrie, Shadow (haflo rijd die ook af en toe, en is de moeder van Sita) die van dezelfde hengst een veulentje krijgt..zal niet lang duren nu ze Shakira dr veulen heeft gezien. (is ook deze week uitgerekend)
Laatst bijgewerkt door Michelle_88 op 04-03-08 09:13, in het totaal 1 keer bewerkt