wachten houd ons op de hoogte 
Ellis: wat een super foot's bruin staat haar erg leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wachten houd ons op de hoogte 
Wat gaat het toch hard, ik heb wel alles gelzen maar kan zijn dat ik vergeet op alles te reageren 

Het ging erg goed, al zeg ik het zelf. Ondertussen maar besloten dat ik de manen met een zachte borstel doorkam, regelmatig antiklit en bij het rijden gewoon altijd vlechten. Hoe vaker ik dat doe, hoe mooier ze ook gaan zitten 
(Bijna dan hihi). Lekker creatief hoor, ben wel benieuwd. 

[HAW] Rijfoto's met en zonder hoofdstel 

) weer voorbij en weer aan de slag. Maar zit nu wel weer vaker achter de pc om het hier wat bij te kunnen lezen. Gaat wel hard haha. Ik doe vanaf nu weer mee hoop ik 
Ben zo benieuwd.
En een nieuwe Anda op stal!! Gaaaaaaaf, ik kom snel weer langs hihi 
Heerlijk voor Xje! Heb je inmiddels al een bijrijder?
Wil je Encanto misschien gaan kopen
! Wat ontzettend leuk zeg! Maar ik snap wel dat je ook verder wil kijken.. Er zijn zulke leuke paarden..
Daar moeten foto's van komen haha! Teminste, als je weer een foto toestel ter beschikking hebt 

En hoe is het met Gryts? Die staat zeker ook op klappen
?
) en volgens mij ben je echt een gezelligheids mens!! Bovendien geef je op de manege les en alles... Succes met kiezen 
Was erg lekker. Dus heb me wel vermaakt. Hoop snel een paar foto's te kunnen laten zien van mij en Amanda'tje
.
. Lekker he zo'n weekje rustig aan. Gezellig! Ja, ben wel weer benieuwd naar foto's.
. Mijn zadel is in het vet gooien. 
dit was de snelste manier
. Zal wel willen dat ik er nu al was maar hihi nog ff geduld hebben.