Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
. Ik hoop echt dat hij gaat verbeteren. Lekker dat ie nu wat extra uren in de bak mag
.
.
. Nog wel kreupel maar het gaat de goede kant op
. De knie is ook niet meer warm
.
Komt wel goed met dr beentje.
.
. Zeker omdat je toch een doel had, en altijd jammer als je dat niet haalt. Maar gelukkig kun je doelen altijd bijstellen!
Super leuk verhaal ook over je macho-man-verhalen over Fuur hihi. Ik kan ook zo leuk met Chico spelen, genieten is dat!
. Was mn eigen schuld haha. Had natuurlijk een maand niet kunnen rijden door sneeuw.. Toen had ik het 2 dagen weer opgepakt, ingeschreven last-minute en toen de rest van de week door omstandigheden niet meer gereden..
. Proefjes niet doorgelezen, kwam te laat, was dingen vergeten, reed verkeerd. Drama
. Maar goed, toch nog 177 en 174. Achja, eigen schuld
. Nu ga ik 13 feb weer. Eerst even thuis weer helemaal oppakken.
. Hij liep echt fantastisch vandaag tijdens mn les, en dat na 1,5 maand. Hij pakte t weer super op.. heerlijk wat een paard!

. Vriendin gaat mee om foto's te nemen, dus hoop dat ze ze niet al te creatief maakt
(ze weet niet hoe mijn camera werkt en drukt telkens op verkeerde knopjes waardoor scherpstelpunt ineens links ligt ofzo...). Maar misschien kan ik vanavond dan even wat foto's plaatsen
.
hahaha
. En dan nog op je charmants op de film!
.
.
. Had nog op die site gekeken maar kon niks vinden! Wel een beetje uit de buurt.. maar wel is leuk voor een keertje! Is voor mij allemaal verste weg, welke zal t leukste zijn
? cloris schreef:http://www.lusitano-paarden.nl/lusitano ... ting4.html
let op de mailadressen die erachter staan, Benninbroek en Berkhout is een ander mailadres, dat wordt niet door Gaby georganiseerd maar is wel een Barokke met startersklasse.
want Baron dacht eranders over van joepie jij groeten en ik ook whahahaha