Donderdag ga ik eerste puppy cursus lesje met Gimly doen. Ben benieuwd hoe het gaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Dat valt nog best wel mee... Moet er nog veel gedaan worden aan de opening dan? Hij moet wel heel mooi worden
.
dat gaat moeilijk worden we doen ons best
ik heb de laatste tijd niet veel gepost.....
Ik heb inmiddels ook mijn bruine zadel!
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Sjaad schreef:Hoewel ik meer van het Portugese paard ben, vind ik het heel interessant en leerzaam, dat PRE/Andalusiër verhaal.
Voor de Lusitano mensen; in de 'Bit' van februari staat een heel artikel over de Lusitano.
Hij wilde naar Lusitano's fokken van 1.70m. Als dat gebeurt ben ik bang dat er van het hele barokke plaatje niks meer over blijft, ik heb al eens een foto gezien van een lusitano van 1.70m en dat was net een hannoveraan.. Verder ben ik van mening dat je een ras in z'n waarde moet laten. De spreker in het artikel vond de draf van de Lusitano's verschrikkelijk, nou ik vind het prachtig! Het is dan wel geen benenzwaaier, maar ook de gangen van de Lusitano's hebben hun charme!
ik wilde gewoon even mijn mening kwijt, want ik was een beetje ontzet na het lezen van het artikel) 
.