Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dennenboom schreef:Iemand ervaring met een veulen dat beginnend staart schuren doet? Veulen had wormen en sinds het ontwormen wordt de staart geschuurd.. beginnend zomerexceem? Of vaker voorkomend na ontwormen? Mijn andere veulens deden dit niet.
En iemand een idee van de huidige veulen prijzen?
Dala8 schreef:@ boemel dapper zo zonder hoofdstel en zadel! Ik heb een hele fijne barebackpad en ik zou hem zooooo graag op Hylke willen gebruiken. Maar hij is nog steeds best onvoorspelbaar dat ik het gewoon niet durf. Misschien gewoon een keer doen, vast aan de longe. Eerst maar eens alleen stappen.
Klinkt goed Meya_ twee vakanties. En gewoon lekker beginnen, alleen stappen kan soms heel fijn zijn! Je kan best creatief worden in wat je allemaal kan oefenen in stap!
@Boemel, fijne vakantie! Gaat zijn pink dan nog wel verder helen of blijft hij altijd dan nu er een "gat"hebben?
Ik heb vandaag weer even laten filmen. Hij liep helaas niet heel erg lekker. Veel afgeleid. Wel weer gegaloppeerd. Laatste keer was in juli voor mijn vakantie. Hij blijft helaas rechtsom niet goed gaan. Hij springt nu wel goed aan, 2 a 3 passen en springt dan over. We hebben al meerdere methodes geprobeerd... Baal er stiekem wel beetje van dat we juiste knopje niet kunnen vinden.
De clinic ga ik rijden bij Bodien Grijpstra in Sebaldeburen.
Afgelopen woensdag helaas les moeten afzeggen, stortbuien en windkracht 5 a 6 met uitschieters naar 7 a 8. Het was onverantwoord om er op te gaan.
[ Afbeelding ]