Oh wauw ik zag hem op Facebook voorbij komen, maar wist helemaal niet dat jij dat was. Wat een knapperd zeg!
Babette
Geplaatst: 26-10-16 08:44
Dank jullie ben er ook echt zo blij mee. Zeker als je dan naar een jaar geleden kijkt waar ik zelf ook nog ruim 10 kilo zwaarder was. Net 2 weken begonnen met rijden en verzorgen van haar.
Had hem al op facebook gezien Babette, erg mooie foto!
Ik heb ook een fotoshoot gehad afgelopen zondag, iemand zocht nog modellen voor haar portfolio voor herfst shoots dus ik had me op gegeven. Heb al wat foto's gezien en ben er erg blij mee, zal ze snel hier plaatsen
Ben lekker in stille meeleesmodus maar wil jullie allemaal heel erg feliciteren met jullie behaalde resultaten!! En mooie foto's!! Zeker nu die van jou Babette!! En wat een punten toch elke keer Hannelover!!!!
Heerlijk om alles toch wat mee te blijven beleven, al zijn er ook wel momenten dat ik het even niet volg omdat het me dan even wat moeite kost..
Ik heb al 2 keer mee gedaan vorig jaar in Ermelo met een loper 10 km en afgelopen juni ook in arnhem 10 km met een loper. Nu voor het eerst met een fietser ernaast. is echt super leuk kan het aanraden is wel handig om paar keer geoefend te hebben met elkaar zodat je beetje weet welk tempo je moet aanhouden ivm loper en fietser.
SUcces zondag Hanne, ik ga volgende week weer op pad.
ynekes
Geplaatst: 29-10-16 07:25
Hallo allemaal. Ik ben nog niet eerder in jullie topic geweest maar toen ik zocht op "Fries" kwam ik jullie tegen Sinds 30 april ben ik eigenaar van de ruin Tsjalling A, een Jasper keer Remmelt. Echt een superpaard, ben helemaal We zijn in juni voor het eerst in de B gestart. Eerste wedstrijdjes moesten wennen maar in de nazomer reden we heel fijn. Afgelopen zaterdag voor het eerst L1 gestart. Dat was nog wat onwennig maar had 164 en 189.5 dus eerste wp is binnen. Hier een paar foto's van mijn bink!
ik ook in de meelees status, heb niet zoveel te melden, want ben nog niet weer aan het rijden met mijn topper. Mag nu nog onngeveer een half jaar stappen en dan weer controle van pees. gelukkig gaat het wel de goede kant op. Mag nu wel een uur stappen ipv een 15 minuten, dit had ik ook al uitgebouwd naar 30, omdat meneer anders als nog flink te keer ging. En dan maakt op een postzegel hoekje zetten het alleen maar erger. Hij loopt nu op een stuk land samen met de schapen en is lekker rustig.
voor de rest gaat het goed met iedereen zo te lezen, wel een geluk hannelover dat ze zo rustig viel.
Woestein
Geplaatst: 29-10-16 14:02
Toen ik van de week reageerde zat ik nogal in een dip.. Na de laatste controle mochten we weer 3 keer in de week erop en de draf er bij pakken (eerst 2,5 minuut daarna 5 minuten in intervallen). 3 weken terug heeft hij een misstap gemaakt tijdens het rijden en was zijn pees gloeiend heet... Dus even een weekje rustig aan en daarna er weer op en ook nu weer een warme pees... Kliniek gebeld en de afspraak een maand naar voren gehaald en daar zijn we een donderdag geweest. Radiologe en dierenarts stonden er van te kijken hoe goed alles er uit zag! Begrepen niet waar die warmte vandaan kwam. Dus moet dat zolang hij niet kreupel en/of dik wordt negeren. Hij mag nu op een klein stukje buiten en 3 keer in de week aan de dubbellonge op een groot ovaal aan het werk met de draf in 4 weken opbouwend naar 15 minuten. Daarna telefonisch contact en verder opbouwen. Als hij er weer aan toe is om volledig aan het werk te gaan nog een controle scan en dan is het genieten en hem dondersgoed in de gaten houden.
Ook een lange tijd te gaan Geertje3... Wel fijn dat het de goede kant op gaat!
Babette
Geplaatst: 29-10-16 16:24
Hai Ynekes, welkom! Mooie man heb je hoor! En gefeliicteerd met je 1e winstpunt in het L1.
Niet leuk Geertje peesblessure, langdurig herstel altijd maar fijn dat je toch al iets mag opbouwen!
Woenstein ook een klein beetje uitbouwen, fijn!
Hoop dat ze vlekkeloos de opbouw doorkomen, en jullie weeer lekker aan de slag kunnen met ze.
Geertje fijn dat het goed gaat met je topper. Jullie boeken langzaam vooruitgang.
Woestein ik snap dat je het daar even benauwd van krijgt. Wel fijn dat de scan goed was en jullie echt wat meer kunnen opbouwen ik duim voor je dat alles goed is en zo blijft.
iEmmaaa
Geplaatst: 30-10-16 19:26
Ik ga straks even uitgebreid reageren, maar eerst even iets anders...