Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zie dat je klaar bent lekker hoor
geweldig
. Deze pony staat ook wel heel leuk bij je! Shaggy kan geloof ik ook wel wat bijscholing gebruiken
. Jammer dat je zo ver weg woont
.
.
daar kan ik dan wel weer echt naar uitkijken

.
. Het plezier straalt er helemaal vanaf
.
.
. En je gevoel is toch het belangrijkste denk ik
.
. Ik zou idd ook naar de kliniek gaan en dan op wat hun zeggen/vinden een beslissing nemen. Het kan idd goed zijn wat esther zegt dat ie minder goed liep omdat ie wat stijf was ofzo.
. En succes op de kliniek.
. Heerlijk zo genieten. Ik doe het je niet na met Chico. Zonder zadel doe ik nog geen eens op dit moment dus petje af
!
Wel laag gejureerd, ook bij de andere lees ik. Dat is jammer, dat heb ik ook een keer gehad. Maar was toen al dolblij met hoe Chico het deed, dat was ik snel vergeten
. Volgende keer gewoon je punten erbij
!
. Maar gelukkig kan je weer wat doen nu.. Eigenlijk nog een wedstrijd in de planning met Zkim?
. Ben zo blij dat de bak weer goed is! Ging vandaag eens goed op mijn ademhaling letten tijdens het rijden, en wat grappig is dat dan toch hoe snel je paard daar op reageerd
. Door goed te ademen ga ik ontspannen en gaat Shaggy automatisch ook ontspannen. Heb echt heerlijk gereden dus
!!