Sam mocht gisteren weer aan het werk. Opa heeft hem een andere stal toegewezen en daar kan mijn gevoelige, nerveuze paard niet tegen. hij was compleet gestresst! Zo kwam ie dus van stal. Frank vond het wijzer om even te longeren. En dat was maar goed ook want hij ging me aan het rennen!!! Was even helemaal bang voor alles: Nieuwe waterslangen langs de bak, een bukkende frank, een kind op een loopauto... pffffff. Hij liep al te hijgen en toen had ik nog niet gereden!
Frank hield hem vast met opstijgen, want hij had het even goed te pakken. Rustig losrijden en toen aan het werk. Hij ging wel heel erg te keer hoor. Allemaal schrikken en kijkerig gedrag. Op een gegeven moment was ik het zo zat, dat ik hem eens flink geschopt heb met de beentjes en warempel. Hij blies de spanning uit en ging 'normaal' doen. Daarna hebben we erg lekker gereden! Wat een druif is Sam af en toe. Frank hielp inmiddels Sabrina haar Prince op. Ook dat ging lekker en ondertussen keek ie met mij mee. Hij vindt dat we vooruitgang geboekt hebben sinds Sam zijn thuiskomst. We hebben een opwaartse lijn.
Sabrina wilde Prince ook aan de teugel rijden. Dat blijkt hij heel makkelijk te doen! Dus daar liep een supercombi door de bak. En ze wilde niet draven waar ik en Sam bij waren, dus toen heb ik even achter haar aan gehobbeld. Toen moest ze wel.

Daarna hebben we Despi gepoetst en Frank heeft gereden. Despi had niet zo'n zin. Hij liep me toch te gapen! Hahahaha. Maar het ging ook wel lekker. Zag er goed uit van wat ik heb gezien.
's Avonds hadden we een feestje en daar was een heel leuke band die op zeer humoristische manier erg veel 'ouderwets' hollands muziek konden neerzetten van Drukwerk, Koos Alberts, Rob de Nijs, André Hazes en anderen. Nummers werden echt leuk gebracht. Frank en ik waarderen ook niet alle Nederlandstalige muziek, maar dit was gewoon lachen.