Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)

Amable schreef:Dat kan ik wel uitleggenDit topic staat namelijk niet in de huiskamer maar in het BKR subforum. Dus is het paard gerelateerd.
Don_Marcello schreef:Amable schreef:Dat kan ik wel uitleggenDit topic staat namelijk niet in de huiskamer maar in het BKR subforum. Dus is het paard gerelateerd.
Waarom is het dan "[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!" ? en niet gewoon "Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!"
je zou toch denken dat [HK] ervoor betekent dat dit een huiskamer topic is?
Nouvel schreef:Don_Marcello schreef:
Waarom is het dan "[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!" ? en niet gewoon "Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!"
je zou toch denken dat [HK] ervoor betekent dat dit een huiskamer topic is?
tja...
dan is 'ie op de verkeerde plek opgestart en nooit verplaatst...

.
.
Super..
.
Prinslover schreef:Heeft volgens mij te maken dat er per SUBforum (zoals klassieke rassen) 1 "HK" topic mag hebben.
Daarom is het topic van Eveliene (Enno) "De gezellige Andalusierclub" ook verplaatst naar het echt Huiskamertopic, aangezien dit topic eerst was
.
, maar voor wedstrijd zou ik idd ook voor zwart gaan
.
. Zaterdag heb ik heerlijk over strand gewandeld met een vriendin van mij en dr honden (ging even oefenen met foto's maken). Toen we even bij haar thuis op de laptop de foto's zaten te kijken werd zij gebelt of we zondag naar de opnamens van 'Tussen de oren' konden als publiek. Dus ja dat hebben we toen maar gedaan... Zondag dus weer even met de auto naar Hilversum gereden en de opname bijgewoond, had het programma nog nooit gezien maar was best wel grappig
. Dr ging echt heel veel fout dus er moest telkens weer wat overgedaan worden. Was echt heel grappig
.
). Ik heb voor Rico al een startrekk dressuur en mij spreekt het boomloze concept gewoon aan. Maar moet zeggen dat ik voor die Hulsebos echt van mijn geloof was gevallen want dat is echt een heeeerlijk zadel en bloedjemooi, hele aparte kleur. De zadelpasser van de week was er ook erg enthousiast over, vond het een geweldige kwaliteit prachtig gemaakt zadel, maar helaas niet voor dit paard :-(
) eerst maar hier aan.
.