Het was mij ook al eens opgevallen dat Dizo en Baruti op elkaar lijken, grappig is dat he! Hoewel Baruti er ook veel fox door heen heeft zitten, merk je ook wel zo nu en dan
Ja leuk is dat! Ik denk dat je het wel snel hebt bij een zwarte lab mix Maar die ene foto, dat zn oren zo wapperen, zo heb ik er ook een paar van Dizo hilarisch vind ik dat .
Dan heeft 'ie meer spieren in z'n oren als Baruti! Die staan alleen rechtop als hij ondersteboven hangt of als ze door de snelheid de lucht in wapperen
Zijn er trouwens mensen van het Andaforum online die de vervangende link hebben voor als het forum off line is? Ben ik natuurlijk weer vergeten op te slaan
@ Lisenka: Nou iig veel sterkte, hopen dat het snel weer goed komt, en dat je weet wat je wilt. Kan je nu wel lekker je beestjes verwennen.
@ Soeske: Wat loopt Goya lekker! Pelham bit, ik geloof dat ik ook een ongebroken pelham bit heb, gebruik hem overigens nooit. Hahah die foto's van die balkjes, alsof Goya ze nog nooit heeft gezien .
@ Michelle & Manjafiek: Ja idd, gister minder maar vandaag perfect .
@ Kim: Wat goed, hij begint dus al het één en ander te leren, mooizo.
Vandaag ging het een stukken beter met Fuego. Lekker dressuurmatig gereden, vooral op het eind pakte hij de goede boging op.
Zijn er trouwens mensen van het Andaforum online die de vervangende link hebben voor als het forum off line is? Ben ik natuurlijk weer vergeten op te slaan
Heb die link op een gegeven moment verwijderd uit mijn favorieten omdat dat forum offline was. Dus helaas.....
achja, hebben we ook weer wat bij te lezen toch Nu doet ie het weer. Tja, gekke Goya, hij heeft de balken wel al eerder gezien ,maarja.. Blijft een spook
Ojee, ik heb weer heel wat bij te lezen geloof ik Maar ik ben nu bij mn vriend dus dat wordt pas weer als ik thuis ben sorry
Ik heb trouwens afgelopen donderdag meegedaan aan een meeting met Amanda. Ik ben nog met 3 andere meiden gaan rijden in de polder en het strand. Was erug gezellig! Amanda was gelukkig ook erg goed bij me te houden en braaf in de groep met vreemde paarden! Het was de 2e keer strand en ook dat ging super Heb heeeerlijk gereden en was weer een ervaring rijker hihi.
Fijn weekend allemaal! Ik beloof snel bij te lezen
Bienotje: Ik bedoelde trouwens niet met een harde borstel die je ook voor te poetsen gebruikt... Echt zo'n speciale:
Een normale harde borstel trekt namelijk echt wel de haren er uit, dat zou ik nooit gebruiken. Deze borstels daarentegen kammen het goed door maar je zult er niks kapot mee maken
Amable Wat erg dat de trailer weg was!! Maar echt gelukkig dat ie weer gevonden is Wat een opluchting! Soeske Aahh schattig hoor brammetje! En jullie gaan vooruit! Haha, hoe die bij die balken deed Lisenka: Pff, nee heb nog steeds niet echt "durven" zeggen dat het ik het er niet mee eens ben... Echt een lastige situatie.. Balen van je werk, maar misschien komt het juist allemaal nu weer op zn pootjes terecht! Lekker genieten van de paarden dan maar En inderdaad, de veulentjes die straks geboren gaan worden kunnen jouw aandacht wel gebruiken! KiMmk: haha, cool hoor! Fijn dat Freek het allemaal zo goed oppakt Prinslover: Leuk hoor, die meeting lekker op het strand! Fijn dat het goed ging, is altijd even afwachten met vreemde paarden
Nou, net als iedereen hier heb ik ook lekker gereden Ondanks de harde wind, Fuur was hartstikke braaf dus dat was fijn!
Nou ik ben ook weer op avontuur geweest vandaag, moest dus naar school voor tentame. Dus ik in Roosendaal om 7.35 met de stoptrein mee, worden we na 20 min gebeld door een vriendin die gestrand is in Roosendaal omdat de treinen niet verder dan barendrecht rijden! Dus ik al helemaal over de zeik en in de stress dat ik niet op tijd zou zijn voor mn tentame (wat herkansing in de zomer betekend) Dus wij gestrand in Dordrecht..ik naar een taxi gelopen vragen wat het kost €45 dus maar even naar de bus gelopen, die zou om 8.15 vertrekken (waren er om 8.13 ofzo:P) en die zou om 9 uur op kralingse zoom zijn (waar ik voor school altijd uitstap met de metro) Dus ik en mn vriendin de bus in...3 kwartier in de bus gezeten..meer dan 20 rotondes gehad! kost misselijk en na een site seeing tour (plaatsen waar ik nooit geweest ben helemaal gezien) eindelijk toch nog om 9.05 op school aan weten te komen en op tijd voor mn tentame van 9.30! Gelukkig had ik een vroege trein genomen!
KiMmK: leuk dat het zo goed gaat met de vd! Binnenkort wel foto's!
Amable: gelukkig is je wagentje terug!
ess: leuk dat je vandaag weer een betere dag had!
Nog leuk nieuws... Ik ben van plan Encanto te gaan kopen, maar ben natuurlijk ook naar wat andere paardjes aan het kijken, wil toch vergelijken en als ik qua prijs niet overeen kom moet ik toch gaan nadenken.. Nou vandaag dus naar een paard gaan kijken, SUPER! Kijk het was niet encanto en die heeft echt 1e voorkeur, maar hij had wel de kracht die ik mis in Encanto..naja heb iig een hele gave anda gereden vandaag!
Mies_Apollo: ooh wat een stress rit zeg! Gelukkig heb je het gehaald En tja ik ga foto's maken als ik een slachtoffer heb gevonden die het met dit weer wil doen haha!
@ Michelle: Jeetje wat heb een hoop stres, gelukkig tóch nog goedgekomen! Goed gevoel erover?
Had 100 euro van mijn stiefvader nog, al heel lang, en vandaag vond ik het wel hét moment om even daarvan wat aan te schaffen(Bestellen). Ik heb een hoop besteld, ik zal maar ff zeggen wat allemaal:
Peesbeschermers + strijkkappen (Setje) 2 paar bandages, 4 onderlappen, een complete poetskist, zwart hoofdstel + teugels, jolly bal (Hij is zo speels altijd en pakt alles wat los zit vandaar), shampoo, een kwast in een houder, een bitstukje en een paardrijbroek. Dat is dus mooi gedaan, dat had ik echt nodig! (En oja, springschoenen ook)
Ook heb ik op de Manege een Delvic (De Manege heet Delvic ) jasje besteld, een Delvic polo en ze maken een Delvic dekje voor Fuego. Dus ff reclame maken in Nl haha! Zo blij met de Manege, ik denk dat ik nooit meer een Manege zal vinden met staljongens die je paarden in en uit de bakken halen je mag je paard altijd in de bak zetten dan halen ze hem er voor de lessen altijd uit die elke avond de dekens errop doen en avond de dekens erraf en noem maar op, wat een luxe . Rijd ik straks lekker met Delvic kleding en een shabrakje. Jippie haha.
En morgen naar de dierenwinkel om mijn laatste 20 euro te spenderen aan lederolie en een halster + halstertouw. En dan mijn zadel verkopen en van dat geld chaps + laarzen kopen en dan ben ik helemaal compleet!!!
Filmpje ga ik zo snel mogelijk uploaden, net mislukte het telkens.