Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Vind die hang oren eigenlijk maar niets, geef mij maar van die rechtopstaande
. Dizo heeft af en toe dat zn oren rechtop staan, of 1tje wel en de ander niet, komisch is dat. Ziet er echt schattig uit
.
.
Amable schreef:Zijn er trouwens mensen van het Andaforum online die de vervangende link hebben voor als het forum off line is? Ben ik natuurlijk weer vergeten op te slaan
Maar dus ook off, dus daar hebben we weinig aan

Nu doet ie het weer.
Maar ik ben nu bij mn vriend dus dat wordt pas weer als ik thuis ben sorry 
Heb heeeerlijk gereden en was weer een ervaring rijker hihi.

Wat erg dat de trailer weg was!! Maar echt gelukkig dat ie weer gevonden is 

dus maar even naar de bus gelopen, die zou om 8.15 vertrekken (waren er om 8.13 ofzo:P) en die zou om 9 uur op kralingse zoom zijn (waar ik voor school altijd uitstap met de metro) Dus ik en mn vriendin de bus in...3 kwartier in de bus gezeten..meer dan 20 rotondes gehad! kost misselijk en na een site seeing tour (plaatsen waar ik nooit geweest ben helemaal gezien) eindelijk toch nog om 9.05 op school aan weten te komen en op tijd voor mn tentame van 9.30! Gelukkig had ik een vroege trein genomen!
) jasje besteld, een Delvic polo en ze maken een Delvic dekje voor Fuego. Dus ff reclame maken in Nl haha! Zo blij met de Manege, ik denk dat ik nooit meer een Manege zal vinden met staljongens die je paarden in en uit de bakken halen je mag je paard altijd in de bak zetten dan halen ze hem er voor de lessen altijd uit die elke avond de dekens errop doen en avond de dekens erraf en noem maar op, wat een luxe
. Rijd ik straks lekker met Delvic kleding en een shabrakje. Jippie haha.
.
.