Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lakshmi schreef:Heb even een verschrikkelijke baaldag vandaagwas vanmiddag bij de paarden, wilde Flavio even borstelen en hoeven uitkrabben, bij de derde hoef, een voorhoef, schopte hij ineens met zijn achterbeen naar voren keihard tegen mijn hoofd aan. Lag even op de grond en toen ik overeind kwam sprong hij bijna op me. Voorhoofd ligt open, bloeden, duizelig. Daarna kwam er ineens uit van de staljongens dat hij hen probeert aan te vallen als ze zijn box ingaan. Weet niet waar dit nou vandaan komt
het leek juist zo goed te gaan, hij werd steeds rustiger en minder schrikachtig..
lakshmi schreef:Mies: gelukkig niet echt, alleen een flinke snee op m'n voorhoofd. Een paar centimeter lager had hij mijn neus gebroken, dus heb nog geluk gehad. Het was dat ik voorovergebogen stond klaar om zijn hoef te krabben, maar net naar achteren keek omdat hij aan mijn rug stond te snuffelen, anders had ik hem vol in m'n gezicht gehad. Het nare daaraan is echter dat hij het dus duidelijk expres deed...
nombrado schreef:Jellie schreef:Ik kwam nog 2 leuke paarden tegen die te koop staan. Mss iemand die ze kent?
http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... andalusier
http://www.marktplaza.be/TK-4-jarige-br ... 850121.php
Als jullie t niet fijn vinden als ik t hier plaats, moet je t maar aangeven hoor.
Ik denk dat wij voor Santos niet ervaren genoeg zijn.
ik ken het eerste paard wat erop staat.
Hij staat hier in de buurt en is van een kennisje van mij.
Helaas zijn mijn stallen vol, anders wist ik het wel![]()
Hij moet weg wegens ernstige omstandigheden (echt naar verhaal!)
Ze zoeken een goed adres, dat is zeker een vereiste.
Het is een zoon van Grelo en moeder is kwpn, echter heeft hij een pre uitstraling.
Mocht je serieus op zoek zijn, pb me maar ff..., ik weet aardig wat pre's te koop.
gr mayke
lakshmi schreef:Heb even een verschrikkelijke baaldag vandaagwas vanmiddag bij de paarden, wilde Flavio even borstelen en hoeven uitkrabben, bij de derde hoef, een voorhoef, schopte hij ineens met zijn achterbeen naar voren keihard tegen mijn hoofd aan. Lag even op de grond en toen ik overeind kwam sprong hij bijna op me. Voorhoofd ligt open, bloeden, duizelig. Daarna kwam er ineens uit van de staljongens dat hij hen probeert aan te vallen als ze zijn box ingaan. Weet niet waar dit nou vandaan komt
het leek juist zo goed te gaan, hij werd steeds rustiger en minder schrikachtig..