Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maarre daar komt geen meeting hoor, das echt te ver weglakshmi schreef:Heb even een verschrikkelijke baaldag vandaagwas vanmiddag bij de paarden, wilde Flavio even borstelen en hoeven uitkrabben, bij de derde hoef, een voorhoef, schopte hij ineens met zijn achterbeen naar voren keihard tegen mijn hoofd aan. Lag even op de grond en toen ik overeind kwam sprong hij bijna op me. Voorhoofd ligt open, bloeden, duizelig. Daarna kwam er ineens uit van de staljongens dat hij hen probeert aan te vallen als ze zijn box ingaan. Weet niet waar dit nou vandaan komt
het leek juist zo goed te gaan, hij werd steeds rustiger en minder schrikachtig..
. ik heb daarna nog 1 keer zon ervaring gehad. dat was toen ie 2 maanden weg was, toen had ik het er ook heel moeilijk mee. ik was alleen thuis en was een eindje gaan wandelen en onbewust langs de plek gelopen waar hij stond. toen voelde ik weer zijn neus.
. ik moest er ook best lang aan wennen dat moppie toch echt van ons was ( daarvoor was het mijn verzorgpaard). lakshmi schreef:Mies: gelukkig niet echt, alleen een flinke snee op m'n voorhoofd. Een paar centimeter lager had hij mijn neus gebroken, dus heb nog geluk gehad. Het was dat ik voorovergebogen stond klaar om zijn hoef te krabben, maar net naar achteren keek omdat hij aan mijn rug stond te snuffelen, anders had ik hem vol in m'n gezicht gehad. Het nare daaraan is echter dat hij het dus duidelijk expres deed...
kijk alsjeblieft uit met zo een paard je weet nooit wat voor verassingen hij nog heeft
heel veel sterkte meis
.
. Ik kijk ook altijd wel uit hoor. Helemaal in Leiden, zo'n fietsstad. En inderdaad veel mensen die dan aan de andere kant van de weg fietsen. Kan het me ook helemaal voorstellen aangezien oversteken in Leiden ook een drama is.
Doe je wel rustig aan, en idd even goed jezelf in de gaten houden want je hebt toch een klap tegen je hoofd gehad. Wat vervelend dat hij dat expres lijkt te doen, echt niet tof

Het baasje van Gate heeft foto's gemaakt, als ik ze heb zal ik er wel plaatsen!
Spokie ook van harte!!!
kan nu niet slapen, beetje hoofdpijn :S het is hier wel een uur eerder dan in NL dus zo laat is het nog niet 
had dit niet verwacht van hem, ik heb hem nooit geslagen ofzo, ben altijd heel rustig bij hem in de buurt, niet schreeuwen of plotselinge bewegingen maken want hij is soms best schrikachtig. Lekker dat je beessie zo dichtbij staat
ideaal als je zo nog even langs kan wippen 
nouja komende dagen even aankijken hoe het gaat, en even iemand erbij als back up misschien, maar een herhaling van dit tafereel zie ik niet zitten... nombrado schreef:Jellie schreef:Ik kwam nog 2 leuke paarden tegen die te koop staan. Mss iemand die ze kent?
http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... andalusier
http://www.marktplaza.be/TK-4-jarige-br ... 850121.php
Als jullie t niet fijn vinden als ik t hier plaats, moet je t maar aangeven hoor.
Ik denk dat wij voor Santos niet ervaren genoeg zijn.
ik ken het eerste paard wat erop staat.
Hij staat hier in de buurt en is van een kennisje van mij.
Helaas zijn mijn stallen vol, anders wist ik het wel![]()
Hij moet weg wegens ernstige omstandigheden (echt naar verhaal!)
Ze zoeken een goed adres, dat is zeker een vereiste.
Het is een zoon van Grelo en moeder is kwpn, echter heeft hij een pre uitstraling.
Mocht je serieus op zoek zijn, pb me maar ff..., ik weet aardig wat pre's te koop.
gr mayke
lakshmi schreef:Heb even een verschrikkelijke baaldag vandaagwas vanmiddag bij de paarden, wilde Flavio even borstelen en hoeven uitkrabben, bij de derde hoef, een voorhoef, schopte hij ineens met zijn achterbeen naar voren keihard tegen mijn hoofd aan. Lag even op de grond en toen ik overeind kwam sprong hij bijna op me. Voorhoofd ligt open, bloeden, duizelig. Daarna kwam er ineens uit van de staljongens dat hij hen probeert aan te vallen als ze zijn box ingaan. Weet niet waar dit nou vandaan komt
het leek juist zo goed te gaan, hij werd steeds rustiger en minder schrikachtig..

Mss weet je dan wie ik bedoel? Zij heeft laatst bij Prince ontdekt dat niet alle pony's te porren zijn voor kunstjes. Desje heeft van haar het kusje geven geleerd en ze heeft Frank geholpen met spaanse Pas oefenen. De wereld is klein! Ik had beter moeten nadenken, dan was ik ook toeschouwer geweest gisteren, maar ja, ik heb lekker op Sam gereden. Dat was ook leuk!
En ik wil een exemplaar mét een rijbewijs en die moet je met een lampje zoeken.
Ik ben vrees ik gewoon te trouw...
Maar ja, de meeste KWPN'ers zijn dan toch weer koeler in het hoofd dan Berbers en tja, Sam heeft een superjeugd gehad.