Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, ze is happy en mega rond. boemel schreef:Ja de osteopaat zei dat er bij Friezen vroegtijdig veel meer problemen zijn. Artrose en pezen enzo.
. We hebben even moeten wachten op de tandarts. Ik ben toen op het bankje gaan zitten dat buiten stond, Pit nog aan de hand. Mijn moeder zat naast mij en Pit stond er zo gezellig bij. Toen mijn moeder haar kruin eenmaal begon te kriebelen was het hek helemaal van de dam en heeft ze gewoon staan dommelen in het zonnetje.
maar ons hittepetje gaat heus niet meer weg hoor

) goed gegaan en aldaar ook weer braaf van de wagen en mochten gelijk lekker de weide op.
Ik wilde namelijk eerst zien dat de rust weer een beetje wederkeerde. Voordat ik weer een telefoontje tegemoet kon zien dat er eentje afgevoerd kon worden naar de kliniek.Toen ook een (oud)stalgenoot over was naar de nieuwe stal, wiens paard echt dikke vriendinnen is met Jels en Pit, zag je ze duidelijk ontspannen. Ze hangen nog wel enorm aan elkaar, maar dat vind ik niet zo erg en misschien juist nog wel even fijn.
Ik kan dan zo genieten. "Jammer genoeg" is afgelopen vrijdag dan echt onze vakantie ingegaan. Ik ben nog druk doende in mijn proces om bepaalde zaken 'los te laten'
Gelukkig krijg ik bijna dagelijks foto's, filmpjes en berichtjes van thuis over hoe het met de paarden (of met de katten) gaat.